Ἡ μειοψηφία κερδίζει

Το ακούσαμε και αυτό στο Ελλαδοβαλκανιστάν του 2013.
Ας τα δούμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο Σαμαράς υπεσχέθη προεκλογικώς ότι θα καταργήσει τον νόμο Ραγκούση, βάσει του οποίου μπορούσε ο κάθε αλλοδαπός που εισήλθε παρανόμως στην χώρα ή γεννήθηκε από γονείς παρανόμως εν Ελλάδι εισελθέντες, να αποκτήσει Ελληνική ιθαγένεια.

Καταρχήν Ελληνική ιθαγένεια ουδείς μπορεί να αποκτήσει διότι η ιθαγένεια δεν αφορά τον τόκον αλλά τογένος.
Κάποτε πρέπει να καταλάβουμε ότι άλλο πράγμα είναι ο τόκος και άλλο η γένεσις.

Ο άνδρας γεννά, η γυναίκα τίκτει. Αυτό φαντάζομαι ότι το έχομεν ακούσει όλοι.
Γιαυτό και την Παναγία δεν την λέμε Θεογένα αλλά Θεοτόκο. Το γένος του Χριστού είναι το γένος του Πατρός του.

Ο εν Ελλάδι λοιπόν τετεγμένος δεν είναι εν Ελλάδα γεγενημένος διότι η Ελλάς είναι η Πατρίς των Ελλήνων, δηλαδή η γέννα αφορά μόνον το γένος των Ελλήνων, την των Ελλήνων δηλαδή γενεάν, όσων δηλαδή  έχουν γεννηθεί από Έλληνες πατέρες που είχαν Έλληνες πατέρες, που είχαν με την σειρά τους Έλληνες πατέρες κοκ.

Η «Πατρίς» αναφέρεται στο γένος και την Γαίαν γιαυτό είναι γένους θηλυκού ως επιθετικός προσδιορισμός στην Πατρίδα Γαίαν, δηλαδή των γη των πατέρων, όπου ο πατέρας είναι αόριστη οντότης, δεν είναι δηλαδή ο συγκεκριμένος, ο δικός μας πατέρας που ορίζει την πατρίδα μας αφού ο αλγόριθμος «Πατρίς» δεν χαρίζει την πατρίδα σε κανέναν συγκεκριμένα αλλά την μεταθέτει διαρκώς στο παρελθόν, δηλαδή δεν είναι η γη του πατρός μας αλλά του πατρός του, του παππού του, του παραπροπάππου του κοκ.

Η Πατρίς είναι μια ακολουθία γενεαλογικήη πατριά, η αρχή της οποίου χάνεται στο βάθος του χρόνου. Δεν ανήκει σε εμάς, δεν ανήκει στους πατέρες μας, δεν ανήκει στους πάππους μας αλλά σε όλο το δέντρο της γενεάς.
Με λίγα λόγια η Πατρίς δεν ανήκει στον πατέρα αλλά στο γένος.

Συνεπώς ένας μη Έλληνας δεν γεννιέται στην Ελλάδα αλλά τίκτεται αφού το γένος του δεν ανήκει στην δική μας Πατρίδα που γεννά μόνον Έλληνες.
Συνεπώς δεν μπορεί κάποιος να αποκτήσει την Ελληνικήν Ιθαγενείαν αφού το γένος του δεν είναι Ελληνικόν.

Σε όσους αναρωτιούνται: «τι είναι η πατρίς; Μήν είναι οι κάμποι; Μην είναι τα Βουνά; Ο λαός είναι η πατρίς» η απάντησις είναι απλή. Είναι ΚΑΙ οι Κάμποι ΚΑΙ τα βουνά ΚΑΙ ο λαός.
Δεν είναι ή το ένα ή το άλλο. Δεν είναι αποκλειστική η διάζευξις. Πατρίς είναι οι Έλληνες μαζί με τα βουνά και τα λαγκάδια, δηλαδή πατρίς μας είναι και η κατεχομένη από τους Τούρκους Ιωνική πατρίδα μας.

Συνεπώς όλη η συζήτησις περί αποδόσεως ιθαγενείας είναι άτοπος διότι το γένος δεν δίδεται. Κανένας δεν μπορεί να το δώσει, ΟΥΤΕ ο Θεός. Το γένος το δίνει μόνον ο πατήρ ο οποίος γεννά και εάν ο πατήρ δεν είναι Έλλην δεν είναι Έλλην ούτε ο απόγονος του.

Δηλαδή όχι μόνον δεν μπορεί να αποκτήσει ιθαγένεια ο μη γεγενημένος από Έλληνα πατήρ αλλά ούτε καν είναι πατρίδα του η Ελλάδα, ακόμη και εάν ο κρατικός μηχανισμός του δώσει την Ελληνική Υπηκοότητα, διότι η Πατρίς ανήκει στη Πατριά και μόνον σε αυτήν.
Δεν αφορά την συνήθεια η Πατρίς του τύπου «δεν γνώρισα άλλη πατρίδα» αλλά την ίδια την ουσία του ανθρώπου και η ουσία του ανθρώπου είναι «ομοούσιος του πατρός». Ένας Πακιστανός λ.χ. που έχει πατρίδα το Πακιστάν δεν μπορεί να γεννήσει υιό που θα έχει πατρίδα την Ελλάδα, μπορεί να νιώθει ό,τι θέλει αλλά δεν είναι Έλληνας.

Μάλιστα, αν το προβάλουμε και στο μέλλον (και ας μην με συμφέρει αυτό που γράφω, άτεκνος γαρ) η πατρίς δεν ανήκει σε όσους δεν γεννούν, διότι όπως η πατρίς ανήκει σε όλο το γενεαλογικό δέντρο προς το παρελθόν, έτσι ανήκει σε και όλο το γενεαλογικό δέντρο προς το μέλλον. Όποιος λοιπόν κόβει την της πατρίδος συνέχειαν προδίδει την πατρίδαν αφού της στερεί την συνέχειαν του γένους.

Ρατσιστικόν;
Τι να κάνομε; Αυτή είναι η ελληνική γλώσσα. Τουλάχιστον αυτήν δεν μπορούν να την αλλάξουν. (Ή μήπως μπορούν;)
Αν είναι ρατσιστική η Ελληνική γλώσσα ας βγούν να το φωνάξουν, να το πουν.
Εμείς πάντως Ελληνικά ομιλούμε και όπως έγραψε ο Πλούταρχος  στο Περί Παίδων Αγωγής:

[…να μην πάρουν τα παιδιά μας την γλωσσική αναξιότητα των βαρβάρων και το μοχθηρό των ήθος συναναστρεφόμενα με αυτά. Γιαυτό και εκείνοι που μιλάνε με παροιμίες λένε ότι «εάν οικήσεις δίπλα σε κουτσό θα μάθεις να κουτσαίνεις»...]

δηλαδή η γλώσσα μας είναι τόσο σημαντική που δεν πρέπει ούτε καν με τις συναναστροφές μας να την μολύνουμε για να μην αποκτήσουμε βάρβαρες αξίες και ήθη. Ας καταγγείλουν και τον Πλούταρχο.

Μετά από την κάπως μακροσκελή εισαγωγή επιστρέφουμε στο βίντεο. Τι πρωτότυπο είπε ο υπουργός, ερωτηθείς σχετικώς με την καθυστέρησιν της προεκλογικώς εξηγγελμένης καταργήσεως του λαθρονόμου αλλά και της καθυστερήσεως εφαρμογής της αποφάσεως του ΣτΕ, σύμφωνα με την οποία ο συγκεκριμένος νόμος είναι αντισυνταγματικός, δηλαδή παράνομος;

Ας σχολιάσουμε μερικά σημεία:

• 3:55 «Θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι η παρουσία μου στο υπουργείο εσωτερικών, προσωπικά, έχει να κάνει με την αξιοπρέπεια, την αξιοκρατία, την νομιμότητα και την διαφάνεια. Αυτά θα τα υποστηρίξω. Είναι θέματα που τα πιστεύω διαχρονικά και… θα είμαι άτεγκτος στο θέμα αυτό.»

Σχόλιον: Αυτά είναι καθήκοντα σου. Ορκίστηκες στην νομιμότητα, την συνταγματικότητα, την αξιοπρέπεια. Δεν χρειάζεται να τα υπενθυμίζεις διότι όπως λέγει και ο λαός μας (Ο Ελληνικός λαός μας και ο όχι ο ΑλβανοΠακιστανοΑφγανοΝιγηριανός «λαός μας») τα πολλά τα λόγια είναι φτώχεια.

• 4:20 «Όπως βέβαια θέλω να σας πω ότι (διαβάζει) το φόβος δημιουργεί πανικό, ο πανικός αναστάτωσι, αστάθεια, ανασφάλεια και (δεν διαβάζει) βία. (Παύσις, ύφος ικανοποιήσεως). Εγώ είμαι αντίθετος σε κάθε μορφή βίας (εξακολουθεί να μην διαβάζει) δεν υπάρχει αριστερή και δεξιά βία. Η βία είναι μια φασιστική πράξη (όλα από έξω. Μπράβο μνημονικό! Το μάθαμε το ποίημα από έξω).

Άσχετη μέχρι τώρα η υπουργική απάντησις,  «Το οποίον σκουλίκι…».
Δεν ρώτησε κάτι για την βία η βουλευτής της Χ.Α. Για την νομιμότητα ρώτησε και την ασυνέπεια μεταξύ εξαγγελιών και κυβερνητικών έργων. Είναι προφανές ότι ο Υπουργός ήθελε/έπρεπε να αναφερθεί στην βία ίσως για να τον ακούσουν κάποιοι.
Δεν απαντάει, δίνει στίγμα. Σε ποίον;

• 6:05 «Ανεστάλησαν οι διαδικασίες…σχετίζονται με την κτήσι της Ελληνικής ιθαγένειας λόγω της γέννησης στην Ελλάδα…αυτές οι ιθαγένειες είχαν δοθεί»

Ποιος είσαι ρε άνθρωπε που δίνεις ιθαγένειες;
Είπαμε, η ιθαγένεια δεν δίδεται. Δίδω κάτι που είναι δικό μου. Έχω κάτι και το δίδω. Δεν μπορώ να δώσω κάτι που δεν έχω. Το γένος δεν είναι κανενός για να δοθεί.

Και εδώ αρχίζουν οι πρωτοτυπίεεεες. Ύφος καρδιναλίου:

• 6:34 «Θέλω να σάς πω όμως κυρία Ζαρούλια ότι το συμβούλιο της επικρατείας, στο Συμβούλιο της Επικρατείας η μειοψηφία είχε ξεκάθαρες θέσεις.  Δηλαδή οι δικαστές οι οποίοι μειοψήφησαν είχανε ξεκάθαρες θέσεις, τοποθετημένες και πραγματικά αξιόλογες να τις δει κανείς. Και επειδή η δικαιοσύνη δεν είναι κάτι στατικό αλλά παρακολουθεί τις εξελίξεις, τα κοινωνικά δρώμενα και συνήθως εκφράζει την κοινωνία, θα πρέπει λοιπόν να περιμένουμε τον νέο νόμο που θα φέρει η κυβέρνηση και στην οποία έχει γίνει συνεννόηση μεταξύ των δύο κομμάτων της κυβέρνησης. »

Εδώ γελάμε.
Δηλαδή η μειοψηφία καθορίζει τις εξελίξεις και οι τοποθετήσεις της έχουν μεγαλύτερη πρακτική αξία από την απόφασι της πλειοψηφίας, ακόμη και στο ανώτερο θεσμικό δικαστήριο της χώρας.
Να περιμένουμε τι;
Να περιμένουμε να αλλάξει η δυναμική σύστασις της κοινωνίας, δηλαδή να περιμένουμε να γίνουμε εμείς η μειοψηφία στην Ελλάδα ώστε η μειοψηφία της δικαιοσύνης «που παρακολουθεί τις εξελίξεις, τα κοινωνικά δρώμενα και συνήθως εκφράζει την κοινωνία» να εξελιχθεί σε πλειοψηφία;

Τι θα πει «η δικαιοσύνη δεν είναι κάτι στατικό»;
Συμβούλιον της Επικρατείας είναι αυτό και ελέγχει την συνταγματικότητα των νόμων.
Το σύνταγμα είναι στατικό ή δυναμικό;

Αλλάζει μήπως το σύνταγμα χωρίς αναθεώρηση; Βρε μήπως έχετε σκοπό αντί να αλλάξετε τον νόμο, να αλλάξετε το σύνταγμα; Μήπως μαζί με τα άλλα προοδευτικά κόμματα σκοπεύετε σε Συνταγματικό Πραξικόπημα εναντίων της Ελληνοκεντρικότητος του ισχύοντος συντάγματος;

Τι να περιμένουμε;
Να περιμένουμε να πέσει η κυβέρνησις και να πάμε σε εκλογές με τους εκλογικούς καταλόγους, όπως αυτοί διεμορφώθησαν από την εφαρμογή του αντισυνταγματικού – σύμφωνα με την άποψιν της πλειοψηφίας του ΣτΕ – λαθρονόμου Ραγκούση;
Να περιμένουμε δηλαδή να εφαρμοσθεί ο παράνομος νόμος ενόσω εμείς προετοιμάζουμε τον επόμενον νόμον, ο οποίος δεν ξέρουμε εάν θα είναι νόμιμος και συνταγματικώς συμβατός, και εάν πάμε σε εκλογές (γιατί Ελλάδα είναι εδώ, εκλογές μπορούν να γίνουν ανά πάσα ώρα και στιγμή) να τις κάνουμε με έναν αντισυνταγματικό νόμο και με πλαστογραφημένο εκλογικό σώμα;
Τι να περιμένουμε Υπουργέ;
Η ίδια η αναμονή είναι παράνομος.

Τα πράγματα είναι πολύ απλά. 
Από την στιγμή που ο νόμος Ραγκούση είναι αντισυνταγματικός, επιστρέφουμε σε status quo ante δηλαδή στο προ του παρανόμου νόμου καθεστώτος.
Γιατί καθυστερείτε την νομιμότηταν, την οποίαν με τόσο μεγάλα λόγια μας προϊδεάσατε ότι «θα υποστηρίξετε γιατί είναι θέματα που διαχρονικώς πιστεύετε»;
Γιαυτό και γράψαμε παραπάνω ότι τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Δεν πέρασαν παρά μερικά λεπτά για να καταρρεύσει όλο το αξιακό σύστημα που διέπει την προσωπικότητα του υπουργού κατά δήλωσιν του ιδίου.

Πώς Υπουργέ θα υπηρετήσετε την νομιμότητα όταν διατηρείτε εν ισχύ έναν παράνομον νόμον, έστω και αναστέλλοντας τον;
Καταργήστε τον εντελώς, επιστρέψτε στο πρό του νόμου Ραγκούση καθεστώς, δηλαδή στο δίκαιον του αίματος και μετά περιμένουμε όλοι μαζί όσον καιρόν θέλετε.

Αλλά αυτή είναι η Νέα Δημοκρατία. Το κόμμα που πιστεύει ότι η μειοψηφία πρέπει να κυβερνάει, γιαυτό και ουδέποτε εκυβέρνησεν η ΝΔ τα τελευταία 40 χρόνια παρά περιέμενε – όταν υποτίθεται ότι κυβερνούσε – πότε θα ανακάμψει το ΠΑΣΟΚ για να επανέλθει στην εξουσία.
Η Ελλάς είναι η μοναδική χώρα στον κόσμο όπου η μειοψηφία κερδίζει.

ΑΚΥΡΩΣΤΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΡΑΓΚΟΥΣΗ.
Πόσο πιο απλά να το πούμε για να το καταλάβετε. Αυτήν την στιγμή η Ελλάδα είναι χώρα χωρίς νομοθεσία σε θέματα υπηκοότητος, υπάρχει νομικόν κενόν και εσείς περιμένετε…
…περιμένετε τι; Να έρθει ο ΣΥΡΙΖΑ να αλλάξει τον νόμο;

Ή μήπως έχετε σκοπό να αλλάξετε τον νόμο και να αυξήσετε απλά τα χρόνια σπουδών, να κάνετε δηλαδή τα πέντε δέκα και να λέτε μετά ότι αλλάξατε τον νόμο;

Το ΣτΕ δεν είναι ένα απλό δικαστήριο. Η υπόθεσις έχει τελεσιδικίσει. Δεν περιμένουμε ένα άλλο ανώτερο όργανο να διερευνήσει το θέμα. ΤΕΛΕΙΩΣΕ, ΕΚΛΕΙΣΕ, ο νόμος είναι παράνομος.
Δεν έχετε δικαίωμα να καθυστερείτε. Όσο καθυστερείτε τόσο γίνεται παράνομος και η κυβέρνησις.

ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΝ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΣ και μετά σκεφτείτε 50 χρόνια πώς θα το καταργήσετε. Δεν γίνεται μια χώρα να έχει νομοθετικό κενό.

Στράβων Ἀμασεύς

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply