Ἐὰν θέλῃς νὰ σὲ σέβονται πρέπει νὰ σὲ φοβοῦνται.

Κτυπᾶ τὸ τηλέφωνο τοῦ γραφείου μου.
«Παρακαλῶ», ἀπαντῶ.
«Καλησπέρα, ἀπὸ τὴν Wind εἴμαστε γιὰ μιὰ προσφορά …», ἀφήνω νὰ ὁλοκληρώσει τὰ λεγόμενά της μιὰ εὔθυμη φωνή, σεβόμενος τὰ ψίχουλα ποὺ παίρνει γιὰ μισθὸ ἡ κοπέλλα, ἂν τὰ παίρνῃ καὶ δὲν τὰ τοκίζει ὁ ἐργοδότης της πληρώνοντάς την ἀνὰ τρίμηνο καὶ ἄν.
«Εὐχαριστῶ πολύ, δὲν ἐνδιαφέρομαι», ἀπαντῶ εὐγενικὰ καὶ σεβόμενος τὴν ἀπογοήτευση ποὺ δίνει στὸν πωλητὴ ἡ ἀποτυχία πρωωθήσεως τοῦ προϊόντος του.

Δὲν προλαβαίνω νὰ ὁλοκληρώσω τὴν φράση μου καὶ μοῦ ἔχει κλείσει τὸ τηλέφωνο κατάμουτρα, χωρὶς «γειά», χωρὶς τίποτα !!!

Καὶ ἀναρωτιέμαι …
Ἂν εἶχα πάρει ὕφος βαρύμαγκα καὶ εἶχα πετάξει κανένα μπινελίκι, τοὐλάχιστον θὰ μὲ θεωροῦσε «καλὰ ὁ τύπος εἶναι «οὐάου» … βγάζει ἀνδρίλα».
Τώρα θὰ λέῃ «ἄλλος ἕνας φλῶρος μὲ τὸ «σεῖς» καὶ μὲ τό «σᾶς».»…

Ἠθικὸ Δίδαγμα:
Ἂν θέλῃς νὰ σὲ σέβονται, πρέπει νὰ σὲ φοβοῦνται.
Καὶ εἶναι ἐλάχιστοι αὐτοὶ ποὺ ΞΕΡΟΥΝ νὰ σεβασθοῦν αὐτὸν ποὺ τοὺς μιλᾶ στὰ ἴσια, κατεβαίνοντας στὸ ἐπίπεδό τους, θέλοντας νὰ τοὺς ἀνεβάσῃ στὸ δικό του…

Νικόλας Παναγοδημητρόπουλος

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply