Οἱ μηχανισμοὶ τοῦ μορφώματος «Ἀφέντες-Δοῦλοι».

Ὅπως τὸ αἷμα εἶναι ἀπαραίτητο γιὰ τὴν ἐπιβίωσι καὶ λειτουργία ἑνὸς Ζωντανοῦ Ὀργανισμοῦ, ἔτσι καὶ τὸ χρῆμα εἶναι ἀπαραίτητο γιὰ τὴν λειτουργία τῆς Πραγματικῆς Οἰκονομίας καὶ τῆς Ἀνθρωπίνου Κοινωνίας. Οὔτε τὸ αἷμα, μὰ οὔτε καὶ τὸ χρῆμα, ἀπὸ μόνα τους, ἔχουν κάποιαν ἀξία. Αὐτοὶ ποὺ ἔχουν ἀξία εἶναι αὐτοὶ ποὺ τὰ χρησιμοποιοῦν καὶ ἀντιστοίχως οἱ Ζωντανοὶ Ὀργανισμοὶ καὶ ἡ Πραγματικὴ Οἰκονομία, δῆλα δὴ ἡ δημιουργικότης, ἡ παραγωγικότης καὶ ἡ ἐργασία τῶν ἀνθρώπων.

Τὸ θέμα εἶναι ὅτι στὴν περίπτωσι τῶν Ζωντανῶν Ὀργανισμῶν τὸ αἷμα παράγεται ἀπὸ τὸν μυελὸ τῶν ὁστῶν τους αὐτομάτως καὶ συμφώνως μὲ τὶς ἀνάγκες των. Δὲν συμβαίνει ὅμως τὸ ἴδιο μὲ τὸ χρῆμα καὶ αὐτὸ εἶναι τὸ πρόβλημα τῆς Πραγματικῆς Οἰκονομίας καὶ τῆς Ἀνθρωπίνου Κοινωνίας.

Τὸ χρῆμα δὲν τὸ ἐκδίδει καὶ δὲν τὸ κυκλοφορεῖ ἡ Πραγματικὴ Οἰκονομία τῆς Ἀνθρωπίνου Κοινωνίας, συμφώνως μὲ τὶς ἀνάγκες της, ἀλλὰ μία Ὀλιγάριθμος Συμμορία, ἡ ὁποία, μέσῳ τοῦ Δανεισμοῦ καὶ τῆς Τοκογλυφίας, ἐλέγχει καὶ ληστεύει κατὰ βούλησιν τὴν Πραγματικὴ Οἰκονομία, ποὺ ἀποτελεῖ  καὶ τὸν πλοῦτο τῆς Ἀνθρωπίνου Κοινωνίας. Ἔτσι, μέσῳ τοῦ Ἰδιωτικοῦ Τοκογλυφικοῦ Χρήματος καὶ τοῦ Νομισματικοῦ Συστήματος, αὐτὴ ἡ Συμμορία ἐλέγχει καὶ τὴν Πραγματικὴ Οἰκονομία καὶ τὴν Ἀνθρώπινο Κοινωνία.

Ἰδιοκτησία σημαίνει ἔλεγχος καὶ ἔλεγχος σημαίνει ἰδιοκτησία.

Ἑπομένως καὶ ἡ Πραγματικὴ Οἰκονομία καὶ ἡ Ἀνθρώπινος Κοινωνία εἶναι ἰδιοκτησία αὐτῆς τῆς Συμμορίας ἁπλᾶ καὶ μόνον γιατί ἔχει αὐθαίρετα ἀναλάβει τὸν ῥόλο τοῦ μυελοῦ τῶν ὀστῶν,  ὄχι γιὰ τὴν ἐπιβίωσι τῆς Πραγματικῆς Οἰκονομίας καὶ τῆς Ἀνθρωπίνου Κοινωνίας ἀλλὰ γιὰ τὴν διαιώνησι τοῦ ἐλέγχου καὶ τῆς ἰδιοκτησίας της ἐπάνω στὴν Πραγματικὴ Οἰκονομία καὶ τὴν Ἀνθρώπινο Κοινωνία.

 Ὁ ἔλεγχος καὶ ὁ ἐξουσιασμὸς τῆς  Ἀνθρώπινης  Κοινωνίας ὅμως ἀπαιτεῖ τὴν χρήσι καὶ ἄλλων μηχανισμῶν.

Παραδοσιακῶς οἱ μηχανισμοὶ αὐτοὶ ἦσαν καὶ εἶναι:

α) Διαίρει καὶ βασίλευε, β) Τρομοκρατία, γ) Ἀποχαύνωσις -Ἐξαπάτησις, δ) Ἀποβλάκωσις, ε) Οἰκονομικὴ ἐξαθλίωσις, ς) Ἠθικὴ ἐξαχρείωσις, ζ) Πεῖνα, η) Μολυσματικὲς ἀσθένειες, θ) Γενοκτονία, ι) Ἐμφύλιος πόλεμος, κ) Ἐξωτερικὸς πόλεμος, κλπ…μέσῳ τῶν ὁποίων ἐξησφαλίζετο τὸ μόρφωμα Ἀφέντες – Δοῦλοι καὶ ἡ Πυραμιδικὴ Δομὴ τῆς Ἐξουσίας.

Αὐτοὶ οἱ μηχανισμοί,  μετὰ τὸ 1800,  ἐπιβάλλονται μέσῳ Πολιτικῶν Συστημάτων ποὺ ἀφήνουν στὸ ἀπυρόβλητο τὰ Πραγματικὰ Ἀφεντικὰ καὶ Μέλη τῆς Συμμορίας.

Εἶναι χαρακτηριστικὸ ὅτι 200 χρόνια μετὰ τὴν Γαλλικὴ Ἐπανάστασι, οἱ Θεσμοὶ τοῦ Ἰδιωτικοῦ Τοκογλυφικοῦ Χρήματος καὶ τῆς  Πυραμιδικῆς Δομῆς τῆς Πολιτικῆς Ἐξουσίας ὄχι μόνο δὲν θεωροῦνται ἐκτρώματα ἄλλων ἐποχῶν ἀλλὰ θεωροῦνται αὐτονόητα νόμιμες  καταστάσεις.

Τὸν ἔλεγχο,  ἄρα καὶ τὴν ἰδιοκτησία τῆς Πραγματικῆς Οἰκονομίας καὶ τῆς Ἀνθρωπίνου Κοινωνίας,  τὸν ἐπιτυγχάνουν βασικὰ μὲ αὐτούς τούς δύο Θεσμοὺς καὶ τὴν ἐπιβολὴ αὐτοῦ τοῦ ἐλέγχου τὴν ἐξασφαλίζουν μὲ τὰ Ἀνώτερα Ὁπλικὰ Συστήματα ποὺ διαθέτουν.

Μετὰ τὸ 1800, ἡ Συμμορία συνειδητοποίησε ὅτι ἀπὸ αὐτούς τούς τρεὶς Πυλῶνες, ἐπάνω στοὺς ὁποίους στηρίζεται ἡ ἐξουσία της, αὐτὸς τοῦ Ἰδιωτικοῦ Τοκογλυφικοῦ Χρήματος εἶναι ἰδιαίτερα εὐάλωτος γιατί τὸ χρῆμα καθ’ ἑαυτὸ δὲν ἔχει καμμία ἀξία καὶ εὔκολα ἕνας ἀντίπαλος μπορεῖ νὰ τυπώσῃ τὸ δικό του χρῆμα. Ἔπρεπε λοιπὸν νὰ ἰσχυροποιήσῃ τοὺς ἄλλους δύο Θεσμούς, τὴν Πυραμιδικὴ Δομὴ τῆς Πολιτικῆς  Ἐξουσίας καὶ τὰ Ἀνώτερα Ὁπλικὰ Συστήματα. Μὲ τὰ Ἀνώτερα Ὁπλικὰ Συστήματα διαλύει τοὺς ἐξωτερικοὺς ἀντίπαλους καὶ ὑποτάσσει τοὺς ἐσωτερικούς. Στὸ Σύστημα Ἀφέντες – Δοῦλοι ὁ πόλεμος ἀποτελεῖ καθημερινὴ ἀναγκαιότης.

Ἔρχεται λοιπὸν ὁ Μὰρξ (1850) καὶ εἰσάγει τὴν Δικτατορία τοῦ Προλεταριάτου μὲ ἐπὶ κεφαλῆς τὸ Ἑβραϊκὸ Κομμουνιστικὸ Κόμμα, τὸ ὁποῖο μετὰ ᾡνομάσθη Σοσιαλιστικὸ Κόμμα, ἐγκαθιδρύοντας μίαν ἀκλόνητο Πυραμιδικὴ Δομὴ Πολιτικῆς Ἐξουσίας χάριν ὑποτίθεται τῆς Ἀνθρωπίνου Κοινωνίας, ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα γιὰ τὸν ἀδιαμφισβήτητο ἔλεγχό της. Οἱ περισσότεροι μὲ τὴν ἐξαπάτησι  ἢ τὴν τρομοκρατία κοπαδοποιήθηκαν πλὴν ἐκείνων ποὺ εἶχαν καὶ ἔχουν τὴν γνώσι τῆς Ἑλληνικῆς Κληρονομιᾶς, οἱ ὁποῖοι αὐτόματα εὑρέθησαν στὸ στόχαστρο ὅλων.

Σήμερα ἡ κακόηχος λέξις κομμουνισμὸς ἔχει ἀντικατασταθεῖ μὲ τὴν λέξη σοσιαλισμὸς πρὸ κειμένου νὰ γίνῃ πιὸ ἀποτελεσματικὴ ἡ ἐξαπάτησις. Ἐχθρὸς τῆς Συμμορίας δὲν εἶναι τὰ ἐργαλεῖα του ὅπως  ὁ Ἰουδαϊσμός, ὁ Χριστιανισμός, καὶ ὁ Μωαμεθανισμὸς ποὺ ὅμως ἀποτελοῦν ἐμπόδιο στὴν ὁμογενοποιήσι, ἀποστείρωσι καὶ πολτοποίησι τῶν πληθυσμῶν τοῦ Πλανήτου μέσῳ τοῦ Σοσιαλισμοῦ. Ὁ ἐχθρὸς τῆς Συμμορίας ἦταν, εἶναι καὶ θὰ εἶναι ἡ Ἑλληνικὴ Κληρονομιὰ καὶ γι’ αὐτὸ τόσο αὐτὴ ὅσο καὶ οἱ Ἕλληνες εὑρίσκονται μονίμως στὸ στόχαστρο.

Γιὰ τὰ σημερινά  Ἀνώτερα Ὁπλικὰ Συστήματα δὲν χρειάζεται νὰ πῶ κάτι, εἶναι σὲ ὅλους γνωστὸ ὅτι μποροῦν νὰ ἐξαφανίσουν κάθε ζῶντα ὀργανισμὸ στὸν Πλανήτη σὲ λίγες ὧρες.

Σήμερα οἱ Ἑβραῖοι τῆς Συμμορίας  ἐλέγχουν φανερὰ πλέον τους δύο ἀπὸ τοὺς τρεὶς Θεσμοὺς: Τὸ Ἰδιωτικὸ Τοκογλυφικὸ Χρῆμα καὶ τὴν Πυραμιδικὴ Δομὴ τῆς Πολιτικῆς Ἐξουσίας. Μπορῶ νὰ ὑποθέσω ὅτι κρυφὰ ἐλέγχουν καὶ τὸν τρίτο δηλαδὴ τὰ Ἀνώτερα Ὁπλικὰ Συστήματα, ὁπότε εὑρίσκονται ἐπί κεφαλῆς τῆς Συμμορίας.  

Τὸ τί πρέπει νὰ κάνῃ ἡ Ἀνθρώπινος Κοινωνία καὶ ἡ Πραγματικὴ Οἰκονομία, μετὰ τὰ παραπάνω, νομίζω ὅτι εἶναι προφανές…

Γιάννης Κατσούλης

φωτογραφία

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply