Ὀρθὸς Λόγος, ὀρθὰ δομημένη πραγματικότης.

Έχει γεμίσει ο τόπος διαφημίσεις του πράσινου… καφέ.
Τώρα πείτε μου, αλήθεια…
Μόνο που διαβάσατε τις παραπάνω λέξεις, δεν αισθάνεστε το μυαλό σας μπουρδουκλωμένο, μην ξέροντας αν πρέπει να φέρετε στη Συνείδησή σας το πράσινο χρώμα ή το καφέ;

Σαφέστατα πρόκειται για εισαγόμενο προϊόν, το αμετάφραστο “green coffee” και σαφέστατα όχι το… “green brown”.
Αφού ρε φίλε θέλεις να κάνεις διαφήμιση, κάνε την σωστά και μην “τηγανίζεις” το μυαλό του αγοραστικού κοινού.
Ή κράτα αμετάφραστο το όνομα του προϊόντος, ή γράψε τη λέξη “Καφέ” με κεφαλαίο το αρχικό γράμμα “Κ“, για να ξεχωρίζει το ουσιαστικό που παραπέμπει στο ρόφημα, από το επίθετο που παραπέμπει στο χρώμα.

Αλλιώς μπλοκάρεται η Συνείδηση του αναγνώστη και κατ’ επέκταση η δυνατότητα νοητικής επεξεργασίας των λαμβανόμενων πληροφοριών, δίνοντας την δυνατότητα σε όποιον θέλει να περάσει ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ μηνύματα, να κάνει… πάρτυ.
Εκτός αν είναι αυτός ο στόχος του διαφημιστικού “μηνύματος”.
Οπότε, μην αλλάξεις τίποτα…

Ο Λόγος δημιουργεί Πραγματικότητες.
Και αν θέλουμε να έχουμε όμορφα δομημένες Πραγματικότητες, θα πρέπει να έχουμε και όμορφα δομημένο Λόγο…

© 2013 Νικόλαος Παναγοδημητρόπουλος

φωτογραφία

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply