Γιὰ μίαν σημαία… (α)

…θὰ ἔπρεπε νὰ εἴμαστε πανέτοιμοι νὰ θυσιασθοῦμε, ἂνευ δευτέρας σκέψεως.
Καί, πράγματι, ἔτσι εἶναι γιὰ πολλούς, ἀλλὰ πλέον ὑπὸ πολλοὺς …ὅρους!!!
Διότι ἡ σημαία πρέπει νὰ ἑνώνῃ κι ὄχι νὰ διασπᾷ.
Ἡ σημαία πρέπει νὰ εἶναι κοινὸ τῶν ἀγώνων σύμβολον κι ὄχι στόχος.

Τὴν εἰκόνα μοῦ ἔστειλε φίλη, μαζὺ μὲ πολλὲς ἄλλες, ποὺ δείχνουν τὰ ἐπιτεύγματα τῶν …«ἀναρχικῶν» πρακτόρων καὶ ὑπαλλήλων τοῦ πSoros.
Αὐτὴ ὅμως εἶναι ἡ μία ἄποψις.

Εἶναι βέβαια ὀξύμωρον τὸ νὰ εὐαγγελίζονται ἐπαναστατικὲς προθέσεις ὅλοι αὐτοὶ οἱ ἔμμισθοι «ἐμπαναστάτες» τῆς τσέπης τους, μαζὺ μὲ τοὺς ἀνεγκεφάλους ὁπαδούς τους, ὅταν δὲν ἀναγνωρίζουν, δὲν τιμοῦν, δὲν ὑψώνουν τὸ ἴδιο αὐτὸ ἐπαναστατικότατον σύμβολον μίας ἀγωνιώδους προσπαθείας ἀπελευθερώσεως, ἑνὸς λαοῦ, ποὺ γιὰ αἰῶνες τελοῦσε ὑπὸ τὸν ὀθωμανικὸ ζυγό. Εἶναι, ἐπισήμως, παρανοϊκὸ τὸ νὰ ἀκυρώνουν, νὰ καταργοῦν, νὰ προσβάλουν, νὰ καταδιώκουν, νὰ στιγματίζουν καὶ νὰ καταστρέφουν τὸ βασικότερον καὶ σημαντικότερον σύμβολον μίας ἐπαναστατικοτάτης πράξεως, ὅπως εἶναι ἡ σημαία μας. Μεγαλυτέρα γελοιότης καὶ ἀπόδειξις ἀπὸ αὐτήν, δηλωτικὸ τῆς ψευδολογίας, τοῦ ὑπανθρωπισμοῦ καὶ τῆς παπαρολογίας ποὺ τοὺς διακρίνει, δὲν ὑπάρχει.

Μά τί εἶναι ὅμως ἡ σημαία μας;

Στὴν διάρκεια τῆς ἐπαναστάσεως τοῦ 1821 δὲν ὑπῆρχε ἐνιαία σημαία. Ὑπῆρχαν τὰ λάβαρα.

«…Τὸ σημήϊον ἤ σημάδι ἤ σημαία ἦταν κάτι ἀπαραίτητον γιὰ τὴν ταὐτότητα τῶν προγόνων μας….»

Ἡ ἱστορία μίας σημαίας.

Κάθε ὁπλαρχηγὸς σήκωνε τὸ δικό του «μπαϊράκι», ποὺ συνήθως ἀποτύπωνε τὶς δικές του ἀρέσκειες καὶ τὰ πιστεύω.
Κατὰ κύριον λόγο ὅμως τὰ λάβαρα τῆς ἐπαναστάσεως εἶχαν, σὰν κεντρικό τους σύμβολο, κάποιον σταυρό, ὑποδηλώνοντας, ἐμμέσως πλὴν σαφῶς, πὼς ὁ ἀγὼν ἦταν καὶ θρησκευτικοῦ περιεχομένου.
Κι ὁπωσδήποτε θὰ ἦταν ἔτσι, ἐφ΄ ὅσον σὲ ἕναν μεγάλο βαθμὸ τὸ κύριον γνώρισμα τῶν ὑποδούλων τῆς ὀθωμανικῆς αὐτοκρατορίας ἦταν ἡ μὴ ἰσλαμική τους ταὐτότης, ἐφ΄ ὅσον γενικῶς οἱ μουσουλμανικοὶ πληθυσμοὶ ἔχαιραν διαφορετικῆς ἀντιμετωπίσεως καὶ προνομίων.

Ἡ χρῆσις τοῦ σταυροῦ, παναρχαίου ἑλληνικοῦ συμβόλου, ὑπεξαιρεθὲν δηλωτικὸ τῆς χριστιανικῆς κοσμοθεάσεως ἐκείνην τὴν περίοδο, δὲν σημαίνει κάτι κακὸ ἢ καλό, ἐφ΄ ὅσον ἀκόμη καὶ μὴ χριστιανὸς νὰ ἦταν κάποιος ὁπλαρχηγός, ἀπευθύνετο σὲ χριστιανοὺς καί, κατ’ ἐπέκτασιν ὁ σταυρὸς λειτουργοῦσε κοινωνικὰ ὡς ἑνωτικὸν σύμβολον. Ἐπὶ πλέον ὅμως οἱ ὁπλαρχηγοὶ λειτουργοῦσαν ὅπως χιλιάδες χρόνια πρὶν κάποιοι ἄλλοι, ποὺ ἐπέλεγαν τὸ δικό τους λάβαρον/σύμβολον/σημήϊν γιὰ νὰ τοὺς χαρακτηρίζῃ. Ἡ «γενετική» μνήμη, εἴτε λόγῳ συμπτώσεων καὶ συγκυριῶν, εἴτε λόγῳ συνειδητῶν γνωσιακῶν ἐπιλογῶν, ὑπῆρχε ἀκόμη καὶ τότε, γιὰ νὰ ἀποδεικνύῃ πὼς πέραν τῶν ὁποίων κοινωνικῶν καὶ θρησκευτικῶν ἐπιλογῶν, πρωτεύοντα ῥόλο στὰ σύμβολα ἔπαιζε μόνον ἡ προσωπικὴ ἀντίληψις τοῦ κάθε ὁπλαρχηγοῦ. Κι ἔτσι, γιὰ παράδειγμα, κατὰ τὴν περίοδο τῆς Ἐπαναστάσεως, βλέπουμε στὰ νησιὰ καὶ στὴν ἠπειρωτικὴ χώρα νὰ ἐμφανίζονται, ἐκτὸς ἀπὸ τὶς λέξεις «Ἐλευθερία ἢ θάνατος», διάφορα σύμβολα δηλωτικὰ τῶν προσωπικῶν καὶ τοπικῶν ἀντιλήψεων περὶ ἐλευθερίας, ἀλλὰ ἀκόμη καὶ τὴν θεὰ Ἀθηνᾶ (πρῶτο λάβαρον τοῦ Γέρου μας), τὸν ἅγιο Γεώργιο, καθὼς φυσικὰ καί, κατὰ περίπτωσιν, πολλά, ξεκάθαρα μασονικὰ σύμβολα, ὅπως σήμερα γνωρίζουμε.

Ἡ ἐπίσημος σημαία τῆς χώρας, ἀπὸ τὸ 1978 (τὸ ΦΕΚ ἐδῶ), εἶναι αὐτὴ ποὺ σήμερα γνωρίζουμε καί, σὲ γενικὲς γραμμές, ἀπὸ ἀρχῆς ὑπάρξεως τοῦ κράτους δὲν ἔχει ὑποστῆ πολλὲς ἀλλαγές. Ἡ πρώτη σημαία ἐπελέγη κατὰ τὴν διάρκεια τῶν διαβουλεύσεων τῆς Α΄ Ἐθνοσυνελεύσεως (Ἐπιδαύρου) καί, βεβαίως – βεβαίως, ἐμπεριέχει καὶ τὸ …σφράγισμα τοῦ «ἀγαπημένου» μας Μαυροκορδάτου.Τὴν εἰκόνα ὅμως γιὰ τὴν πρώτη σημαία, σὲ πολλὲς ἐκδοχές της, τὴν συναντοῦμε σχεδὸν σὲ ὅλες τὶς περιοχὲς τῆς ἠπειρωτικῆς Ἑλλάδος, στὶς νησιωτικὲς περιοχές καθὼς φυσικὰ καὶ στὰ πλοῖα, μέ, κατὰ κύριον λόγο, τὸ λευκό της χρῶμα καὶ τὸν κυανό, συνήθως, σταυρό.

εἰκόνες

Ὁ ναύαρχος Μιαούλης, καθὼς καὶ ὁ Κανάρης, εἶχαν κατὰ κύριον λόγο μίαν παρόμοιο σημαία μὲ τὴν σημερινή.
Θὰ μπορούσαμε νὰ ἐκτιμήσουμε αὐτὲς τὶς σημαῖες ὡς προαγγέλους τῆς σημερινῆς.

εἰκόνες

Γιατί οἱ ναύαρχοι τῆς Ἐπαναστάσεως ὕψωσαν αὐτές τίς σημαῖες, ἐνῷ ἡ γενική ἐντολή ἀνεφέρετο σέ ἕναν μόνον σταυρό; Τὰ πραγματικὰ καὶ βαθύτερα αἴτια θὰ παραμείνουν ἄγνωστα, ἐφ΄ ὅσον δἒν ὑπάρχουν, ἐπισήμως, ἀποδείξεις γιὰ τὸ ἐὰν τοὺς …ἐδόθη τὸ σύμβολον ἢ ἐὰν τὸ ἐπέλεξαν μόνοι τους. Σαφῶς ὅμως, μερικῶς ὑπάρχει ἐξήγησις, τὴν ὁποίαν δὲν θὰ ἀναλύσουμε σήμερα. Πάντως ὁπωσδήποτε ἡ μετέπειτα πορεία αὐτῶν τῶν ἀνδρῶν, καθὼς καὶ κάποιων ἄλλων, ποὺ χρησιμοποίησαν παρόμοια σημαία, μᾶς ὁδηγεῖ σὲ κάποιες ἐνδείξεις, καλύπτοντας ὅμως μικρὸ τμῆμα τῶν ἀπαντήσεων. Καί, σαφῶς, δὲν ἦσαν οἱ μόνοι…

Ἐν τούτοις ἡ σημερινὴ  μορφὴ τῆς σημαίας μποροῦμε πολὺ εὔκολα νὰ παρατηρήσουμε πὼς σχεδιαστικὰ διατηρεῖ πολλὲς ὁμοιότητες μὲ σημαῖες ἄλλων λαῶν καὶ ἐποχῶν, καθὼς φυσικὰ καὶ …ἐπιχειρήσεων, ὅπως αὐτῆς τῆς Ἑταιρείας τῶν Ἀνατολικῶν Ἰνδιῶν, πού, ὅλως …«συμπτωματικῶς» ἦσαν καὶ …«περιουσίων» συμφερόντων.

πηγὴ

Μποροῦμε βέβαια νὰ ἐντοπίσουμε κι ἄλλες ὁμοιότητες (ἢ καὶ διαφορές) μὲ σημαῖες καὶ λάβαρα ἄλλων ἐποχῶν, ἀντιλήψεων καὶ λαῶν, ἀλλὰ ἐπὶ τοῦ παρόντος θὰ περιορισθοῦμε στὰ σημερινά μας (καὶ πάντα ἐπίσημα) δεδομένα, ποὺ ἀφοροῦν, κατὰ κύριον λόγο, στὸ τὶ ἀκριβῶς σημαίνει αὐτὴ ἡ σημαία, στὸ τὶ πραγματικὰ συμβολίζει αὐτὴ ἡ σημαία, στὸ ἐὰν σημαίνῃ κάτι εἰδικῶς γιὰ ἐμᾶς, στὸ γιατὶ (κι ἐάν) ὀφείλουμε νὰ τὴν προασπίζουμε καί, ἰδίως, στὸ γιατὶ ἔχουν στηθῆ κάθε εἴδους μηχανισμοὶ ἀποδομήσεως τοῦ κοινοῦ ἐθνικοῦ συμβόλου μας.

Βέβαια… Εἶναι ὅλο καὶ εὑρύτερα γνωστὸ σήμερα πὼς αὐτὸ τὸ σύμβολον, ἰδίως μὲ τὴν σημερινή του μορφή, δὲν εἶναι καὶ τόσο …τυχαίως ἐπιλεγέν. Ἡ ξεκάθαρος σχέσις του μὲ τὰ ἑταιρικὰ σύμβολα …«περιουσίων» ἀποικιοκρατῶν τῆς Ἰνδίας καὶ τῆς λοιπῆς Ἀσίας, σαφῶς καὶ δὲν ἔτυχε. Οὔτε βέβαια εἶναι τυχαία ἡ σχέσις τοῦ ἐν λόγῳ συμβόλου μὲ τόσες καὶ τόσες σημαίες παγκοσμίως, σὲ κράτη τῶν ὁποίων ἡγέτες-μαριονέττες ὑπακούουν κι ἐκτελοῦν μόνον ἐντολὲς τοκογλύφων. Οὔτε εἶναι καὶ τὰ ἴδια τὰ χρώματα τόσο τυχαιά, ἐφ΄ ὅσον ἀκόμη καὶ τὰ χρώματα, τῆς σημερινῆς ἑλληνικῆς σημαίας, εἶναι καὶ χρώματα τῆς σημαίας τοῦ Ἰσραήλ.

 

National Geographic (1917)

Ξεχασμένες ἱστορίες τῆς Ἀνατολῆς α΄!

εἰκόνα

Ἡ ἐπὶ πλέον …«σύμπτωσις» ὅλων τῶν παραπάνω, ἱστορικῶν γεγονότων ἀλλὰ καὶ ἀποφάσεων, εἶναι πὼς τὸ μὲν Ἰσραὴλ ἀπεφασίσθη …κάποτε νὰ δημιουργηθῇ, ἀλλὰ ἀνεκοινώθη, ὡς ὑποψήφιον πρὸς δημιουργία κράτος, γιὰ πρώτη φορά, ἀπὸ ὑπουργὸ τοῦ Ἐλευθερίου Βενιζέλου, τὸν Νικόλαο Πολίτη, τὸ 1917, μῆνες πρὸ τῆς ἐξαγγελίας Μπάλφουρ.

[…]…Γιὰ νὰ καταλάβετε τὰ περὶ προπαγάνδας πόσο παλαιὰ εἶναι, ἀρκεῖ μόνον νὰ σᾶς πῶ πὼς ὁ ὑπουργὸς ἐπὶ τῶν ἐξωτερικῶν τοῦ Ἐλευθερίου Βενιζέλου, Νικόλαος Πολίτης, ἦταν αὐτὸς ποὺ πρῶτος, πέντε μνες πρν τν πίσημον νακοίνωσιν –ξίωσιν, πρὸ ἀνήγγειλε πὼς πρέπει ἐπὶ τέλους οἱ  Ἑβραῖοι νὰ ἀποκτήσουν δικό τους σπίτι, ξεσπιτώνοντας φυσικὰ κάποιους ἄλλους. Κι ὅλα αὐτὰ μόλις τὸ 1917!!!! Τόση μεθοδικότης παρακαλῶ!!!
(πηγὴ πληροφορίας τὸ βιβλίον τοῦ Δημητρίου Μιχαλοπούλου «Ἐθνικὸς Διχασμός, ἡ ἄλλη διάστασις», σελὶς 197, ἐκδόσεις Πελασγός, Ἀθῆναι 2012.)…[…]

Σήμερα καὶ τότε στὴν Παλαιστίνη….

Μίας ἐξαγγελίας ποὺ ἀπευθύνετο στοὺς Rothschild, οἱ ὁποίοι, πάντα …«συμπτωματικῶς», στὴν συνοδεία τοῦ Ὄθωνος ἔχωσαν καὶ δικό τους γόνο, πρὸ κειμένου νὰ καταγράψῃ ἐπακριβῶς ὅλα μας τὰ περιουσιακὰ στοιχεῖα καὶ νὰ τὰ …ὀργανώσῃ, κατὰ τέτοιον τρόπο, πού, ἀπὸ ἀρχῆς ὑπάρξεως τοῦ Ἑλλαδοκαφριστᾶν, ὅλοι ἐμεῖς οἱ ὑπήκοοι νὰ ὑπηρετοῦμε, νὰ πληρώνουμε καὶ νὰ προγραμματιζόμεθα ἐν ἀγνοίᾳ μας, μόνον ὑπὲρ τῶν συμφερόντων τῶν τοκογλύφων.

Greece_as_a_kingdom_or_a_statistical_des

Πίσω ἀπὸ κάθε σταγόνα Ἑλληνικοῦ αἵματος, ἕνας Rothschild!!!

Πρόκειται γιὰ τοὺς ἰδίους τοκογλύφους ποὺ ἔστησαν, πάντα μέσῳ Ὄθωνος, πάλι …«συμπτωματικῶς», τὴν Ἐθνικὴ Τράπεζα τῆς Ἑλλάδος, ἡ ὁποία σήμερα μᾶς προέκυψε, ἐπίσης …«συμπτωματικῶς», μοναδικὸς …θεματοφύλαξ τῆς ἱστορικῆς μας κληρονομιᾶς, μὲ τὸν αὐστηρὸ κανόνα ὅμως τῆς ἐξαλείψεως τοῦ ὀνόματος τῶν ἐν λόγῳ «ἐθνοσωτήρων» ἀπὸ κάθε ἱστορικὴ ἀναφορά.

Rothschild, Ἐθνικὴ τράπεζα καὶ τράπεζα τῆς Ἑλλάδος.

Ἡ Ἐθνικὴ Τράπεζα …κερνᾶ ἱστορία!!!

Ἐπεὶ δὴ ὅμως οἱ ἐπαναλαμβανόμενες …«συμπτώσεις» παύουν νὰ εἶναι συμπτώσεις, ἂς συνοψίσουμε:

  1. Ἐπιβολὴ δανεισμοῦ καὶ τελικῶς τοκογλυφικῶν ὑποχρεώσεων, ποὺ ἁλυσόδεσαν τὴν χώρα ἔως σήμερα, ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ κατεδίωξαν κι ἐφίμωσαν τοὺς πραγματικοὺς ἐπαναστάτες τῆς, ὑπὸ τοὺς παραπάνω (κι ὄχι μόνον) ὅρους, ἀπελευθερώσεως.
  2. Σημαία τῆς ἑταιρείας τῶν Ἀνατολικῶν Ἰνδιῶν κοινὴ γιὰ ἐμᾶς καὶ γιὰ ἀμέτρητες ἄλλες χῶρες, μὲ ὑποτελεῖς ἡγέτες στοὺς ἰδιοκτῆτες τῆς ἑταιρείας τῶν Ἀνατολικῶν Ἰνδιῶν.
  3. Χρώματα τῆς σημαίας τοῦ Ἰσραῆλ ἴδια μὲ τὰ χρώματα τῆς σημαίας μας, ἀπὸ τὸ 1978 ἐπισήμως, ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα ἐπιβεβληθέντα μὲ τὴν ἀρχὴ ἐνάρξεως τῆς ἐπαναστάσεως.
  4. Πρώτη παγκόσμιος πρότασις δημιουργίας τοῦ Ἰσραῆλ ἀπὸ …Ἕλληνα ὑπουργὸ τὸ 1917, λίγο μετὰ ἀπὸ ἕναν ἀκόμη γενναῖο (καὶ ὑποχρεωτικό) δανεισμό μας, γιὰ νὰ ἀνατραπῇ ὁ Κωνσταντῖνος καὶ νὰ εἰσέλθουμε, «οἰκειοθελῶς» στὸν Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, ποὺ μᾶς ὁδήγησε στὴν Μικρασιατικὴ Καταστροφή.
  5. Διαχείρησις, καὶ κατὰ περίπτωσιν ἀπόκρυψις ἱστορικῶν στοιχείων, ἐνᾦ οὐσιαστικῶς συντηρεῖται γιὰ τὴν πλειοψηφία τελικῶς ἡ καθολικὴ ἄγνοια τῆς ἱστορίας μας, ἀπὸ τοὺς ἰδίους τραπεζίτες – τοκογλύφους, ποὺ ἀπὸ τὴν ἀρχὴ ὑπάρξεως τοῦ κράτους ἐλέγχουν τὶς κυβερνήσεις μά, κυρίως, ὅλο τὸ ἐκπαιδευτικὸ σύστημα.
  6. Διάλυσις σήμερα ὅλων τῶν κοινωνικῶν ἱστῶν, μὲ κεντρικοὺς ἐγκεφάλους καὶ χρηματοδότες τοὺς ἰδίους τοκογλύφους – τραπεζίτες, ποὺ ὑπεξαίρεσαν τὸν ἔλεγχο τῆς χώρας, μέσα ἀπὸ ἐξαγορὲς συνειδήσεων, ἐμφυλίους καὶ δολιοφθορές.

Δὲν θὰ τὰ λέγαμε τυχαία ὅλα τὰ παραπάνω φυσικά.

Ὅμως… παρὰ τὶς σημερινές μας διαπιστώσεις, κοινῶς τόπος ὅλων μας, στὸ θέμα τοῦ ἐθνικοῦ μας συμβόλου, παραμένει ἡ σημαία, ἀνεξαρτήτως τοῦ ἐὰν πράγματι ἐπεβλήθη ἀπὸ τοὺς τοκογλύφους καὶ τὰ τσιράκια τους. Στὴν θέα της καὶ μόνον ἀμέτρητοι συμπατριῶτες  μας ἔπεσαν ἀμυνόμενοι ὑπὲρ τῶν Ἱερῶν καὶ Ὁσίων τῆς φυλῆς. Αὐτὸ ἱστορικὰ δὲν ἀλλάζει. Ἁπλῶς σήμερα, περισσότερο ἀπὸ ποτέ, ἀντιλαμβανόμεθα πὼς τὸ ἕνα καὶ μοναδικὸ χρῶμα ποὺ ἔπρεπε νὰ ἔχῃ ἡ σημαία μας εἶναι τὸ κόκκινο τοῦ αἵματος, πού, δικαίως ἢ ἀδίκως, θυσιάζεται γιὰ τὴν Ἐλευθερία. Ἀκόμη καὶ μὲ αὐτὰ τὰ χρώματα, ποὺ σήμερα ἰσχύουν, ἀντικρύζοντας τὴν σημαία, ὅλοι ὅσοι τὴν αἰσθάνονται, βλέπουν τὸ πορφυρὸ τοῦ θυσιασθέντος αἵματος καὶ οὐδέποτε τὶς μεθοδεύσεις καὶ τοὺς συμβολισμοὺς τῶν σαπροφύτων. Κι ἀκριβῶς ἐκεῖ εἶναι τὸ θέμα μας.

Ἀνακύπτει λοιπὸν ἕνα εὔλογον ἐρώτημα ἀπὸ ὄλα τὰ παραπάνω.
Γιατί ἔχουν κάποιοι λυσσάξη νά μᾶς ἀπομακρύνουν ἀπό τό κοινό μας σύμβολον, ἐνῶ, βεβαιωμένα, πρόγονοί τους ἦσαν αὐτοί πού μᾶς τό ἐπέβαλαν; Τί ἄλλαξε στούς σχεδιασμούς τους καί κόπτονται τόσο πολύ πρό κειμένου νά χάσουμε τό κεντρικό μας σύμβολον, πού αὐτοί, γιὰ ἄλλου τύπου σχεδιασμούς καί μεθοδεύσεις, μᾶς ἐπέβαλαν; Καί μέ τί θέλουν νά ἀντικαταστήσουν αὐτό τό σύμβολον;
Διότι σαφῶς καὶ θὰ μᾶς τὸ ἀντικαταστήσουν, ἀλλὰ ἀκόμη δὲν ἔχουν ἐμφανίση τὸ ἀντικείμενον τῶν σχεδιασμῶν τους.

Πῶς λοιπόν μποροῦμε σήμερα νά ἀντιμετωπίσουμε ὅλο αὐτό τό κακό;
Πῶς μποροῦμε νά ξεπεράσουμε τό ἀγκάθι τῆς ποινικοποιήσεως τῆς σημαίας μας; (Ναί, περὶ αὐτοῦ πρόκειται, ἐὰν δὲν τὸ ἔχουμε ἀκόμη συνειδητοποιήσῃ!!!)
Πῶς μποροῦμε νά ἐπαναφέρουμε ἐν ἰσχύει τόν ἑνωτικό της χαρακτῆρα, σκοπό καί ῥόλο; Ἤ δέν μποροῦμε;
Θέλουμε; Ἤ ὄχι;
Μήπως ἡ ἔως σήμερα ἀδιαφορία τοῦ συνόλου συνηγορεῖ τελικῶς κι αὐτή στήν καταστροφή;
Μήπως δέν χρειαζόμεθα τήν σημαία μας ὡς σύμβολον;
Κι ἐάν ναί, τότε τί εἶναι αὐτό πού θά μποροῦσε νά λειτουργήσῃ ὡς κοινό μας τόπος μέ ἑνωτικό συμβολικό χαρακτῆρα;
Ὑπάρχει κάτι ἤ δέν ὑπάρχει;
Κι ἐάν ὑπάρχῃ κάτι, ἐμεῖς θέλουμε νά τό ἐνεργοποιήσουμε, νά τό ἰσχυροποιήσουμε καί νά τό ἱεροποιήσουμε; Ἤ ὄχι;
Μά, ἐὰν δέν ξεκινήσουμε ἀπό τήν σημαία μας, τότε ἀπό ποῦ μποροῦμε νά ξεκινήσουμε;

Φιλονόη

Σημειώσεις

Διότι, ναί, ἡ ἑλληνικὴ σημαία, ὅπως τόσες καὶ τόσες ἄλλες σημαῖες πολλῶν λαῶν, στὴν πραγματικότητα δηλώνει τὴν ἐξουσία τῶν τοκογλύφων ἐπάνω μας κι ὄχι τὴν δική μας ἀνεξαρτησία. Ἐπεὶ δὴ ὅμως ἤδη ἔχει σχεδὸν δύο αἰῶνες τὸν σταυρό, ἀρκετὲς δεκαετίες τὸ σχεδιαστικὸ κατάλοιπο τῆς ἑταιρείας τῶν Ἀνατολικῶν Ἰνδιῶν καὶ μόλις (σχεδόν) σαράντα χρόνια ἐπὶ πλέον καὶ τὰ χρώματα τῆς σημαίας τοῦ Ἰσραῆλ, καλὸ εἶναι, στὸ πίσω μέρος τοῦ μυαλοῦ μας, νὰ ξεκαθαρίσουμε τὸ ποιὸ σύμβολον ὑπερασπιζόμεθα. Ὄχι τὸ ἐὰν πρέπῃ νὰ τὸ ὑπερασπιζόμεθα, ἀλλὰ τὸ γιατὶ μᾶς τὸ ἐστόλισαν ὡς κάτι ἐθνικό, ἂν καὶ ἦταν κάτι …ἐμπορικό!!!

Σημαῖες ποὺ κατὰ καιρούς, ἰδίως στὰ χρόνια τῆς ἐπαναστάσεως, ἐχρησιμοποιήθησαν ἀπὸ τοὺς παπποῦδες μας. Τὰ σύμβολά τους ἦσαν προσωπικὲς ἐπιλογὲς τῶν ὁπλαρχηγῶν καί, κατὰ περίπτωσιν, τῶν χρηματοδοτῶν τους. Σὲ κάποιες μάλιστα περιπτώσεις εἶναι ἐμφανέστατες οἱ μασονικὲς καταβολὲς αὐτῶν τῶν συμβόλων.

εἰκόνα

Μία ἐνδιαφέρουσα λεπτομέρεια ἀφορᾶ στὴν σημαία ποὺ ἐπρότεινε ὁ Ῥῆγας καί, ἡ ὁποία, μᾶλλον ἐμπεριέχει …ἄνευ κοινῆς λογικῆς συμβολισμούς.
Ὁ Ῥῆγας γιὰ σημαία τῆς χώρας, ἐπρότεινε κάτι ποὺ φαίνεται …παράλογον, περιλαμβάνουσα ἕνα …ῥόπαλον (τοῦ Ἡρακλέους;;;), ποὺ κατὰ περίπτωσιν, βάσει ἄλλων ἐκδοχῶν, θυμίζει καὶ …χοιρομέρι, μὲ μεγάλους ἢ μικροὺς σταυρούς, στὸ ἐπάνω του τμῆμα, ἐνᾦ τὰ χρώματά της συμβολίζουν:

  1. κόκκινο: αὐτεξουσιότης τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ (ἢ καί, κατὰ ἄλλην ἐκδοχή, τὴν αὐτοκρατορικὴ προρφύρα)
  2. λευκό: Ἐλευθερία (ἢ καὶ ἀθωότητα-ἁγνότητα) ἐπίσης τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ
  3. μαῦρο: ὑπὲρ Πατρίδος θυσία (θάνατον) ἐπίσης τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ!

Ἡ σημαία τοῦ Ῥῆγα σὲ διάφορες ἐκδοχές της:

εἰκόνα

εἰκόνα

εἰκόνα

Ἡ σημαία τοῦ Ῥῆγα δὲν ἐπελέγη.
Ἀντ’ αὐτῆς ἐπελέγη ἡ σημερινὴ σημαία, καλῶς ἢ κακῶς, τὴν ὁποίαν πλέον, οὔτως ἢ ἄλλως, ὀφείλουμε νὰ ὑπερασπιζόμεθα μὲ ὅλα τὰ μέσα.
Τὸ ἐὰν μᾶς πρέπῃ, ἢ ὄχι, εἶναι μεταγενέστερον θέμα κι ὄχι τοῦ παρόντος. 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply