Ῥέα, Κέα καὶ Καβείρια

Τουρισμὸς στὴν Κέα

Χῶρος Ῥέας – Κυβέλης στὴν Κέα.

Τὸ βλέπουμε στὴν Ἀμφίπολι μὲ τὸν λέοντα, στὸν Ὀρχομενὸ μὲ τὸν λέοντα τῆς Χαιρωνείας, ἀλλὰ κι ἀλλοῦ.

Ὅπως στὰ νομίσματα (1) ὁ λέων φυλᾶ τὴν θεά, ἔτσι κι ὁ πέτρινος τεράστιος λέων (2) στὴν Κέα, προσδιορίζει καὶ φυλᾶ τὸν Καβείριο χῶρο ἐκεῖ.

Τί ἐπισκέπτονται οἱ τουρίστες στήν Κέα;

Ξέρουν ὅτι ἐπισκέπτονται Ἀπολλώνιο χῶρο, ὅπως δείχνει τὸ ἀστέρι στό δεύτερο νόμισμα; Ὑπάρχει κάποιος ἐκεῖ νά συνδέσῃ τό τοπικό ἱερό μέ Δελφούς, Ἀμφίπολι κ.ἅ. πού ἐπίσης εἶναι Ἀπολλώνιοι χῶροι;

Ἀναρωτιέμαι, πῶς ὀνομάζουν τὸ «κυκλικὸ πρᾶγμα» ποῦ ὑπάρχει ἐκεῖ. Καί γιατί νά τό ὀνομάσουν;

Στὴν Κέα γίνεται ἀφηρημένος τουρισμός. Ὁ ἀφηρημένος ἢ μὴ ὀνοματισμένος τουρισμὸς, εὔκολα ξεχνιέται!!!

Τί διαστάσεις νά ἔχῃ ἄραγε ἡ δεξαμενή ἐκεῖ; Ἔβαλε τό δακτυλάκι της ἡ Ὀλυμπιάς; Εἶναι αὐτή στό τρίτο νόμισμα; Ποιός ὁ συμβολισμός τῆς μελίσσης στά νομίσματα ΙΟΥΛΙΔΟΣ καί ΚΑΡΘΑΙΑΣ; Πότε στίς ἁπανταχοῦ ἀρχαιότητες, θά ὑπάρξη ὀρθολογιστικὴ ἀναφορὰ σὲ αὐτές;

Ποτὲ ἀπὸ αὐτὴν τὴν γενὰᾷ τῶν ἐνεργῶν ἀρχαιολόγων.

Τσίντσιφος Ἀστέριος

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply