Χαμένα στοιχεία στὰ …ἀπόνερα τοῦ σκανδάλου «Novartis»!

Τα απόνερα του σκανδάλου της Novartis

Αν αποκλείσουμε την πολιτική πλευρά του θέματος, που θα πάρει τόσον καιρό να ξεκαθαρίσει όσο και το «Μακεδονικό», αναδύεται μία άλλη πλευρά της υποθέσεως που χρήζει όχι απλά άμεσης ξεκαθαρίσεως αλλά άμεσης δικαστικής διερευνήσεως σε βάθος. Στην δικογραφία εμφανίζονται στην «μισθοδοσία» της εταιρείας 4000 ιατροί που βοηθούσαν με το αζημίωτο την Novartis να επιτελεί το θεάρεστο έργο της.ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η NOVARTIS 1898:
H Geigy ιδρύεαι στο Grenzach της Γερμανίας.

1911: Η Sandoz Chemical Company Ltd. αρχίζει να λειτουργεί στην Αγγλία.

1918: Οι Ciba, Sandoz και Geigy αποτελούν το καρτέλ της Basel AG.

1929: Η Basel AG προσχωρεί στην IG Farben για να σχηματίσει το Dual Cartel.

Ἄνοδος-Πτώσις καὶ Ἀνάστασις τῆς I.G. FARBEN (α’)

Ἄνοδος-Πτώσις καὶ Ἀνάστασις τῆς I.G. FARBEN (β’)

Ἄνοδος-Πτώσις καὶ Ἀνάστασις τῆς I.G. FARBEN (γ’)

Η IG Farben (Bayer, BASF, Hoechst, Agfa, Chemische Fabrik Griesheim-Elektron, Chemische Fabrik vorm. Weiler Ter Meer) στηρίζει τον Hitler παράγοντας καύσιμα, πλαστικά, φάρμακα κλπ και είναι στα δικά της εργοστάσια που οι εργαζόμενοι οδηγούνται στα κρεματόρια Birkenau , Auschwitz. Καταδικάζεται στις δίκες της Νυρεμβέργης και ένας από τους καταδικασμένους ο Fritz Ter Meer καταδικάσθηκε από το Δικαστήριο της Νυρεμβέργης σε επτά χρόνια φυλακίσεως. Το 1952, η ποινή του μετεβλήθη λόγω της επηροής ισχυρών φίλων. Από το 1956 έως το 1966, επανεντάχθη ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Bayer AG. Το 1962, ο Ter Meer ήταν ένας από τους αρχιτέκτονες της Επιτροπής του Codex Alimentarius και ένας από τους κυρίους σχεδιαστές των σχεδίων που θα επωφεληθούν από τον ανθρώπινο πόνο.

1935: Η Geigy αρχίζει να παράγει εντομοκτόνα. 1939: Ο Δρ Paul Mueller ανακαλύπτει τις εντομοκτόνες ιδιότητες του DDT.

1951: Η Basel AG διαλύεται.

1970: Οι Ciba και Geigy συγχωνεύονται για να σχηματίσουν τη Ciba-Geigy Ltd.

1996: Οι Ciba-Geigy και Sandoz συγχωνεύονται για να σχηματίσουν την Novartis AG

~*-*~*-*~*-*~

Ανάλογα με τα δημοσιεύματα η ζημιά στο Ελληνικό Δημόσιο ανέρχεται σε 3-23 δισεκατομμύρια και 40-50 εκατομύρρια σε μίζες ανάλογα με το έντυπο που διαβάζεις. Η ζημιά σαφέστατα αναφέρεται στις λεγόμενες υπερτιμολογήσεις που το FBI το είδε από την Αμερική αλλά τα δικά μας τζίνια δεν το είχαν ματαδεί. Ποιοί υπάλληλοι εμπλέκονται στις υπερτιμολογήσεις; Μόνον Υπουργοί;

Από την ανάλυση των πωλήσεων της Novartis στην Αμερική το 46% (όποιος βρεί για Ελλάδα κερδίζει 50 ευρώ) αφορά σε φάρμακα για καρκίνους (2017 ΗΠΑ πωλήσεις 11δις$ έναντι 24 δις συνολικού τζίρου για τα 20 πρώτα προϊόντα της πηγή: novartis.com)

Θα ήταν ενδιαφέρον να μαθαίναμε τι πουλούσε η Novartis για φάρμακα χημειοθεραπείας στην Ελλάδα. Γιατί ακριβώς πληρώνονταν οι 4000 ιατροί; Για αθέμιτο ανταγωνισμό; Για υπερσυνταγογράφηση; Ή μήπως για λάθος διαγνώσεις; Δεν είδα κάποιον σύλλογο να ζητά τα ονόματα των ιατρών που εμπλέκονται.

Σήμερα το ποσοστό των καρκινοπαθών πέραν της 5ετίας που επιζεί και στηρίζει το 46% του τζίρου της Novartis είναι μεταξύ 2.1-2.5%. Στην ουσία ένα 97.5% πεθαίνει μέσα σε 5 χρόνια λόγω της χημειοθεραπείας. Πληρώνουμε δισεκατομμύρια απλά για να στέλνουμε γρηγορότερα στον τάφο συνανθρώπους μας για να πλουτίζουν πολιτικοί, ιατροί και φαρμακευτικές εταιρείες που πρωτοστάτησαν στην στήριξη του ναζισμού. Μας την επιβάλλουν με το έτσι θέλω και σε φυλακίζουν ως γονέα αν τυχόν αρνηθείς το δικό τους θανατηφόρο πρωτόκολλο για τα παιδιά σου. Τι θα γινόταν αν δεν ακολουθούσαν χημειοθεραπεία; Ο παρακάτω πίνακας είναι από τις λιγοστές έρευνες που έχουν γίνει μεταξύ ανθρώπων που έζησαν με τον καρκίνο τους και μεταξύ αυτών που αποφάσισαν να τους διακονέψει η σύγχρονη επιστήμη όπου το ποσοστό των επιζώντων το 1950 που δεν έλαβαν κάποιαν θεραπεία ήταν 6%. Αλήθεια τι γίνεται όταν ακολουθείς εναλλακτικές θεραπείες;Όσο για τα εμβόλια είναι ενδιαφέρουσα η κόντρα που πρόσφατα εκδηλώθηκε μεταξύ Κλεάνθη Γρίβα και Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης:

Κλεάνθης Γρίβας:

ΕΜΒΟΛΙΑ: «ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ» ή ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΕΝΟ ΛΟΓΙΚΗΣ (12-12-2017)

 

ΔΗΛΩΣΗ
διευκρινιστική και όχι «μετανοίας»,
όπως θα ήθελαν οι απανταχού εμβολιόφρονες 

Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τα εμβόλια γενικά: Δεν έχω καμμιά αμφιβολία ότι εφευρίσκονται από ανιδιοτελείς επιστήμονες-ερευνητές, κατασκευάζονται από φιλάνθρωπες πολυεθνικές εταιρείες που διακατέχονται από μια ειλικρινή σωτηριολογική ιδεολογία και προωθούνται από ανιδιοτελείς επαγγελματίες που ενδιαφέρονται μόνο για την προστασία της υγείας των ανθρώπων.

Έχω μόνο ένα πρόβλημα με τα εμβόλια, που είναι απολύτως προσωπικό και ειδικό: Δεν θέλω να τα εγχύσω καταναγκαστικά στις βιολογικές λειτουργίες τις δικές μου και των παιδιών μου. Συνεπώς,

  • Δεν προτρέπω ποτέ κάποιον να κάνει ή να μην κάνει εμβόλια. Αυτό είναι ζήτημα ατομικής επιλογής και ευθύνης του καθενός (που κάποτε πρέπει να μάθουμε να την αναλαμβάνουμε). Αλλά, και
     
  • Δεν θα επιστρέψω σε κανέναν να με εξαναγκάσει να εγχύσω στο κορμί μου και στο κορμί των παιδιών μου ουσίες τις οποίες οι υπέρμαχοί τους τις προβάλλουν ως σωτήριες (που, μπορεί και να είναι) αλλά εγώ τις θεωρώ επικίνδυνες

Δηλώνοντας ότι «μιλώ μόνο εξ’ ονόματός μου και δίνω στον εαυτό μου το δικαίωμα της κριτικής και των προτάσεων» (Κ. Καστοριάδης), αποστρέφομαι κάθε μορφή καταναγκασμού που ενδυναμώνει την αυτονόμηση του κράτους και την ετερονόμηση του ατόμου και της κοινωνίας, και μιλώ έτσι, γιατί είμαι αυτό που είμαι και δεν μπορώ παρά να είμαι αυτό που είμαι.

Θεσσαλονίκη 12 Δεκεμβρίου 2017                      

Κλεάνθης Γρίβας
νευρολόγος-ψυχίατρος
διδάκτωρ ψυχιατρικής Α.Π.Θ. 

 

ΜΙΑ ΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΚΑΡΙΚΑΤΟΥΡΑ ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΛΥΣΕΝΚΟ 

«Θα σας προσκαλούσα σε πνευματική μονομαχία,

αλλά βλέπω ότι είστε άοπλος». 

William Shakespeare [1] 

Σε μια εντυπωσιακή κίνηση αυτογκόλ (η οποία θα μπορούσε να έχει θέση σε μια βαλκανιο-μετα-μπαρόκ όπερα μπούφα), ο πρόεδρος και ο γενικός γραμματέας του Ιατρικού Συλλόγου Κοζάνης [ενός επαρχιακού «Συλλόγου» που, όπως όλοι οι ομοειδείς του, εκλέγει τα διοικητικά του όργανα με… κομματικά ψηφοδέλτια, πράγμα παντελώς άγνωστο στις προηγμένες δυτικές χώρες αλλά σύνηθες στην «καθ’ ημάς ανατολή», στην αφρικανική ήπειρο και σε άλλες «εξελιγμένες» περιοχές του πλανήτη], στις 3/10/2017 προχώρησαν στην παρακάτω ιδιότυπη «καταγγελία-μη καταγγελία» (!) κατά της συζύγου μου Αλεξάνδρας Ευθυμιάδου-Γρίβα, ειδικής παθολόγου, στον «Ιατρικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης»:    

 ——————————–

«Σας ενημερώνουμε ότι στις 03-10-2017 δημοσιεύθηκε στην ηλεκτρονική εφημερίδα «Πρωινός Λόγος Κοζάνης» άρθρο της κας Αλεξάνδρας Ευθυμιάδου – Γρίβα, ειδικής Παθολόγου μέλους του Συλλόγου σας, με τίτλο Εμβόλια: «μια επιχείρηση που στηρίζεται στον φόβο».

Ο Ιατρικός Σύλλογος Κοζάνης καταδικάζει [2] απερίφραστα δημοσιεύματα που στρέφονται άμεσα ή έμμεσα ενάντια του Εθνικού Προγράμματος Εμβολιασμών προκαλώντας σύγχυση και αμφιβολίες στην κοινωνία.

Παρακαλούμε, για δικές σας ενέργειες ώστε να διασφαλιστεί η κοινά αποδεκτή επιστημονική θέση για τη διενέργεια εμβολιασμών, όπως αυτή ορίζεται από τα θεσμοθετημένα όργανα της Πολιτείας»

——————————— 

Αυτή η «καταγγελία-μη καταγγελία» [την οποία αμέσως αντέγραψε και επανέλαβε με αναρτήσεις σε διάφορες ιστοσελίδες μια συντεχνιακή ένωση –«μη κερδοσκοπικό σωματείο», όπως αυτοχαρακτηρίζεται– με την επωνυμία «Ένωση Ελλήνων Ελευθεροεπαγγελματιών Παιδιάτρων Αττικής», αδιαφορώντας για την «σύγκρουση συμφερόντων», όπως ορίζεται από την ιατρική δεοντολογία]: 

α) αφενός είναι έκθετη από άποψη νομική, επιστημολογική, ουσιαστική, ιατρική και ιστορική (πράγμα που ανέλυσε η κ. Αλεξάνδρα Ευθυμιάδου-Γρίβα με γραπτή –28σέλιδη– σφαιρική και τεκμηριωμένη απάντησή της στον Ιατρικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης στις 27-11-2017, την οποία θα δημοσιοποιήσω στο αμέσως επόμενο διάστημα), 

β) αφετέρου είναι αποκαλυπτική του τρόπου με τον οποίο ορισμένοι επιθυμούν σφόδρα να αντικαταστήσουν το θεμελιώδες δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου και τον δημόσιο διάλογο («επιστημονικό» ή άλλο) με την υποχρέωση της ανελευθερίας του λόγου και την επιβολή του μονολόγου που, ως γνωστόν, «καταργεί τα ευεργετικά αποτελέσματα του διαλόγου και οδηγεί αναπόφευκτα στο μαυσωλείο ή το ψυχιατρείο» (Octavio Paz) ή και στα δύο.

Η καταληκτική παράγραφός αυτής της ιδιότυπης «καταγγελίας-μη καταγγελίας» είναι και άκρως αποκαλυπτική:

«Παρακαλούμε, για δικές σας ενέργειες ώστε να διασφαλιστεί η κοινά αποδεκτή επιστημονική θέση (!) για την διενέργεια εμβολιασμών, όπως αυτή ορίζεται από τα θεσμοθετημένα όργανα της Πολιτείας».  

Ον μεθερμηνευόμενον εστί: να επιβληθούν οι κατάλληλες «διοικητικές κυρώσεις» ή «ραβδισμοί» (πόσοι;), ώστε να επιβληθεί η όποια επιστημονική «αλήθεια» ή δόγμα, διά μέσου της κατατρομοκρατήσεως και του φόβου. Αποτέλεσμα: μια σύγχρονη βαλκανιο-μπαρόκ καρικατούρα της εφιαλτικής κυριαρχίας της «απόλυτης αλήθειας» του Λυσένκο κατά την ύστερη φάση της -αλήστου μνήμης- σταλινικής περιόδου, η οποία διεκδικεί μια θέση στη σύγχρονη κωμωδιογραφική επιθεώρηση.  

ΣΤΟΝ ΜΕΣΑΙΩΝΑ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ;  

«Αν θέλεις να έχεις μια εικόνα του μελλοντικού κόσμου,
φαντάσου μια μπότα να πατάει ένα ανθρώπινο πρόσωπο, για πάντα»

Τζορτζ Οργουελ, 1984 

 

Στην Εποχή της «Πίστεως», το πρόβλημα ήταν η αμφισβήτηση των δογμάτων της Εκκλησίας, που είχε αυτοαναγορευτεί σε μοναδικό ερμηνευτή και κάτοχο της «απόλυτης αλήθειας» των ανεξιχνίαστων βουλήσεων του θεού. Και, μέσω της Ιεράς Εξετἀσεως, ανέβαζε στην πυρά τους «αιρετικούς», διατεινόμενη ότι έκαιγε τα κορμιά τους στην γη, για να «σώσει» την ψυχή τους στον ουρανό…

Στην Εποχή της «Λογικής», το πρόβλημα είναι η αμφισβήτηση των δογμάτων της Επιστήμης, από τα σύγχρονα «ιερατεία» που έχουν αυτοαναγορευθεί σε μοναδικούς ερμηνευτές και κατόχους των «απολύτων αληθειών» των κυριάρχων «επιστημονικών» δογμάτων.

Από τον συνδυασμό αυτών των δύο αντιλήψεων (περί «Πίστεως» και περί «Λογικής») και των πρακτικών της επιβολής τους, προέκυψαν οι δύο ολοκληρωτισμοί του 20ου αιώνα (ο ναζισμός και ο κομμουνισμός), μέσω των οποίων ο «πολιτισμός» ανεκάλυψε τον αποκρουστικό εγκληματία που φώλιαζε μέσα του

Αυτοανακηρυγμένοι ως μοναδικοί κάτοχοι μιας «απόλυτης αλήθειας» (οι μεν κομμουνιστές κάτοχοι των μεταφυσικών «νόμων» της ιστορίας, οι δε ναζιστές κάτοχοι των μεταφυσικών, «νόμων» της φυλής και του αίματος), συνδύασαν τον θρησκευτικό χαρακτήρα των δογμάτων τους με τις τεχνολογικές δυνατότητες που τους παρείχε η «επιστήμη», και οικοδόμησαν την επίγεια κόλαση του απέραντου δικτύου των στρατοπέδων συγκεντρώσεως, καταναγκαστικής εργασίας και θανάτου, στα οποία εξοντώνονταν από την αδίστακτη Πολιτική Αστυνομία των ολοκληρωτικών καθεστώτων, όλοι εκείνοι που είχαν την ατυχία να είναι «ακατάλληλοι» φυλετικά ή «ανεπίδεκτοι μαθήσεως» πολιτικά, ή επέμεναν να σκέφτονται με τον εγκέφαλό τους και όχι με τα προτάγματα της προπαγάνδας,

Η κρίση της ναζιστικής παράνοιας διήρκεσε 12 εφιαλτικά χρόνια. Η κρίση της κομμουνιστικής παράνοιας κράτησε 70 χρόνια. Αλλά, ο συνδυασμός στον οποίο στήριξαν την ύπαρξή τους επιβίωσε: Ο θρησκευτικός χαρακτήρας της «πίστεως» και ο εργαλειακός χαρακτήρας της «επιστήμης» μπολιάστηκαν στην μεταπολεμική περίοδο στις ελίτ που διαφεντεύουν ευρυτάτους τομείς της κοινωνίας, όπου έχουν «κράτος και εξουσία» οι παντοειδείς αυτο-προσδιορισμένοι κάτοχοι -ανυπόστατων- «απολύτων αληθειών».

Μετά την εκπνοή του Μεσαίωνα του 20ου αιώνα (που βιώθηκε με την μορφή δύο εφιαλτικών ολοκληρωτισμών και εκατοντάδων αποκρουστικών αυταρχισμών), αναδύεται ο Μεσαίωνας του 21ου αιώνα, όπως γίνεται αντιληπτό από την ύπαρξη εκατοντάδων στρατοπέδων καταναγκαστικής εργασίας και θανάτου και από τους διαρκώς αυξανομένους καταναγκασμούς για συμμόρφωση στους πληθυσμούς σε όλον τον πλανήτη. 

ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΙΑ

Κατά την γνώμη μου, όλα τα φαινόμενα που αναφέρθηκαν παραπάνω, μπορούν να καταστούν σχετικώς κατανοητά και ερμηνεύσιμα μόνο εάν ενταχθούν μέσα στο πλαίσιο της ατομικής και κοινωνικής παθολογίας της «σχιζοφρένειας» και της εξουσιοφρένειας, που χαρακτηρίζει με ιδιαίτερο τρόπο κάθε εποχή. 

  • Στο πεδίο της ατομικής παθολογίας, που προκύπτει από την επιβολή του εξουσιοφρενικού προτύπου επάνω στην ατομική προσωπικότητα, η «σχιζοφρένεια» εκφράζει έναν ορισμένο τύπο διαστάσεως του ατόμου από την πραγματικότητα, η οποία δεν είναι πια δυνατόν να αναγνωρίζεται και να βιώνεται ως πραγματικότητα από το συγκεκριμένο άτομο. Και Το παραλήρημα, με το οποίο εκδηλώνεται, εξαλείφει πλασματικά αυτήν την διάσταση και αποτελεί μια μη-συνειδητή και αλλοτριωμένη προσπάθεια του ατόμου να επανεγκαταστήσει κάποια «βιώσιμη» σχέση με την (παραληρηματικά μεταλλαγμένη) πραγματικότητα, η οποία, μέσα απ’ αυτήν την μεταλλαγή, παύει να υφίσταται σαν στοιχείο διαλυτικό ή επικίνδυνο για την ύπαρξη του ατομικού υποκειμένου. 
  • Στο πεδίο της κοινωνικής παθολογίας, που προκύπτει από την επιβολή του σχιζοφρενικού προτύπου επάνω στο κοινωνικό σώμα, η εξουσιοφρένεια εκφράζει την μόνιμη διάσταση της εξουσίας από την υφισταμένη πραγματικότητα, την οποία δεν είναι δυνατό να την αναγνωρίζει ως πραγματικότητα, γιατί μια τέτοια αναγνώριση συνεπάγεται την αμφισβήτηση των λόγων της υπαρξεως και οδηγεί στην αυτο-αναίρεσή της ως εξουσίας. Και η ιδεολογία (ο παραληρηματικός λόγος της εξουσίας) εξαλείφει πλασματικά αυτήν την διάσταση και αποτελεί μια συνειδητή και, συγχρόνως, ασυνείδητη, αλλοτριωμένη και, ταυτοχρόνως, αλλοτριωτική προσπάθεια της εξουσίας να επανεγκαθιστά διαρκώς κάποια «βιώσιμη» σχέση της με την (ιδεολογικά μεταλλαγμένη) πραγματικότητα, η οποία, μέσα απ’ αυτήν την μεταλλαγή, παύει να υφίσταται ως στοιχείο που εγκυμονεί κινδύνους για τις υφιστάμενες εξουσιαστικές σχέσεις και τείνει στην δικαίωση της υπάρξεως τους, σε πλήρη λογική συνέπεια με μια βασική εξουσιαστική αρχή, σύμφωνα με την οποία «όταν η ιδεολογία δεν συμφωνεί με την πραγματικότητα, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα». 
  • Από την άποψη της επικινδυνότητας, δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα στη «σχιζοφρένεια» και την εξουσιοφρένεια: Η πρώτη είναι ακίνδυνη, η δεύτερη ανθρωποθυσιαστική (σε ατομική ή μαζική βάση – ας θυμηθούμε μόνο τα 65 εκατομμύρια θύματα της δεύτερης παγκόσμιας ανθρωποσφαγής). Η πρώτη οδηγεί συνήθως στο ψυχιατρείο (κακώς). Και το τίμημα της καταβάλλεται από το άτομο και το στενό του περιβάλλον. Η δεύτερη οδηγεί ενίοτε στην κατάκτηση της εξουσίας (κάκιστα). Και το τίμημα πληρώνεται από έναν ή περισσοτέρους λαούς. (Κλ. Γρίβας, Η εξουσία της βίας, Ιανός, 1987) 

ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ… 

Όταν κάποιος πετάει το «γάντι», πρέπει να ξέρει πως είναι πιθανό κάποιος να το σηκώσει, αποδεχόμενος την πρόκληση. Πράγμα όχι σύνηθες σε χώρες «λωτοφάγων, αλλά όχι και απίθανο… Συνεπώς, έπεται συνέχεια

ΠΡΩΤΟΝ, θα δημοσιοποιήσω τον πλήρη φάκελλο της υποθέσεως της ιδιότυπης «καταγγελίας-μη καταγγελίας» του πρόεδρου και του γραμματέα του Ιατρικού Συλλόγου Κοζάνης στον Ιατρικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης.

ΔΕΥΤΕΡΟΝ, θα δημοσιοποιήσω το πλήρες περιεχόμενο (σε ελληνική μετάφραση) της ιστοσελίδας για τις ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ του Center of Disease Control (CDC) [Κέντρο Ελέγχου Νόσου] του Υπουργείου Υγείας των ΗΠΑ, από το οποίο ενημερώνονται οι πολίτες, οι επιστήμονες, οι κρατικοί και μη-κρατικοί Οργανισμοί, τα Ινστιτούτα και τα ερευνητικά κέντρα σε ολόκληρο τον πλανήτη.  

Φυσικά, σε ολόκληρο τον πλανήτη, πλην της Ελλάδας, όπου δεν έγινε κάποια αναδημοσίευση του πλήρους περιεχομένου του στον έντυπο ή στο διαδυκτιακό τύπο, ούτε σε κάποιο φυλλάδιο κάποιας από τις 1.500 (!) επιστημονικές εταιρείες στην χώρα (από τις οποίες, σημειωτέον, μόνο 44 είναι αναγνωρισμένες από το Υπουργείο Υγείας).

Κ.Γ.

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Διαβάστε το εξαιρετικό άρθρο του ΧΡΗΣΤΟΥ ΝΤΕΛΛΟΥ, καρδιολόγου, διευθυντή του Καρδιολογικού Τμήματος του Τζανείου Νοσοκομείου Πειραιά, διδάκτορα Πανεπιστημίου Αθηνών, με τίτλο «ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΝΟΣΗΜΑΤΩΝ ή ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΓΟΡΑΣ; ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο Ε.Ο.Φ.;» [στην κατηγορία ΑΡΘΡΑ ΤΡΙΤΩΝ]. Είναι μια ρωγμή στα τείχη της αφόρητης ανοητολογίας του ιδιοτελών «δαιμονισμένων» από έναν ανιδιοτελή σκεπτόμενο άνθρωπο και γιατρό

[1]. http://www.gnomikologikon.gr/authquotes.php?auth=342

[2]. Πέραν του ότι ουδείς ενδιαφέρεται εάν και τι καταδικάζει ο οιοσδήποτε Σύλλογος, η αναφορά θα μπορούσε να αναδιατυπωθεί επί το ακριβέστερον, ως εξής: «ο πρόεδρος και ο γεν. γραμματέας του τάδε συλλόγου καταδικάζουν, κλπ», διότι, ως γνωστόν, ικανότητα αναγνώσεως, κατανοήσεως και αποδοχής ή απορρίψεως απόψεων  διαθέτουν μόνο τα ανθρώπινα όντα (και όχι οι σύλλογοι, οι Ενώσεις τα σωματεία, κλπ.)

πηγὴ

Χρυσόστομος Μπλάνας

Ἰατρικὰ Συνέδρια: Ἡ Σιωπὴ τῶν Γιατρῶν

Η κατάθεση για τον Αβραμόπουλο και τα εμβόλια

Συγκλονιστική είναι η κατάθεση του προστατευόμενου μάρτυρα με το ψευδώνυμο Μάξιμος Σαράφης, ο οποίος στις 12 Ιανουαρίου πέρασε την πόρτα της εισαγγελέως διαφθοράς Ελένης Τουλουπάκη.

Στην κατάθεση του μάρτυρα για το σκάνδαλο της Novartis που δόθηκε στις 12/1/2018, αναφέρεται πως ο Αβραμόπουλος διακινούσε χρήματα μέσω της εταιρείας του Κυριάκου Γριβέα, που φέρει την ονομασία CIP, αναφέροντας ως παράδειγμα πως για να προβληθεί μια συνέντευξη Τύπου πραγματικής αξίας 5.000 ευρώ η τιμή ανέβαινε στα 30.000 ευρώ.

«Το 2008 και 2009 ο Αβραμόπουλος παρέσυρε τον Καραμανλή για προμήθεια εμβολίων. Από την μίζα που εισπράχθηκε, δωροδοκήθηκαν και οι κ.κ. Παπαδημητρίου και Καλογερόπουλος. Ένας τρόπος ξεπλύματος ήταν η υπερτιμολόγηση εκδηλώσεων της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Υγείας μέσω του κοσμήτορα Ιωάννη Κυριόπουλου, που ήταν σύμβουλος του Αβραμόπουλου. Επίσης, μέσω του Γριβέα γίνονταν υπερτιμολογημένες συνέργιες του ΕΣΔΥ», αναφέρει ο μάρτυρας στην κατάθεσή του και προσθέτει πως ο κ.Φρουζής ζητούσε 200.000 ευρώ από την μαμά εταιρεία για την εύνοια του υπουργού.

Δείτε την κατάθεση του μάρτυρα αναφορικά με τον κ. Αβραμόπουλο που αποκαλύπτει το zougla.gr.

πηγὴ

 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply