Όλοι ακούσαμε στα ΜΜΕ ότι μετά την δεύτερη τηλεμαχία προέκυψε υπεροχή της Χίλαρυ Κλίντον κατά 11% έναντι του αντιπάλου της Ντόναλντ Τραμπ.
Αν το πιστέψατε και εσείς, σας βρήκαμε την συνταγή της επιτυχίας:
Τα υλικά: 500 «τυχαίοι» πολίτες, που ερωτήθησαν μετά την τηλεμαχία.
Για να επιτύχει η συνταγή, τους διαλέγουμε προσεκτικά, φροντίζοντας να είναι κατά 47% άνδρες και 53 % γυναίκες.
TMHMA TΗΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΕΝΗΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΣ
Το δείγμα μας είναι κατάλληλο για να θριαμβεύσει η κα Κλίντον, αφού περιέχει κατά 36% ρεπουμπλικάνους, κατά 43% δημοκρατικούς και κατά 12% ανεξαρτήτους, με βάση τις δηλώσεις των ερωτηθέντων.
Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΩΝ
Για να βγει όμως ένα «σωστό» αποτέλεσμα, δεν φθάνουν μόνον οι παραπάνω μεθοδεύσεις για την σύνθεση του δείγματος.
Πρέπει να επιλεγεί και μία «ανεξάρτητη» εταιρεία δημοσκοπήσεων, η Hart Research Associates/Public Opinion Strategies.
Κατά σύμπτωση, ο πρόεδρός της συμμετέχει σαν δημοσκόπος και στρατηγικός σύμβουλος και σε άλλη εταιρεία (Priorities USA), που προωθεί την προεκλογική εκστρατεία της κας Κλίντον.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ PRIORITIES USA, ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΣ ΚΛΙΝΤΟΝ
Για να εξασφαλισθεί η «ποιότητα της δημοσκοπήσεως» και η «αντικειμενικότητά» της, φρόντισαν επιπλέον από τον Σεπτέμβριο να πληρωθεί αμοιβή συνολικού ποσού 220.500 δολαρίων από την Priorities USA Super-PAC στην Hart Research Associates, που ανέλαβε την διεξαγωγή της έρευνας.