
Τό θέμα τῶν Γερμανικῶν ἀποζημιώσεων δέν ἒχει κλείσει γιά τούς Ἓλληνες πολῖτες-θύματα τῶν κτηνωδιῶν! Ἒχει ὃμως κλείσει, κατά πώς φαίνεται, ἀπό τούς κυβερνῆτες τῶν Ἑλλήνων!Τρέχουν τά θύματα τοῦ Διστόμου (κι ὂχι μόνον), ἐμπλέκονται σέ δικαστικές περιπέτειες, δικαιώνονται καί τό ἑλληνικόν δημόσιο, ἀντί νά πράξῃ τά δέοντα καί νά στηρίξῃ τούς πολίτες του, ὡς συνήθως ἀδιαφορεῖ!