Πυθαγόρειες φιλοσοφίες ἢ ἀνθελληνικὲς δράσεις;

Πρὸ ὁλίγων μηνῶν (5 Φεβρουαρίου 2011) δημοσίευσα τὴν παρουσίασι ἀπὸ μίαν «περιπέτεια» ποὺ εἶχαν κάποιοι «συνάνθρωποί» μας, καὶ ἔδειχνα πάρα πολὺ θυμωμένη. (Λεπτομέρειες στὸ Φιλοσοφία καὶ «ἀνεξιθρησκεία»! Ἐδῶ γελᾶμε!

Γιὰ νὰ μὴ σᾶς κουράζω, τὸ θέμα τῆς δημοσιεύσεως ἀφοροῦσε στὴν πρότασι γιὰ ἀνέγερσι ἐνὸς ναοῦ, ἀφιερωμένου στὸν Ἀπόλλωνα, ἀπὸ μίαν ὁμάδα ποὺ ζεῖ καὶ δρᾶ στὴν Γαῦδο! Κι ἐδῶ εἶναι τὸ πρῶτο σημεῖον ποὺ μὲ εἶχε παραξενέψει τότε, ἀλλὰ τὸ ἄφησα νὰ τὸ πάρῃ ὁ ἄνεμος!

Ἡ κίνησις αὐτῶν τῶν πολιτῶν, ἢ διαφορετικῶς φιλοσοφικὸ ῥεῦμα, ὀνομάζεται Πυθαγόρειο Ἰνστιτοῦτο Φιλοσοφικῶν Ἐρευνῶν γιὰ τὴν Ἀθανασία τοῦ Ἀνθρώπου (ΠΙΦΕΑΑ). Κι ἔως ἐδῶ καλῶς! Μοῦ ἀρέσει ἡ φιλοσοφία! Μοῦ ἀρέσει ἡ ἐσωτερικὴ ἀναζήτησις! Μοῦ ἀρέσει ἡ ἀνάδειξις τοῦ κλασσικοῦ μας πολιτισμοῦ! Μοῦ ἀρέσουν πάρα πολλὰ ποὺ ἔχουν νὰ κάνουν μὲ τὸν καθαρὸ τρόπο σκέψεως. λλ, μ τν καθαρό!!! χι μ τ λλα λέμε κι λλα κάνουμε….

Αὐτὴ λοιπὸν ἡ κίνησις «φιλοσοφημένων» πολιτῶν, συνῂντησε πολλὲς δυσκολίες ἀπὸ τοπικοὺς φορεῖς, γιὰ νὰ μὴν ὁλοκληρώσῃ τὸ ἐγχείρημά της.  Κι ἔως ἐδῶ, πράγματι μὲ ἐνοχλεῖ! Διότι δὲν μποροῦμε νὰ ἰσχυριζόμαστε πὼς εἴμαστε κράτος δικαίου ἢ κράτος ἀνεξίθρησκον, ἀλλὰ  νὰ κάνουμε ἐπιλογὴ στὸ ποιοὶ θὰ ἔχουν δικαίωμα δομήσεως λατρευτικῶν χώρων! Δὲν μποροῦμε νὰ διαθέτουμε χρήματα τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ γιὰ τὴν ἀνέγερσι ἢ γιὰ τὴν συντήρησι τζαμιῶν καὶ νὰ ἀρνούμαστε στοὺς Ἕλληνες Ἐθνικοὺς νὰ θρησκεύονται σὲ δικούς τους χώρους! Εἶναι ΠΑΡΑΛΟΓΟΝ! 

Ὑποστηρίζοντας τὸ ἐλευθέρως θρησκεύεσθαι τοῦ κάθε ἑνός, δὲν λαμβάνω θέσεις ὑπέρ ἢ κατὰ κάποιας θρησκείας. Προσωπικῶς πιστεύω πὼς ὁ ἄνθρωπος δὲν χρειάζεται κανενὸς εἴδους ναὸ γιὰ νὰ αἰσθανθῇ κοντὰ στὸν ὅποιον θεό του. Συνεπῶς, κατὰ τὶς δικές μου θεωρήσεις πάντα, κάθε θρησκευτικὸ οἴκημα καταντᾶ μαγαζάκι ἱερέων κι ὄχι χῶρος ἐπικοινωνίας μὲ τὸ θεῖον. Ἡ προσωπική μου θεώρησις, δὲν προσβάλλει κάποιον. Οὔτε θὰ ζητοῦσα νὰ γκρεμιστοῦν οἱ ὑπάρχοντες ναοί. Ἀλλὰ διατηρῶντας ὁ καθεῖς τὸ δικαίωμα τοῦ θρησκεύεσθαι, κατὰ πῶς κρίνῃ ὁ ἴδιος, ἐπιλέγω νὰ θεωρῶ πὼς δὲν χρειάζομαι μεσάζοντες καὶ στολίδια γιὰ νὰ ἐπικοινωνήσω μὲ τὸν δικό μου θεό. Μοῦ ἀρκεῖ ἡ φύσις διότι εἶναι ἡ πλήρης κι ἀπόλυτος ἔκφρασις τοῦ θείου. 

Ἄλλως τε, ὅταν ἔχῃς τὴν δυνατότητα νὰ λαμβάνῃς καθαρὸ τὸ φῶς τοῦ ἡλίου, γιατί νὰ ἐπιλέξῃς μίαν λάμπα φθορισμοῦ πρὸς φωτισμό; Θὰ περιοριστῇς στὸ ἡμίφως. Καὶ θὰ χάσῃς τὸ μεγαλύτερο  μέρος ὅσων πράγματι θὰ μποροῦσες νὰ δῇς καὶ νὰ ζήσῃς! 

Ἀλλὰ, εἴπαμε… Προσωπικὴ θεώρησις… Καὶ περὶ ὀρέξεως, κολοκυθόπιττα!

Ἐπανέρχομαι ὅμως στὰ περί τοῦ ΠΙΦΕΑΑ. 

Ἀρχικῶς ἔλαβα τὴν ἐντύπωσι πὼς αὐτὸ τὸ «φιλοσοφικὸ» κίνημα ἐπιχειρεῖ νὰ στήσῃ μίαν ἀνάσα σκεπτομένων στὴν Γαῦδο. Μίαν ἀνάσα ζωῆς θὰ ἔλεγα! Ἔθνικοὶ στὸ θρήσκευμα; Μοῦ ἦταν ἀδιάφορο! Μοῦ ἀρκοῦσε ποὺ κάποιοι, ἐπιστήμονες κατὰ κύριον λόγο, ὅπως ἰσχυρίζονταν, ἐπέλεξαν τὴν Γαῦδο ὡς τόπο διαμονῆς καὶ διαβιώσεως. Τὸ ἐὰν θὰ λάτρευαν τὸν Χριστό ἢ τὸν Δία ὴ τὸν Μωάμεθ, ἦταν δική τους κι ὄχι δική μου ὐπόθεσις! Οὔτε τρώγω οὔτε μοῦ τρῶνε χῶρο ἀπὸ τὸν δικό μου θεό.

 Ἐπίσης, ἡ Γαῦδος παραμένει ἕνα ἀπὸ τὰ σημεῖα  ἀνυπάρκτου ἐνδιαφέροντος γιὰ τὴν πολιτεία. Θὰ ἦταν θαυμάσιο νὰ μποροῦσαν κάποιοι νὰ στήσουν τὶς κατάλληλες ὑποδομὲς ὡςτε νὰ ἔλξῃ τὰ βλέμματα πνευματικῶν ἀνθρώπων καὶ νὰ ἀναζωογονηθῇ ἠ τουριστικὴ κίνησις τοῦ νησιοῦ! Μὲ μίαν φιλοσοφικὴ θεώρησι πάντα. Ἐὰν κάποιοι «ἔχωναν» καὶ θρησκευτικὲς δράσεις μέσα σὲ ὅλο αὐτό, θὰ παρέμενε προσωπική τους ἐπιλογὴ ἡ συμμετοχή. 

 Διότι κακὰ τὰ ψέμματα! Ἡ Γαῦδος μας, ὅπως καὶ τόσες ἄλλες περιοχὲς τῆς Πατρίδος μας, ἔχουν γίνει πλέον ξεκάθαρος στόχος τῆς διόλου σεβαστῆς γείτονος! Μὲ τὸ παραμικρὸ ἀτόπημα (συνειδητὸ ὴ μὴ) ἀπὸ τὶς κουδουνίστρες μας, πετάγεται κι ἁπλώνει τραχανᾶ! Καὶ δυστυχῶς, καμμία κουδουνίστρα δὲν θέλησε καὶ δὲν ἀπεφάσισε νὰ ἀντιταχθῇ στὰ ἐπεκτατικά σχέδια τῶν διόλου σεβαστῶν γειτόνων μας. Κι αὐτὸ δὲν εἶναι μόνον δουλικότητα! Ἀλλὰ κι ἄλλα πολλὰ ποὺ δὲν εἶναι τῆς παρούσης σημειώσεως!

Θεώρησα λοιπὸν πὼς μὲ ἀρκετὸν κόπο σίγουρα, κάποιοι θὰ ζωντανέψουν τὴν Γαῦδο καὶ θὰ τῆς δόσουν, μὲ τὶς δράσεις τους,  μίαν ἀνεξίτηλη ὑπογραφή Ἑλληνικῆς ταὐτότητος! Ἂμ δέ…. 

Δὲν ἦταν καθόλου ἔτσι! Δυστυχῶς! 

Παρακάμπτοντας λοιπὸν τὴν θεοκρατικὴ ἀντίδρασι (καὶ ἴσως ὄχι μόνον) τῆς τοπικῆς κοινωνίας, θὰ ἀναζητήσω τὰ κίνητρα καὶ τὶς θέσεις τῶν κυρίων τῆς ΠΙΦΕΑΑ, ἐφ’  ὅσον ὅμως πρωτίστως σᾶς παρουσιάσω τὸ μήνυμα τοῦ ἀγαπητοῦ Ἰωάννη Δέμου, ποὺ μοῦ ἔστειλε πρὸ ὁλίγου:

Στις 9 Απριλίου έλαβα το παρακάτω μήνυμα από το αποκαλούμενο “Πυθαγόρειο Ινστιτούτο Φιλοσοφικών Ερευνών για την Αθανασία του Ανθρώπου – ΠΙΦΕΑΑ (http://www.pifea.org/)” ΄Πρόκειται για την προσπάθεια ξένων επιστημόνων -είχε δημοσιευτεί και συνέντευξή τους στο ένθετο περιοδικό “Φαινόμενα” – οι οποίοι κατ’ αρχάς εγκαταστάθηκαν στην Γαύδο, κατασκεύασαν ένα γλυπτό σε σχήμα καρέκλας στο νότιο άκρο του νησιού και ανέπτυξαν μια ενδιαφέρουσα ως ένα σημείο θεωρία για την αθανασία του ανθρώπου. Ωστόσο μέσα από τα κείμενά τους  προκύπτει μία προσπάθεια δημιουργίας μίας θρησκευτικής οργάνωσης κατά τα πρότυπα των αντίστοιχων αμερικανικών, σε μία προσπάθεια προσέλκυσης Ελλήνων αρχαιολατρών ή και οπαδών της Ιστορικής Ελληνικής Θρησκείας ή Πατρώας Θρησκείας, οι οποίοι μέσα από διαρκή αναζήτηση, αυξάνονται τα τελευταία χρόνια. Σε προηγούμενα κείμενά τους τα οποία δημοσιεύτηκαν στην ιστοσελίδα τους ( www.gavdosindtitute.org και η οποία σήμερα είναι ανενεργή) συνέδεαν  ευθέως την ύπαρξή τους με Αρχαίες Ελληνικές Θεότητες και ιδιαίτερα με τον Απόλλωνα. Ωστόσο, όσο και αν υποτιμηθεί η συγκεκριμένη προσπάθεια, διακρίνω κρυφούς κινδύνους καπηλείας της επίκαιρης ελληνικής προσμονής εμφάνισης σωτήρων  και κάποιου τοπικού αλυτρωτισμού. Εξ αυτών οδηγήθηκα στην απόφαση να κοινοποιήσω το πρόσφατο μήνυμά τους σε επιλεγμένους αποδέκτες προς αφύπνιση, παραθέτοντας στην συνέχεια και την απάντηση που  έστειλα, η οποία ενδεχόμενα εμπεριέχει και άλλες πληροφορίες και υπόνοιές μου.

Ιωάννης Δέμος

Το μήνυμά τους:

” Με την παρούσα ανακοίνωση, δηλώνουμε την επίσημη έναρξη των εργασιών του
Πυθαγόρειου Ινστιτούτου Φιλοσοφικών Ερευνών για την Αθανασία του Ανθρώπου – ΠΙΦΕΑΑ.

21η Μαρτίου 2011

Κατά την ημέρα της Εαρινής Ισημερίας, στην περιοχή της Κρήτης, πραγματοποιήθηκε το πρώτο μυστήριο του
Πυθαγόρειου Ινστιτούτου Φιλοσοφικών Ερευνών για την Αθανασία του Ανθρώπου – ΠΙΦΕΑ.

Οι τρεις Πυθίες, Άλλα, Ραχιήλ και Ελένη,
απευθύναμε ερώτηση στον Απόλλωνα για το μέλλον της Ευρώπης.

Ανακοινώνουμε την απάντησή του.

“Aγαπημένοι,

Έρχονται διαφορετικές ημέρες.

Προ καιρού, επιλέξαμε την Κρήτη για την πρώτη μας κατοικία.
Ήρθε η ώρα να ευλογηθεί η οικία μας με την εμφάνιση ενός Νέου Ανθρώπου.

Η Κρήτη αυτοδιακηρύσσεται ελεύθερη χώρα και διακόπτει όλες τις προγενέστερες υποχρεώσεις και συμφωνίες της.

Η Κρήτη κυβερνάται από το Συμβούλιο των Σοφών και αποτελεί το παράδειγμα του τρόπου ζωής του Νέου Ανθρώπου για το σύνολο της Ευρώπης.”

Τάδε έφη Απόλλων

http://www.gavdosinstitute.org

http://www.pifea.org/

Η απάντησή μου:

Προς τις αυτοαποκαλούμενες Πυθίες του Απόλλωνος
Η προσπάθειά σας κινδυνεύει να χαρακτηριστεί είτε ως  προβοκάτσια  είτε ως καπηλεία εις βάρος της Ιστορικής Θρησκείας των Ελλήνων και ευτελισμός εις βάρος του βαρύγδουπου τίτλου του Ινστιτούτου σας. Όπως και σφετερισμός η αυτοανακήρυξη σας ως “Πυθίες” του Απόλλωνος. Εξάλλου και η επιλογή των ονομάτων σας είναι τουλάχιστον άστοχη έστω και αν διακατέχεστε από προσπάθεια παγκοσμιοποίησης της  Αρχαίας Ελληνικής Θρησκευτικής ιστορίας. Αναφορικά με  το “Συμβούλιο των Σοφών” επιτρέψτε μου να επισημάνω, ότι δεν διακρίνω την παραμικρή σοφία στην παρούσα ενέργειά σας, στο σκεπτικό και στην σύνταξη του κειμένου σας αλλά και στην έγκριση  για την  δημοσιοποίησή του. Κατά την ταπεινή μου άποψη η προσπάθεια δημιουργίας θρησκευτικής οργάνωσης στα αμερικανικά πρότυπα είναι καταδικασμένη σε αποτυχία. Ειδικότερα όταν εποπτεύεται και καθοδηγείται από αλλοδαπούς -ενδεχόμενα  ημιμαθείς αρχαιολάτρες- οι οποίοι μάλιστα μιλούν για απόσχιση της Κρήτης από την Μητέρα Ελλάδα. Σκέψεις και λόγια τα οποία διέπονται από ένα σύγχρονο γενιτσαρισμό, κατ’ άλλους διασπαστικό -προδοτικό χωρίς  καμία φιλοσοφική προσέγγιση. Αντίθετα προβάλλεται η εικόνα  μίας τουλάχιστον στρεβλής προσπάθεια παγκοσμιοποίησης-σουποποίησης  και καπηλείας της  Ελληνικής Θρησκευτικής Ιστορίας υπό τον μανδύα ενός «φιλοσοφικού ινστιτούτου».
Τέλος, δικαιούσθε-εφ’ όσον  το επιθυμείτε- να ασπαστείτε τους Θεούς των Ελλήνων, αλλά  όχι να τους διαχειριστείτε. Και είναι βέβαιο ότι ο Απόλλων δεν θα αναγνώριζε ή αναγνωρίζει την λέξη “Office”  όπως δεν θα αναγνώριζε ή αναγνωρίζει  και ο Αλέξανδρος λέξεις της Σλαβικής των Σκοπίων, ή της ρωσικής την οποία ομιλούν οι κατά τα άλλα συμπαθείς “σοφοί σας”.
Ιωάννης Δέμος

Ἐδῶ λοιπὸν ἀρχίζουν τὰ πανηγύρια! Καὶ τί πανηγύρια!!! Γιὰ πολὺ …ξύλο! 

Ἔχουμε λοιπὸν καὶ λέμε:

Οἱ κύριοι αὐτοί, κρυμμένοι πίσω ἀπὸ ἕναν «φιλοσοφικὸ» μανδύα (μήπως σᾶς θυμίζει κάτι σὲ «ἀνθρωπιστικοὺς» μανδύες κάποιων ΜΚΟ μὲ …δουλεμπορικὲς δράσεις;), καπηλεύονται ἀρχὲς κι ἀξίες πανάρχαιες Ἑλληνικὲς, γιὰ νὰ περάσουν κάποιες πάααααρα πολὺ περίεργες ἰδέες! 

  • Ἐὰν προσπαθήσετε νὰ μπεῖτε στὴν σελίδα τους καὶ νὰ διαβάσετε τὰ ὅσα ἰσχυρίζονται, θὰ διαπιστώσετε, ὄχι μίαν ἀρχαιοελληνικὴ ἀντίληψι γιὰ τὸ θεῖον ἀλλὰ μίαν πιὸ …θεοσοφική! Κάτι σὲ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ μο μυρίζει… Ἔχω εὐαίσθητη μύτη; Ἴσως… Ἀλλὰ κι αὐτοὶ,  παρὰ τὶς τόσο προσεκτικές τους διατυπώσεις, δὲν μποροῦν νὰ κρυφτοῦν ἀπὸ κάποιον παρατηρητὴ ποὺ ἁπλῶς καταγράφει… Σὲ συνέντευξί τους, (ποὺ θὰ βρεῖτε στὸ  metajournalist) ὁμιλοῦν γιὰ ὅλα ὅσα σᾶς μεταφέρω!
  • Αὐτὸ ποὺ μοῦ κάνει μεγάλην ἐντύπωσι εἶναι «ἡ ἐμφάνισις ἑνὸς Νέου Ἀνθρώπου»!!! Νέος νθρωπος; Γνωρίζω πάρα πολὺ καλὰ πὼς μᾶς ψεκάζουν! Αὐτὸ, θέλοντας καὶ μή, ἐπιφέρει μίαν ἐπιβάρυνσι στὴν ὑγεία μας, καὶ πολὺ πιθανόν κάποιες ἀνεπανόρθωτες γενετικὲς μεταλλάξεις. Πολὺ πιθανὸν νὰ ἀναγεννηθοῦμε ἢ ἁπλῶς νὰ τελειώσουμε μίαν ὥρα ἀρχύτερα. Πάντως π τος ψεκασμος Νέος νθρωπος δν προκύπτει! Ἀπὸ κάτι ἄλλο ἴσως; 

  Ἐὰν  ἀνατρέξουμε ὅμως σὲ κάποιες ἄλλες θεωρήσεις, ποὺ τώρα    τελευταῖα τείνουν νὰ λάβουν μορφὴν χιονοστιβᾶδος, θὰ    ἀνακαλύψουμε πὼς μᾶς «ἑτοιμάζουν»  κάποιες «ἐπισκέψεις» ἐκ τοῦ  διαστήματος… Κάποιοι «διαστημάνθρωποι» πᾶνε κι ἔρχονται σὲ    διάφορα σημεῖα τοῦ πλανήτου μας γιὰ … καφεδάκι… Κάποιοι ἄλλοι μπαινοβγαίνουν στὸ ἡλιακὸ μας σύστημα καὶ ὁλόκληροι ἀρχηγοὶ κρατῶν συσκέπτονται γιὰ τὸ πῶς θὰ τοὺς …«χειρισθοῦν»!  

Έὰν λοιπόν τὰ θεωρήσουμε «σοβαρὰ» ὅλα αὐτά, τότε αὐτὰ τὰ ἐξωγήινα ὄντα θὰ μᾶς κάνουν κι ἀπογόνους; Ἢ ἁπλῶς θὰ κάνουν μόνον αὐτὰ ἀπογόνους; Ἢ ὅσοι «ἐπιβιώσουν» ἀπὸ τὴν «εἰσβολὴ» θὰ ἔχουν μετεξελιχθεῖ σὲ Νέον Ἄνθρωπον; Πολὺ σκοτεινὸς αὐτὸς ὁ Νέος Ἄνθρωπος! Καὶ μάλιστα μὲ κεφαλαῖα! Γιατὶ μὲ παραπέμπει σὲ καπήλευσι κάποιων πληροφοριῶν; Γιατὶ μοῦ δίδει τὴν ἐντύπωσι τῆς παραποιήσεως μίας μεγάλης ἀληθείας; Γιατί αὐτοὶ οἱ κύριοι ΠΙΦΕΑΑ, ποὺ ὄλοι τους δηλώνουν συνταξιοῦχοι, ἄρα σὲ μὴ παραγωγικὲς ἠλικίες, ἀναμένουν αὐτὸν τὸν Νέον Ἄνθρωπο; Ἀπὸ τὰ δικά τους γονίδια θὰ τὸν ἀποκτήσουμε ἢ θὰ μᾶς …ἔλθῃ πακέτο ἀπὸ κάποιο ἐργαστήριο;

  • Καὶ φυσικὰ γιὰ τελευταῖο (καὶ σημαντικότερον) ἄφησα τὸ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΝ!!!! Θυμηθήκατε κάτι; Μία Κρήτη ποὺ θὰ κυβερνᾶται ἀπὸ «Συμβούλιον Σοφῶν», αὐτοδιακηρύσσεται ἐλευθέρα καὶ διακόπτει ὅλες τὶς προγενέστερες ὑποχρεώσεις καὶ συμφωνίες της; Καὶ τὸ μαρτυρᾷ ὁ Ἀπόλλων αὐτό; Δῆλα δή, σώνει καὶ καλὰ πᾶν νὰ μᾶς πείσουν πὼς ὀ Ἀπόλλων ἀνακηρύσσει τὴν Κρήτη ὡς τὸ μοναδικὸν Ἑλληνικὸν ἔδαφος; Κι ἀπὸ ποῦ ἔλαβαν οἱ ΠΙΦΕΑΑ ἐντολὴ καὶ πληροφορία; Ἀπὸ τὴν Ῥαχιὴλ ἢ ἀπὸ τὴν Ἄλλα; π πότε πόλλων εχε έρειες μ μ λληνικ νόματα; Ἀπὸ πότε ὁ Ἀπόλλων λειτουργοῦσε ὡς διασπαστὴς τῶν Ἑλλήνων; Ἐδῶ στὴν Τροία εὑρέθη, κι ἀκριβῶς γιὰ αὐτὸν τὸν λόγο, τὴν μία ἔπαιζε μὲ τοὺς Τρῶες καὶ τὴν ἄλλην μὲ τοὺς Ἀχαιούς! Δλα δή μ τος λληνες! Μήπως νὰ στέλναμε ἕναν εἰσαγγελέα στὴν Γαῦδο γιὰ νὰ ξεκινήσῃ κάποιες ξεκάθαρες ἀνακρίσεις; Διότι ὄλο αὐτὸ περὶ ἀνεξαρτησίας τῆς Κρήτης πολὺ μοῦ βρωμᾶ…

Ὑπάρχουν ὅμως καὶ κάποια σημεῖα ἀκόμη πιὸ ἐπικίνδυνα, ποὺ κρύβονται πίσω ἀπὸ τὶς ἀνακοινώσεις τους καὶ τὶς συνεντεύξεις τους. 

  1. Ἀναφερόμενοι στὸν Ἀπόλλωνα, ὠς θεό τους, αὐτομάτως συνδέονται μὲ τοὺς εἰλικρινεῖς Ἕλληνες Ἐθνικούς. Ἐμμέσως, ἀλλὰ ξεκάθαρα, στιγματίζουν  καὶ συνδέουν τοὺς Ἕλληνες μὲ μίαν ἀνθελληνικὴ δράσι καὶ θεώρησι. Ποιὸς θὰ διαβάσῃ ὅλα τὰ παραπάνω καὶ δὲν θὰ σκεφθῇ πὼς ἦλθαν οἱ Ἕλληνες Ἐθνικοὶ  γιὰ νὰ διαλύσουν τὴν χώρα; 
  2. Αὐτὰ τὰ περὶ Πυθαγορείου φιλοσοφίας ποὺ χρησιμοποιοῦν, εἶτε λόγῳ ἀγνοίας τῶν πλείστων ἐκ τῶν πολιτῶν, εἶτε λόγῳ ἀρκετῶν δόσεων μυστικισμοῦ ποὺ κρύβουν οἱ πυθαγόρειες θεωρήσεις, συνειρμικὰ φέρνουν κάποιες ἄλλες συνδέσεις. Μυστικιστικὲς κι αὐτές, ἀλλὰ διόλου πυθαγόρειες! Ὄχι πάντως μὲ τὴν πρωτογενὴ ἔννοια τοῦ ὅρου. Καὶ σίγουρα αὐτὲς οἱ θεωρήσεις στηρίζουν (ἐπισήμως τοὐλάχιστον) κάτι μασονικὲς στοές, κάτι Ἰλουμινάτι, κάτι ἐπικυριάρχους, κάτι νεοταξικούς, κάτι τέλος πάντων, ποὺ πράγματι ἐπιθυμεῖ νὰ φέρῃ μίαν νέαν τάξι πραγμάτων. Μὲ ἕναν νέον ἄνθρωπο, γιατὶ ὄχι, ἰδιαιτέρως μελλαγμένον κι ἀνθεκτικόν! Μήπως δῆλα δὴ τὰ «καλούδια» τῆς Γαύδου μᾶς φέρνουν τὸ μήνυμα τῆς πλήρους ὑποταγῆς;
  3. Ἡ ἀνεξαρτησία τῆς Κρήτης εἶναι κάτι ποὺ μεθοδεύεται ἐδῶ κι ἀρκετὲς δεκαετίες. Ἐξυπηρετεῖ πάρα πολλοὺς! Μεταξὺ αὐτῶν ποὺ ἐξυπηρετοῦνται εἶναι οἱ Τοῦρκοι καὶ οἱ Ἕβραῖοι ἀλλά, βάσει τῆς ἐρεύνης τοῦ κου Δέμου, ἀκόμη καὶ …Ῥώσσους! Ἄλλως τε, τόσες ἀνασκαφές ἔχουν ἐπιχειρήσει οἱ τελευταῖοι, εἶτε γιὰ νὰ καταχώσουν ἀρχαῖα τους καὶ νὰ τὰ ἐμφανίσουν ἀργότερα ὡς ἀποδείξεις πρῶτο-ἐποικήσεως τῆς νήσου ἀπὸ τοὺς νομᾶδες… Εἶτε διότι οἰκονομικὰ τοὺς συμφέρει νὰ κατέχουν τὸ ἀεροπλανοφόρον τῆς Μεσογείου… Εἶτε διότι  ἁπλῶς τὸ ὑπέδαφος κρύβει μεγᾶλον πλοῦτο καὶ θέλουν νὰ τὸν ἁρπάξουν! Ἀλοίμονο στοὺς ἀνεγκεφάλους «Κρητικοὺς» ποὺ παίζουν τοὺς ῥόλους ποὺ τοὺς ἀνέθεσαν! Γιὰ νὰ μὴν ἀναφερθῶ σὲ μεθοδεύσεις πολιτικῶν προσώπων, ὡςτε νὰ καταστῇ ἡ Κρήτη ἀνεξάρτητος καὶ οἱ ἴδιοι ἡγεμόνες! Ὁ νοὼν, νοείτω!

Ἔγραψα πολλά! Ἴσως γιατί εἶμαι πάρα πολὺ περισσότερο θυμωμένη ἀπὸ τότε ποὺ ἔγραψα τὸ πρῶτο σημείωμα γιὰ τοὺς ΠΙΦΕΑΑ! Δυστυχῶς κάποιοι ἀνεγκέφαλοι τοὺς ἐπιτρέπουν νὰ ὑπάρχουν ἀκόμη καὶ νὰ δημιουργοῦν ἑστίες ῥήξεως, γιὰ ἕνα θέμα ποὺ οὐσιαστικῶς δὲν ὑφίσταται!  Ἡ Γαῦδος εἶναι πρόσχημα! Ἡ Κρήτη εἶναι ὁ στόχος! 

Δεῖξτε προσοχή Ἕλληνες! Πολλὰ κινδυνεύουν μέσα στοὺς ἐπομένους μῆνες! Πολλὰ μεθοδεύονται. Κι αὐτοὶ ποὺ βιάζονται νὰ ὁλοκληρώσουν τὰ ἔργα τους, τὸ κάνουν διότι ξέρουν πὼς θὰ φύγουν νύκτα. Δὲν πρέπει νὰ τοὺς τὸ ἐπιτρέψουμε! Ἡ Κρήτη, τὸ Καστελλόριζο, ἡ Χίος, ἡ Μυτιλήνη, ἡ Σᾶμος, ἡ Σαμοθράκη, ἡ Θράκη, ἡ Μακεδονία, ἡ Ἤπειρος καὶ κάθε ἄλλη γωνιὰ τῆς Ἑλλάδος, εἶναι ἕνα κύτταρο ζωντανό, ἀλληλένδετο μὲ τὰ ὐπόλοιπα, ἀλληλοεξαρτώμενο καὶ  σημαντικότατον! Δὲν τοὺς ἐπιτρέπουμε νὰ μᾶς κομματιάσουν τὸ σῶμα τῆς Ἑλλάδος! ΠΟΤΕ ξανά! 

Φιλονόη.

Σχετικὰ θέματα:

Τὰ «Κρητικὰ» καθοδηγητικὰ πορτοφόλια 

Τὰ λουλούδια μας ἀπὸ τὴν Κρήτη 

Ποιοί κόπτονται γιὰ τὴν ἀνεξαρτησία τῆς Κρήτης;

 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

10 thoughts on “Πυθαγόρειες φιλοσοφίες ἢ ἀνθελληνικὲς δράσεις;

  1. Μήπως νὰ στέλναμε ἕναν εἰσαγγελέα στὴν Γαῦδο γιὰ νὰ ξεκινήσῃ κάποιες ξεκάθαρες ἀνακρίσεις; Διότι ὄλο αὐτὸ περὶ ἀνεξαρτησίας τῆς Κρήτης πολὺ μοῦ βρωμάει…

    Το άρθρο σας ειναι πολύ σοβαρό και πρεπει μεσω face book να βρουμε καποιν δικηγόρο για μήνυση εσχατης προδοσίας. Μπορούμε να σας βοηθήσουμε στελνοντας σας και άλλα στοιχεια. Παρακαλώ στειλτε μας το e-mail σας, επειδή στο χωρο του σχολίου δεν χωρούν οι πληροφορίες.

  2. Χαίρομαι απεριόριστα που επιτέλους κάποιοι καταλαβαίνουν ότι κάτι ύποπτο κρύβεται πίσω από όλα αυτά διότι απ’ όσο έχω ψάξει το θέμα, οι περισσότεροι χειροκροτούν την κίνηση στη Γαύδο χωρίς δεύτερη σκέψη! Έχετε το email μου και παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου αν πρόκειται να αναλάβουμε συλλογική δράση. Ευχαρίστως θα συνδράμω!

Ἀπαντῆστε

Ἡ ἠλεκτρονική σας διεύθυνση δὲν θὰ δημοσιευθεῖ. Τὰ ὑποχρεωτικὰ πεδία σημειώνονται μὲ *