Γιὰ νὰ δοῦμε ποιά ἀκριβῶς εἶναι αὐτὰ τὰ λουλουδόπαιδα:
Ὑπάρχει λοιπὸν μία ἀεροπορικὴ ἐταιρεία ποὺ ὀνομάζεται sky express μὲ τηλέφωνα: +30 2810 223 500/800 καὶ πολύ μὲ παραπέμπει σὲ Ἡράκλειο Κρήτης! 2810- δὲν εἶναι ὁ αὐτόματος;
Διαθέτει προσωρινῶς δύο ἀεροπλανάκια, ἀλλὰ τὴν ζημιά της τὴν κάνει… Τὴν προπαγανδιστική… Ἢ τοὐλάχιστον προσπαθεῖ! Γιὰ νὰ δοῦμε ὅμως τί ἀκριβῶς κάνει….
Θυμᾶστε τὴν ΒΟΝΤΑΦΩΝ καὶ κάποιους ἄλλους ποὺ τώρα τελευταῖα θέλουν μὲκάθε τρόπο νὰ μᾶς πείσουν πὼς ὑπάρχει θέμα «ἀνεξαρτήτου Κρήτης»; Ἔγραφα γιὰ αὐτὸἐχθὲς στὸ Ποιοί κόπτονται γιὰ τὴν ἀνεξαρτησία τῆς Κρήτης; διάφορα περιστατικά ποὺἔχουν παρουσιαστεῖ τὰ τελευταῖα χρόνια. Ἀναρωτιόμουν γιὰ τὴν προέλευσί τους ἀλλὰ μᾶλλον βρήκαμε μίαν ἄκρη….
Ὄχι, δὲν βρῆκα τοὺς ἐγκεφάλους… Βρῆκα ὅμως κάτι περίεργα παιδιά ποὺ λειτουργοῦν πρὸς «ὄφελος» τῶν ὅποιων ἐγκεφάλων….Σὲ κάποιους γνωστὰ… Σὲ κάποιους ἄλλους ὄχι….
Φαντάζομαι πὼς προσέξατε τὸ σῆμα στὴν οὐρίτσα τοῦ ἀεροπλάνου…. Βρίσκετε κάποιαν ὁμοιότητα μὲ αὐτὸ:
Αὐτὸ ποὺ μοῦ κάνει ἀρχικῶς πολύ μεγάλην ἐντύπωσιν, εἶναι τὸ γεγονός τῆς πρώην ἐπαγγελματικῆς θέσεως τοῦ ἑνὸς ἐκ τῶν δύο νῦν ἰδιοκτητῶν τῆς ἑταιρείας.
SKY EXPRESS S.A.
Η Εταιρεία ιδρύθηκε to 2005 από επαγγελματίες στον αεροπορικό χώρο με μακρά εμπειρία στις δημόσιες αερομεταφορές.
Οι ιδρυτές της Sky Express:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ἀναζητῶ λοιπὸν νὰ ἐντοπίσω κάποιον μὲ ἀντεθνικὲς πεποιθήσεις καὶ πέφτω ἐπάνω στὸν …πρωθυπουργικό πιλότο! Ἀναρωτιέμαι φυσικὰ σὲ ποιόν πρωθυπουργό πιλότος ἦταν… Ἢ σὲ ποιούς!!! Καὶ ἀναρωτιέμαι ἐπίσης γιὰ τὸ ἐὰν εἶχε ἐκφράσει ἢ ὄχι τὶς βαθύτατές του ἐπιθυμίες στὸν ἢ στοὺς πρωθυπουργούς!
Ἀλλὰ ἂς δοῦμε τὴν ἑταιρεία καλλίτερα.
Στὴν ἀρχική τους σελίδα, παρουσιάζονται κάποιες φωτογραφίε οἱ ὁποῖες ἐμφανίζουν ἀεροπλάνα μὲ τὰ παραπάνω σύμβολα. Ὅταν ὅμως κάποιος περάσῃ στὰ ἐνδότερα τῆς ἱστοσελίδος, ἀνακαλύπτει ἕνα σημείωμα, κατὰ κάποιον τρόπο μεταμελείας, γιὰ τὴν λᾶθος ἐντύπωσι ποὺ ἔδοσε ἡ ἑταιρεία, ἀναφορικῶς μὲ τὴν σημαία. Τὸ ὁποῖον εἶναι αὐτό:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΗΡΑΚΛΕΙΟ 25 Μαΐου 2007
Μετά τις πρόσφατες παρερμηνείες σχετικά με την συμβολισμό του λαβάρου της Ανεξάρτητης Κρητικής Πολιτείας και τις παρεξηγήσεις από κάποια μέσα ενημέρωσης καθώς και τις υπερβολικές αντιδράσεις μέρους των συμπατριωτών μας, θα θέλαμε να δηλώσουμε τα παρακάτω:
Τον Ιανουάριο του 2005, η Εταιρεία μας επέλεξε σαν σήμα της την σημαία της Ανεξάρτητης Κρητικής Πολιτείας. Η σημαία αυτή πιστεύουμε ότι αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της ιστορίας μας και χαρακτηρίζει την αρχή της απελευθέρωσης της Κρήτης από την τουρκοκρατία, που τελικά οδήγησε στην ένωση με την Ελλάδα.
Οι ισχυρισμοί ότι η σημαία είναι Τούρκικο λάβαρο, δεν είναι αληθείς διότι τα τρία τέταρτα (μπλε) συμβολίζουν την υπεροχή του Ελληνικού στοιχείου κατά την περίοδο 1898-1913 και το ένα τέταρτο (κόκκινο με το αστέρι) συμβολίζει την μειονότητα του Τουρκικού στοιχείου, γεγονός που δεν ήταν αρεστό στο σουλτάνο.
Κατά την περίοδο αυτή και παρά την εμπλοκή των μεγάλων δυνάμεων, η συμμετοχή των Τούρκων στην διοίκηση του νησιού ήταν τύποις, εφόσον οι πέντε υπουργοί της Κυβέρνησης ήταν Κρητικοί (συμπεριλαμβανομένου του Ελ. Βενιζέλου στο υπουργείο δικαιοσύνης) και ύπατος αρμοστής ήταν ο Πρίγκιπας Γεώργιος Α’ και αργότερα ο Α. Ζαΐμης. Προς το τέλος δε την ηγεσία ανέλαβε ο Ελ. Βενιζέλος.
Το 1908 έγινε απόπειρα για ένωση, την οποία αρνήθηκε η Ελλάδα από φόβο μήπως εμπλακεί σε πόλεμο με τους Τούρκους. Η ένωση επιτεύχθηκε επίσημα το 1913. Παρόλο λοιπόν που το σήμα της Εταιρείας μας απλώς συμβολίζει ένα αναπόσπαστο μέρος της Ιστορίας μας, το οποίο σήμανε την αρχή της απελευθέρωσης της Κρήτης, η Διοίκηση της Sky Express αποφάσισε να προβεί σε τροποποίησή του μόνο και μόνο για την αποφυγή κακόπιστων παρεξηγήσεων.
Το ΔΣ της Sky Express A.E.
Προσωπικῶς, ἐὰν καὶ δηλώνουν πὼς ἄλλαξαν τὸ σῆμα τῆς ἑταιρείας τους, δὲν μπορῶ νὰ τὸ διαπιστώσω ἀπὸ τὶς φωτογραφίες ποὺ σᾶς παρουσίασα ἤδη. Ἴσως νὰ τὸ ἄλλαξαν ἐπάνω στὰ ἀεροπλάνα τους, ἀλλὰ ἐφ’ ὅσον στὴν ἱστοσελίδα τους ὑφίσταται, εἶναι σὰν νὰ μὴν ἔγινε κάποια ἀλλαγή!
Ταὐτοχρόνως, διαπιστώνω στὸ σημείωμα «μεταμελείας κι ἀποκαταστάσεως» ὅτι οὐδὲ μία μεταμέλεια ἔχουν. Ἐξακουλουθοῦν νὰ ὑποστηρίζουν θρασύτατα τὶς θέσεις τους. Μὰ θρασύτατα! Ὅταν γράφουν πὼς ἡ σημαία δὲν εἶναι τουρκικό λάβαρο, δηλώνουν ἀκριβῶς αὐτὸ ποὺ θέλουν νὰ κρύψουν. Διότι ἡ σημαία αὐτὴ ὑφίστατο καθ’ ἤν περίοδον ἡ Κρήτη εὑρίσκετο ὑπό τὴν ὑψηλὴ ἐποπτεία τοῦ σουλτάνου. Ὄταν αὐτὸ ἔληξε, ἀλλαξε καὶ ἡ σημαία.
Τέλος, παρατηρεῖται γενικῶς μία συγχρονισμένη μεθόδευσις ἀπὸ διάφορα κέντρα τοῦ ἐσωτερικοῦ καὶ τοῦ ἐξωτερικοῦ, νὰ «δομήσουν» μίαν εἰκόνα ὑπάρξεως ἀνεξαρτήτου Κρητικοῦ κράτους. Δὲν θὰ μπῶ ἐπὶ τῆς παρούσης στὴν διαδικασία νὰ ἀναζητήσω «Ἕλληνες» ἢ εἰδικότερα «κρητικούς» ἐγκεφάλους, διότι δὲν ἔχει νόημα. Τὸ ἐρώτημα ποὺ θέλω νὰ θέσω, σὲ ὅλους αὐτοὺς ποὺ τόσο πολύ ἐπιθυμοῦν τὴν ἀνεξαρτησία τῆς Κρήτης, εἶναι τὸ ἐξῇς:
Ἐὰν μὲ κάποιον τρόπο αὐριο τὸ πρωΐ καταφέρνατε καὶ ἐπιτυγχάνατε τὸν σκοπό σας. Κι ἀποκτούσατε μίαν Κρήτη ἀνεξάρτητο. Σὲ μίαν οἱαδήποτε ἐπίθεσι τῆς Τουρκίας, πῶς θὰ τὸ ἀντιμετωπίζατε; Ὡς μία αὐτόνομος κι ἀνεξάρτητος Κρήτη ἢ θὰ προστρέχατε γιὰ βοήθεια σὲ Κύπρο καὶ Ἑλλάδα; (Ὅπου τουρκικὴ ἐπίθεσις, μπορεῖτε νὰ βάλετε ὅ,τι θέλετε!!!)
Δὲν θεωρῶ τὴν χώρα μας, στὴν φάσι ποὺ διανύουμε καὶ μὲ τοὺς ἡγέτες κουδουνίστρες ποὺ ἔχουμε, ἰκανή νὰ ἀντιμετωπίσῃ μεγάλους κινδύνους. Ἀλλὰ αὐτὸ δὲν τὴν κάνει ἔτοιμη πρὸς παράδοσιν. Οὐδέποτε παρέδωσε ὅπλα ὁ Ἕλλην. Ἐκτὸς ἐὰν τοῦ τὰ εἶχαν κλέψει ἢ ἐὰν τὸν ἐπρόδοσαν.
Δὲν θὰ ἐπιτρέπαμε λοιπόν, στὸν βαθμό ποὺ ἀκόμη ἔχουμε συνείδησι, νὰ πειράξουν κάποιο κομμάτι τῆς Πατρίδος μας. Ἐὰν ἐσεῖς καταφέρνατε νὰ ἀποκόψετε ἕνα τμῆμα τῆς χώρας, πῶς θὰ μποροῦσαν οἰ ὑπόλοιποι νὰ σᾶς σταθοῦν; Μᾶλλον δὲν θὰ μποροῦσαν… Ἀλλὰ αὐτὸ δὲν σᾶς ἀφορᾷ.. Τὸ χρῆμα ποὺ πέφτει στὶς τσέπες σας εἶναι σημαντικότερο…
Δὲν πειράζει… Ἡ ἱστορία καταγράφει τὰ πάντα… Καὶ ὁ χρόνος τρέχει… Ὄχι ὑπέρ σας ὅμως…
Υ.Γ. Ἀλήθεια, αὐτοὶ οἱ δύο πιλότοι ἀπὸ ποῦ βρῆκαν τὸ χρῆμα κι ἔστησαν μίαν ἀεροπορικὴ ἐταιρεία; Ἐὰν τὰ κέρδισαν ἀπὸ τὴν σκληρὴ καὶ κοπιώδη τους ἐργασία, τότε νὰ πάω κι ἐγὼ νὰ γίνω πιλότος. Σὲ μερικὰ χρονάκια θὰ καταφέρω φαντάζομαι νὰ πετῶ κι ἐγὼ ὡς ἀητὸς ἑξαπτέρυγος στοὺς αἰθέρες!!!
Ἡ σελίδα τους ἐδῶ.
Τὴν πληροφορία ἔλαβα ἀπό σχόλιο ἀναγνώστου.
Σχετικά θέματα:
Τὰ Κρητικὰ καθοδηγητικὰ πορτοφόλια
Ποιοί κόπτονται γιὰ τὴν ἀνεξαρτησία τῆς Κρήτης;
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.
έκανες καλή δουλειά. Το έψαξες το θέμα. Αλλά ας βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους.
Αρχικά να διευκρινίσω για την αλλαγή στο σήμα, πως η εταιρεία είχε αρχικά το αστέρι στο κόκκινο πλαίσιο το οποίο και αντικατέστησε με το σύμβολο της Κρήτης, που είναι ο χάρτης της.
Πάμε παρακάτω. Η εταιρεία της οποίας πελάτης είμαι, ουδέποτε έχει προχωρήσει σε προπαγανδιστικές συμπεριφορές ή πολιτικές. Το θέμα της ανεξαρτησίας επαναφέρουν πολλοί φοβισμένοι συμπολίτες μας, όπως εσύ για παράδειγμα. Διάβαζα προ καιρού τι θα συνέβαινε στην Ελλάδα εφόσον η Κρήτη γινόταν ανεξάρτητη. Απόλυτη οικονομική, αναπτυξιακή και βιομηχανική εξαθλίωση! Δεν έχω τη μελέτη με τους αριθμούς που υποδεικνύουν το αληθές, οπότε δε θα επεκταθώ επί τούτου.
Η Κρήτη, ανήκει στην Ελλάδα και γνωρίζω πως η πλειοψηφία του λαού της, δεν επιθυμεί την απόσχιση που τα αθηναϊκά μέσα προβάλλουν τόσο πολύ.
Όμως ας είμαστε ρεαλιστές. Η Κρήτη μετρά τουλάχιστον 5000 χρόνια ιστορίας. Από αυτά αποτελεί επισήμως κομμάτι της ελληνικής επικράτειας τα τελευταία 98 χρόνια. Αυτό είναι μόλις το 0,51% της ιστορίας της Κρήτης. Πόσο ελληνική κάνει την Κρήτη αυτό;
Λίγη τροφή για σκέψη :[
Ἀγαπητὲ φίλε Γιαννιδάκη.
Ἔχοντας κι ἐγὼ κάποιαν σοβαρή σχέσι μὲ τὴν Κρήτη, θὰ συμφωνήσω μαζί σου!
Δὲν ἀναφέρομαι στὴν πλειοψηφία τοῦ Κρητικοῦ λαοῦ, τὸν ὁποῖον ὑπεραγαπῶ καὶ θαυμάζω. Κι ἂς θυμώνω κάποιες φορὲς μὲ κάποιους θερμοκεφάλους.
Ἀναφέρομαι σὲ «ἐγκεφάλους» ἀνεγκεφάλους, ποὺ στὸν βωμό τοῦ χρήματος δὲν ὑπολογίζουν τίποτα. Κι αὐτοὶ θὰ μποροῦσε νὰ εἶναι ὁπουδήποτε.
Τέλος, μὴν ξεχνᾶς τὶς «βαθυστόχαστες» ἐπιθυμίες κάποιων νὰ χαρακτηρίσουν τὸ νησί καὶ τοὺς κατοίκους του, ὡς ἑβραιοσπόρους. Φαντάζομαι θὰ γνωρίζῃς τὶς πολύ ἐνδιαφέρουσες προσπάθειες «ἀνασύρσεως καὶ δημιουργίας» δεσμῶν μὲ τοὺς «διαχειριστὲς» τοῦ παγκοσμίου χρήματος.
Ὅσο γιὰ τὴν Ἑλληνικότητα τῆς Κρήτης… Ἂς ἀνατρέξουν στὰ ἀληθινὰ εὑρήματα ποὺ ὁδηγοῦν σὲ ὅλο καὶ μεγαλύτερα βάθη χιλιετιῶν τὶς ῥίζες τους.
Καλημέρα.
Αρχικά να διευκρινίσω για την αλλαγή στο σήμα, πως η εταιρεία είχε αρχικά το αστέρι στο κόκκινο πλαίσιο το οποίο και αντικατέστησε με το σύμβολο της Κρήτης, που είναι ο χάρτης της. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΤΗΣ; (ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΛΟΓΟΤΥΠΟ)
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΑΥΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ;
Η ΑΠΛΑ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΙ Ο ΛΑΟΣ ¨ΘΕΛ`Η ΠΟΥ…ΝΑ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΚΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ”
Η ΒΟΜΒΑ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ : Η Κρήτη μετρά τουλάχιστον 5000 χρόνια ιστορίας. Από αυτά αποτελεί επισήμως κομμάτι της ελληνικής επικράτειας τα τελευταία 98 χρόνια. Αυτό είναι μόλις το 0,51% της ιστορίας της Κρήτης. Πόσο ελληνική κάνει την Κρήτη αυτό;
0,51% ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΙΠΟΝ. ΚΑΤΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΦΩΤΙΣΕΙ;
αυτό το αφήνω σε εσένα φιλέ μου.
Σκέψου με τη δική σου λογική :[
ΣΕ ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟ ΣΛΟΓΚΑΝ: “ΣΤΡΙΒΕΙΝ ΔΙΑ ΤΟΥ ΑΡΡΑΒΩΝΟΣ” . ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΕΣ ΕΣΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΟΥ , ΟΠΟΤΕ ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ . ΤΟ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΠΩΣ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΔΗ ΤΗΝ ΛΑΪΚΗ ΤΟΙΑΥΤΗ.