Ἐπεὶ δὴ πρόκειται γιὰ ἀπολύτως προσωπικὲς ἀπόψεις, σκέψεις καὶ συμπεράσματα,
ἀπαγορεύεται πλήρως κάθε ἀναδημοσίευσις ἀπὸ διάφορες ἱστοσελίδες καὶ …«γυπαετούς»!!!
Καλὴν χρονιὰ νὰ ἔχουμε κατ’ ἀρχάς, στὸν βαθμὸ ποὺ μᾶς εἶναι ἐπιτρεπτὸν κάτι τέτοιον, βεβαίως βεβαίως…!!!
Κι ἐπεὶ δὴ τὸ θέμα τῶν ἡμερῶν εἶναι ὁ Ἅγιος τῆς πολιτικῆς Ἰωάννης Καποδίστριας, ἀπεφάσισα κι ἐγὼ νὰ καταθέσω τὸν …«ὀβολόν» μου, πρὸ κειμένου νὰ «συνδράμω», ὅσο μοῦ ἀναλογεῖ. Συνέχεια


«Ὁ πολιτισμός! Νὰ ἕνα ἔργο ἄξιο γιὰ τὰ ἔθνη, ἔργο ἀληθινὰ ἀνθρώπινο. Νὰ ἡ δικαιολογία τῶν ἐθνῶν. Νὰ πῶς τὰ ἔθνη εἶναι χρήσιμα στὴν ἀνθρωπότητα καὶ νὰ πῶς ἔσφαλε ὁ Μᾶρξ πολεμῶντας τὰ ἔθνη.
