Στὴν …προηγουμένη ζωή τους ἦσαν σκουλήκια!

Δὲν ἔχω τίποτα ἀπολύτως μὲ τὰ σκουλήκια γενικῶς. Ἰδίως μὲ τὰ πραγματικὰ σκουλήκια. 

Ἔχω ὅμως μὲ τὰ ὑβριδιοποιημένα σκουλήκια, καθῶς καὶ μὲ κάθε ὑβρίδιο, μεγάλον θυμό. 

Σκότωσαν σκύλο δια λιθοβολισμού γιατί πιστεύουν στην μετενσάρκωση

Σε θάνατο δια λιθοβολισμού καταδικάστηκε ένας…σκύλος στην Ιερουσαλήμ από υπερορθόδοξο δικαστήριο ραββίνων με την κατηγορία ότι είναι η μετενσάρκωση ενός δικηγόρου που τους είχε βρίσει πριν από 20 χρόνια!

Σύμφωνα με την εφημερίδα  Γιεντότ Αχρονότ, ο μεγαλόσωμος σκύλος εισέβαλε πριν μερικές εβδομάδες στο ραββινικό δικαστήριο και προκάλεσε την ταραχή των παρευρισκομένων καθώς αρνιόταν να βγει από την αίθουσα παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες των δικαστικών υπαλλήλων.

Και εκείνη τη στιγμή…  ένας από τους παριστάμενους δικαστές θυμήθηκε ότι πριν από είκοσι χρόνια το δικαστήριο καθυβρίστηκε από έναν διάσημο δικηγόρο, ο οποίος σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου ήταν καταραμένος!

Ο άντρας, ο οποίος λίγο καιρό αργότερα πέθανε αφορισμένος, μετεμψυχώθηκε, σύμφωνα με τους ραββίνους, στον άτακτο σκύλο που εισέβαλε στη δικαστική αίθουσα. Γι’ αυτό το λόγο το μεγαλόσωμο τετράποδο κρίθηκε από τους δικαστές «ακάθαρτο» με βάση την Halacha, δηλαδή τους αυστηρούς εβραϊκούς θρησκευτικούς παραδοσιακούς κανόνες και καταδικάστηκε σε θάνατο δια λιθοβολισμού.

Για την περίεργη αυτή απόφαση ισραηλινή οργάνωση υπεράσπισης ζώων κατέθεσε αγωγή κατά του δικαστηρίου ενώ η ποινή αναμένεται να εκτελεστεί την ερχόμενη εβδομάδα. newsbeast

Πώς γίνεται στο όνομα της θρησκείας να λιθοβολούν ανθρώπους και ζώα; (ἀδέσποτον)

Αὐτὰ τὰ κτήνη, τὰ ὑβρίδια, τὰ ὑπάνθρωπα κατασκευάσματα ἀποφασίζουν γιὰ μίαν ζωή, τὴν στιγμὴ ποὺ δὲν μποροῦν οὔτε νὰ τὴν συντηρήσουν. Πολλῷ δὲ μᾶλλον νὰ τὴν δημιουργήσουν ἐκ τοῦ μηδενός. 

Κι ἐπεὶ δὴ τίποτα δὲν μπορεῖ νὰ τοὺς παύσῃ πρὸς ὥρας, ἀπεφάσισα νὰ «ἀναζητήσω» διὰ τῆς λογικῆς τὶς δικές τους προηγούμενες ἐνσαρκώσεις. Διότι κάποιος ποὺ πιστεύει στὴν μετενσάρκωσι, σίγουρα κάπου, σὲ κάποιαν ἁλυσίδα, θὰ τοποθετῇ καὶ τὸν ἑαυτόν του. 

Ὁ σκύλος λοιπὸν τὰ ἔβαλε μὲ τοὺς ἑβραίους. Εἶχε προηγούμενα, κατὰ πῶς τὰ λέν αὐτοί πάντα. 

Ἐγὼ λοιπὸν ἰσχυρίζομαι πὼς οἱ ἑβραῖοι τὰ ἔχουν βάλει μὲ τὸν Ἄνθρωπο ἀπὸ ἀρχαιοτάτων χρόνων. Κι ὄχι μόνον φυσικά! Συναγωνίζονται μὲ τὴν Φύσι γιὰ τὸ ποιός θὰ ἐπιφέρῃ ταχύτερα τὴν φθορά τοῦ Ἀνθρώπου. 

Μὲ μίαν διαφορὰ ὅμως. Ἡ Φύσις τὸ κάνει μὲ τὸν δικό της τρόπο, τὸν δίκαιο κι αὐτοὶ τὸ κάνουν μὲ τὸν δικό τους. Τὸν Ὑβριστικό. Διότι, εἴπαμε, τὰ σκουλήκια αὐτὰ προέρχονται ἀπὸ Ὑβρίδιο. Παράγουν δῆλα δή Ὕβρι. 

Κι ἐπεὶ δὴ ἡ φύσις χρησιμοποιεῖ καὶ τὰ σκουλήκια, ὅταν ἀπαιτῶνται, τότε ἐγὼ ἐκτιμῶ πὼς αὐτὰ τὰ ὄντα ζοῦσαν πρὶν μόνον ὡς ὑβριδιοποιημένα σκουλήκια. Τὰ ὑβριδιοποιημένα αὐτὰ  σκουλήκια λοιπόν, καθῶς ἐνσαρκώνονται σὲ αὐτὰ τὰ σώματα ποὺ βλέπουμε σήμερα, τὸ μόνον ποὺ ἀντιλαμβάνονται εἶναι ὁ ἀγώνας τους γιὰ ἀνασύνθεσι συστατικῶν. Κι αὐτὸ πράττουν φιλοτίμως αἰῶνες ἐπὶ αἰώνων. 

Λειτουργοῦν μὲ τὴν πραγματική τους φύσι, ἀλλὰ καὶ μὲ τὴν παρά-φύσιν φύσιν τους. 

Βοηθοῦν στὴν ἀποσύνθεσι ἀλλὰ μὲ καθαρὰ Ὑβριστικὸν τρόπο. Μὲ τρόπο ποὺ ἐπεμβαίνει στὴν ἴδιαν τὴν Φύσιν. 

Δὲν ἔχουν ἀντιληφθεῖ τὰ νούμερα πὼς ἡ Φύσις ἀλλάζει. Κάθε γνωστὸ δεδομένον της ἀλλάζει. Φυσικά, τὸ πιθανότερον εἶναι, μέσα σὲ αὐτὴν τὴν μεγάλη ἀλλαγή ποὺ συμβαίνει, νὰ ἀφήσῃ στὸ παρελθὸν της διὰ παντὸς αὐτοῦ τοῦ εἴδους τὰ σκουλήκια. 

Διότι, αὐτὸ ποὺ ἔρχεται, χρειάζεται μόνον καθαρὰ ὑλικά. 

Κάθε ὑβρίδιο θὰ μείνῃ ἐνέχυρον στὸ ἀμαρτωλόν παρελθόν. 

Κι ἔτσι θὰ ἡσυχάσουμε πράγματι διὰ παντός. 

Φιλονόη. 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

10 thoughts on “Στὴν …προηγουμένη ζωή τους ἦσαν σκουλήκια!

  1. Είναι λίγο παλιό αλλά συνηγορεί σε αυτό που σου επισήμανα, σε σχολιασμό άλλης ανάρτησης, ότι οι απολίτιστοι μέχρι σήμερα Εβραίοι δεν ήταν δυνατόν να επηρεάσουν τα πολιτιστικά πράγματα στην αρχαία Ελλάδα προ το 514 πχ. Ποτέ δεν είχαν πολιτισμό και τους προφήτες τους με «μεταγραφή» τους απέκτησαν….Οδυσσεύς

    • Ὀδυσσεύ, σοῦ ἔχω ξαναγράψει πὼς τὸ θέμα τῶν Ἑβραίων δὲν εἶναι τόσο ἀπλό. Σαφῶς καὶ ἦταν ἐδῶ. Ὡς Γεφυραῖοι ὅμως. Κι ἔχουν λόγο ποὺ ἦταν ἐδῶ. Δὲν ἦλθαν, τοὺς ἔφεραν. Τοὺς ἐγκατέστησαν κάποιοι, πρὸ κειμένου νὰ μποροῦν νὰ ἐλέγξουν τὴν δική μας ὕπαρξι. Κάτι ποὺ διαπιστώθηκε ἀργότερα, ὅταν ξεκίνησε ἡ πραγματική τους εἰσβολή καὶ ἡ δική μας ἐκκαθάρισις.

      • Νὰ ἁγιάσῃ τὸ στόμα σου δικέ μου. Διαφωνῶ μόνον μὲ αὐτὸ τὸ “ἀρχαία”. Τὸ Ἑλλὰς μόνο του ἀρκεῖ.

      • Ὅχι, Φιλονόη οὐδεμίαν ἔχουν σχέσιν οἱ Γεφυραῖοι μετὰ τῶν Ἑβραίων καὶ οὐδεὶς τοὺς ἔφερε ἐδῶ διά να… κλπ., κλπ., κλπ. Οἱ Ἑβραῖοι οὐσιαστικῶς ἀπέκτησαν ὕπαρξιν ἀπὸ τοὺς Πτολεμαίους καὶ ἀπὸ τὴν ἀνοησίαν τοῦ Ἀντιόχου τοῦ Ἐπιφανοῦς, ἀλλὰ αὐτὴ εἶναι ἄλλη ἱστορία καὶ ἡ ὥρα εἶναι περασμένη..

      • Καλὰ Νικόλαε, δὲν περίμενα νὰ δεκτῆς κάτι τέτοιο.
        Κρᾶτα κι ἐσὺ τὶς θεωρήσεις σου. Τὰ θέσφατα. Ὅπως ἐπίσης καὶ τὴν ἐντύπωσι πὼς ξαφνικά, ἀπὸ τὸ πουθενά, ἕνα τίποτα ἔφθασε καὶ μόνον μέσα σὲ μερικοὺς αἰῶνες σάρωσε τά πάντα.
        Μεῖνε ἐκεῖ. Ἔτσι κι ἀλλοιῶς σὲ θέματα θρησκείας καὶ ἀντιλήψεως γιὰ τὸν κόσμο διαφέρουν ἀπόλυτα οἱ ἀπόψεις μας.
        Μᾶς χωρίζει χᾶσμα.
        Ξέρεις μήπως τό γιατί Νικόλαε; Μπορεῖς νά τό φανταστῇς;

        Θὰ σοῦ ἀναφέρω μόνον ἕνα κομμάτι, ὅλων αὐτῶν ποὺ σοῦ ἔχω ξαναγράψει.
        Γιατί ὁ θεός τῶν ἐβραίων καί τῶν χριστιανῶν, δῆλα δή ὁ Γιαχβέ, ἔστειλε κατακλυσμό πρό κειμένου νά ἀφανίσῃ τό ἀνθρώπινον γένος;
        Γιατί νωρίτερα ἔκανε κι ὁ Δίας τό αὐτό;
        Τί στό καλό;
        Φαντασία ὡς θεοί δέν ἔχουν; Ἀντιγράφουν ὁ ἕνας τόν ἄλλον; (Καὶ μὴν ἀρχίσουμε πάλι τὰ τῶν ἀντιγραφῶν ἀπὸ τοὺς ἑβραίους… Τὰ ἔχουμε πεῖ αὐτά… Ἔχουν λόγους ποὺ χρησιμοποιοῦν τὴν αὐτὴ μυθολογία-ἱστορία.)
        Τούς ῥουφιάνους πού στέλνει μέσα στήν ἀνθρωπότητα τούς θυμᾶσαι; Τί τούς χρειάζεται; Καί πόση σχέσι ἔχουν ὅλα αὐτά τά δορυφορικά συστήματα μέ τούς ῤουφιάνους καί τούς θεούς;
        Κᾶτσε λοιπὸν νὰ σοῦ θυμίσω κάτι, ποὺ σίγουρα ἔχει ἀναγνώσει, ἀλλὰ δὲν γνωρίσω ἐὰν ἔχῃς μελετήσει.
        Αἰσχύλος, Προμηθέας Δεσμώτης. Τί ἀκριβῶς λέει ὁ Προμηθεύς στόν ἀπεσταλμένο τοῦ Δία Ἑρμῆ (καί νωρίτερα στήν Ἰῶ);
        937
        σέβου, προσεύχου, θῶπτε τὸν κρατοῦντ᾽ ἀεί.
        ἐμοὶ δ᾽ ἔλασσον Ζηνὸς ἢ μηδὲν μέλει.
        δράτω, κρατείτω τόνδε τὸν βραχὺν χρόνον,
        ὅπως θέλει· δαρὸν γὰρ οὐκ ἄρξει θεοῖς.
        ἀλλ᾽ εἰσορῶ γὰρ τόνδε τὸν Διὸς τρόχιν,
        τὸν τοῦ τυράννου τοῦ νέου διάκονον·
        πάντως τι καινὸν ἀγγελῶν ἐλήλυθεν.

        953
        σεμνόστομός γε καὶ φρονήματος πλέως
        ὁ μῦθός ἐστιν, ὡς θεῶν ὑπηρέτου
        νέον νέοι κρατεῖτε καὶ δοκεῖτε δὴ
        ναίειν ἀπενθῆ πέργαμ᾽· οὐκ ἐκ τῶνδ᾽ ἐγὼ
        δισσοὺς τυράννους ἐκπεσόντας ᾐσθόμην;
        τρίτον δὲ τὸν νῦν κοιρανοῦντ᾽ ἐπόψομαι
        αἴσχιστα καὶ τάχιστα. μή τί σοι δοκῶ
        ταρβεῖν ὑποπτήσσειν τε τε τοὺς νέους θεούς;
        πολλοῦ γε καὶ τοῦ παντὸς ἐλλείπω. σὺ δὲ
        κέλευθον ἥνπερ ἦλθες ἐγκόνει πάλιν·
        πεύσῃ γὰρ οὐδὲν ὧν ἀνιστορεῖς ἐμέ…..»

        Καὶ λίγο πιὸ πρὶν:

        425
        οἶδ᾽ ὅτι τραχὺς καὶ παρ᾽ ἑαυτῷ
        190 τὸ δίκαιον ἔχων Ζεύς. ἀλλ᾽ ἔμπας [ὀίω]
        μαλακογνώμων
        ἔσται ποθ᾽, ὅταν ταύτῃ ῥαισθῇ·
        τὴν δ᾽ ἀτέραμνον στορέσας ὀργὴν
        εἰς ἀρθμὸν ἐμοὶ καὶ φιλότητα
        195 σπεύδων σπεύδοντί ποθ᾽ ἥξει

        (511)
        οὐ ταῦτα ταύτῃ μοῖρά πω τελεσφόρος
        κρᾶναι πέπρωται, μυρίαις δὲ πημοναῖς
        δύαις τε καμφθεὶς ὧδε δεσμὰ φυγγάνω·
        τέχνη δ᾽ ἀνάγκης ἀσθενεστέρα μακρῷ.

        Λοιπὸν Νικόλαε.
        Ἐσὺ πίστευε στὸν Δία σου ἢ στὸν κλῶνο του τὸν Γιαχβέ, ἤ ξεκίνα νὰ πιστεύῃς στὸν ἐπόμενον ποὺ ἔρχεται.
        Ἐγὼ παραμένω μὲ τὸν Προμηθέα, σύντροφος, αἷμα του, στήριγμά του, ἀδελφή του, γυναίκα του καὶ μοχλὸς γιὰ νὰ ἀπελευθερωθῇ.

        Αὐτά, καὶ πολλά εἴπαμε.
        ὅποιος ἔχει ἄλλην ἄποψι ἂς μᾶς τὴν ἀποδείξῃ.
        Ἐδῶ ὁ Αἰσχύλος, ποὺ ΚΑΤΕΙΧΕ ἄριστα κι ἀπέναντι ἐσεῖς οἱ χριστιανοί (ἢ ἄλλως λάτρεις τοῦ Διός), ποὺ ἄλλαξε ὄνομα καὶ «ἀναβαπτίστηκε» σὲ Γιαχβέ. Τρομερὲς οἱ συμπτώσεις; Δέν βρίσκεις;
        Σὲ λίγο νὰ σᾶς δῶ. Τότε ποὺ ὁ νέος θεός σας θὰ ἐξουσιάζῃ, μὲ κάποιο ἄλλο ὄνομα, μὲ κάποιον ἄλλο δρόμο «προελεύσεως», ἀλλὰ πάντα μὲ τὰ ἴδια κόλπα. Καί ξέρεις βρέ Νικόλαε γιατί διασκεδάζω πλέον;
        Διότι ΟΛΟΙ ΣΑΣ πιστεύετε πὼς οἱ εἰδωλολᾶτρες ἦταν εἰδωλολᾶτρες. Δὲν κυττᾶτε τὰ χάλια σας. (Καὶ τὸ ἐννοῶ. Χάλια εἰδωλολατρῶν ποὺ προσκυνοῦν ἕναν καταχραστὴ ἐξουσίας, ὁ ὁποῖος παίζει μαζύ τους, ἐφ’ ὅσον νωρίτερα τοὺς ἔχει κάνει τσιράκια του!!!)
        Δὲν βλέπετε τὸ προφανέστατον. Θὰ δεῖτε παρά πίσω; Τήν ἀρχή; Ψιλά γράμματα… Δυστυχῶς..
        Κατὰ τὰ ἄλλα εἴμαστε Ἕλληνες… Κούνια ποὺ μᾶς κούναγε… καὶ τρία πουλάκια κάθονται. Φίλε μου.

  2. ΦΙΛΟΝΟΗ, ΕΝΣΤΑΣΗ :
    Ο ΔΙΑΣ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΧΒΕ (ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΜΕΝΟΣ).
    Ο ΔΙΑΣ ΕΝΕΤΡΕΨΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ ΤΟΥ (ΥΒΡΙΣ), ΠΡΙΝ ΑΠΟ 25000 ΧΡΟΝΙΑ.
    Ο ΓΙΑΧΒΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΠΑΛΛΗΚΑΡΟ ΤΟΥ ΚΡΟΝΟΥ, ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ( ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ – ΥΒΡΕΩΣ) ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ. ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΕΤΡΕΞΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΚΑΛΙΑΣΑΝ ΓΙΑ ΘΕΟ ΤΟΥΣ, ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Ο
    ΜΕΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕ.
    Ο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕ ΩΣ ΤΙΤΑΝΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ, ΤΟΝ ΚΡΟΝΟ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ Ο ΔΙΑΣ ΤΟΝ ΠΗΡΕ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΔΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΑ, ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΣΑΛΕΥΜΕΝΟΥ ΝΟΥ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΟΣ. ΣΥΝΕΤΑΞΕ ΔΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΔΙΑ-ΘΗΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΜΗΘΕΩΣ (Ω ΓΙΟΙ ΚΑΙ ΚΟΡΕΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ…..). ΑΠΟ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΟΜΩΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΘΑΝΑΤΟΝ (ΠΥΡ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ) ΚΑΙ ΔΙΑ ΑΥΤΟ ΕΤΙΜΩΡΗΘΗ. ΟΙ ΔΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΠΑΝΗΛΘΑΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΘΝΗΤΗ ΤΟΥΣ ΜΟΡΦΗ. Η ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ, ΔΕΝ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ.
    Ο ΔΙΑΣ ΔΕ, ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΓΕΝΟΣ, ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟ. ΤΟΝ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟ ΤΟΥ ΔΕΥΚΑΛΙΩΝΟΣ ΠΡΟΚΑΛΕΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΧΡΗΣΗ ΠΥΡΗΝΙΚΩΝ ΥΠΕΡΟΠΛΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΤΛΑΝΤΕΣ, ΣΤΟΝ ΤΟΤΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ (9560 Π.Κ.Χ.), ΠΟΥ ΟΛΑ ΕΔΕΙΧΝΑΝ ΠΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΝ ΕΧΑΝΑΝ, ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΧΡΗΣΕΩΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΟΠΛΩΝ.
    ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΤΟΥ ΛΟΙΠΟΝ, ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΡΗΚΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΜΗΔΕΝ. Ο ΔΙΑΣ ΤΟΤΕ ΑΠΕΧΩΡΗΣΕ ΚΑΙ ΟΣΑ ΜΑΣ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΕΚΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΜΑΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΒΑΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΟΥΣ, ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΚΕΙΤΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΛΕΥΣΙΣ ΤΟΥ ( ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ).

    ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΦΑΝΕΣΤΑΤΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗΣ Η ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΒΡΙΟΥΣ.
    ΤΑΥΤΑ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΕΛΑΛΗΣΑ ΚΑΙ ΕΠ’ ΑΥΤΟΥ ΔΕΝ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ.
    ΕΥΟΙ ΕΥΑΝ.

    • Σέ ποιό σημεῖο ἀκριβῶς καταγράφεται πώς ὁ Προμηθεύς πῆρε τό μέρος τοῦ Διός; Θά ἤθελα νὰ τὸ δῶ.
      Ὅσο γιὰ τὶς παραπληροφορήσεις περὶ κακοῦ Κρόνου και καλοῦ Διός,ἐπίτρεψέ μου νὰ ἔχω ἄλλην ἄποψι.
      Ξέρεις κάτι Ἀνδρομέδιε;
      Ὁ νικητὴς πάντα γράφει ὅπως τοῦ καπνίζει τὴν ἱστορία. Καὶ ὁ Ἡσίοδος, ἂν καὶ μέλος κοινωνίας μὲ νικητή-καπελωτή, μᾶς ἀφήνει πληροφορίες ἐξαιρετικὰ πολύτιμες γιὰ τὸ ποιός ἀκριβῶς ἦταν ὁ Κρόνος. Ὁ δὲ Αἰσχύλος, τὸν ὁποῖον ἐπίσης κυνήγησαν διότι παρέδωσε μυστικά, ὅπως εἶπαν, κάτι ἄλλο ἰσχυρίζεται.
      Κι ἐγὼ βρὲ Ἀνδρομέδιε πλέον θέλω ἀποδείξεις.
      Αὐτὰ τὰ περὶ (μόνον) 25.000 ἐτῶν καὶ ἄλλα τινὰ εἶναι ἐκτιμήσεις, ἐπιθυμίες, προτάσεις, ὑποθέσεις, παραπληροφορίες, καπελώματα… Ἀλλὰ σὲ καμμίαν περίπτωσι ἀποδείξεις.
      Ὅσο γιὰ τὸ ἐὰν κατέστρεψε ἤ ὄχι ὁ Δίας μὲ κατακλυσμό, καλὸ θὰ ἦταν νὰ διαβάζουμε αὐτὰ ποὺ βλέπουμε κι ὄχι αὐτὰ ποὺ θὰ θέλαμε νὰ βλέπουμε.
      (Ἡ «ἀθανασία» εἶναι κατάστασις ποὺ δὲν χαρίζεται. Εἶναι ἀπὸ τὴν φύσι ἔτσι φτιαγμένα κάποια πράγματα.)

      • Φιλονόη,
        Πρῶτον δὲν πρόκειται περὶ θεωρήσεων. Ἄν ὑπάρχει ἱστορικὸς σύνδεσμος μεταξὺ Γεφυραίων καὶ Φοινίκων πολὺ θὰ ἤθελα νὰ τὸν μάθω.
        Δεύτερον ἀπὸ ὅ,τι γνωρίζω τὰ Ἑβραϊκὰ κείμενα ἐγράφησαν διὰ πρώτην φορὰν ἐπὶ Πτολεμαίων. Ἐὰν γνωρίζεις κάτι περισσότερον εἶμαι πρόθυμος νὰ τὸ μάθω.
        Τρίτον, Ποίας θεωρήσεις μου;
        Πέμπτον, Ὅλα αὐτὰ τὰ ὁποῖα παρέθεσες τὰ γνωρίζω ἀρκούτως.
        Τέταρτον γκέρλα. Ποῦ γνωρίζεις ἄν εἶμαι χριστιανὸς ἤ ὄχι;
        Πέμπτον, Ὁ Αἰσχύλος εἶναι ὁ Μέγας Διδάσκαλος τῆς ζωῆς μου εἰς τὸν ὁποῖον μὲ ἐμύησαν ἕνας Λῖνος Καρζῆς, ἕνας Δημήτρης Λαζογιῶργος -Ἑλληνικὸς καὶ ἕνας Μᾶνος Φαλτάϊτς.”. Ὁπότε γνωρίζω καλῶς τὰ ΑΡΙΣΤΑ τὰ ὁποῖα κατεῖχε..
        Ἔκτον, Αὐτὸ τὸ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ποῦ κολλάει καὶ τὶ σχέσιν ἔχει μὲ τὸ ἄτομόν μου;
        Ἕβδομον, ἐδῶ γίνεται μία ὡραία συζήτησις καὶ ἀνταλλαγὴ ἀπόψεων. Πρὸς τὶ τοσαύτη ταραχή; Δὲν ὑπάρχει λόγος!

  3. Ὁ ἱστορικὸς σύνδεσμος Νικόλαε ἀνασύρεται ἀπὸ ὅλα τὰ κείμενα κι ἐπὶ πλέον ἀπὸ τὰ κείμενα τῶν Ἑβραίων. (Βλέπε παλαιὰ διαθήκη. Ἐκεῖ λίγο πιὸ διαστρεβλωμένα ἀλλὰ ὑπαρκτά. Βλέπεις, καμαρώνουν γιὰ τὰ ἔργα τους!)
    Οἱ Ἑβραῖοι γραπτὰ κείμενα πράγματι παρουσιάζουν μετὰ τοὺς Πτολεμαίους, ἐπισήμως. Ὅμως διέθεταν. Κι αὐτὸ φαίνεται ἀπὸ τὴν ἐντολὴ τῆς μεταφράσεως ποὺ ἐδόθῃ πρὸ κειμένου νὰ μὴν μᾶς ἀφήσουν ἀμορφώτους. Συμπέρασμα γιὰ τὸ πότε ἐμφανίστηκε ἡ γραφὴ στὴν ζωή τους δὲν βγαίνει ἔτσι, ἀλλὰ ἀντιλαμβανόμαστε μὲ ἀσφάλεια πὼς διέθεταν κείμενα τότε, τὰ ὁποία μετεφράσθησαν.

    Θεωρήσεως περὶ μὴ σχέσεων Ἑβραίων-Γεφυραίων. Ἀναζήτησε τὸ πολὺ ἁπλό: ἀπό πότε οἱ Ἕλληνες υἱοθέτησαν τήν δημοκρατία; Ἀπό ἀρχαιοτάτων ἐτῶν; Ἢ πολύ ἀργότερα; Καί γιατί; Ὁρμώμενος ἀπὸ ἐκεῖ μπορεῖς νὰ βγάλῃς ἀσφαλέστερα συμπεράσματα. Καὶ φυσικὰ νὰ θυμόμαστε πάντα πὼς ἡ ἑλληνικὴ γραμματεία ἔφθασε μόλις κατὰ 2-3% τοῦ συνόλου τηςσὲ ἐμάς. Τά ὑπόλοιπα ποῦ εἶναι; (Σοῦ ἀνέφερα, σὲ ἄλλον σχολιασμό, καὶ γιὰ ἄλλην «βάσι» δεδομένων. Αὐτὴν δὲν τὴν παρουσιάζω δημοσίως. Μία ὅμως καὶ θὰ πᾶς σὲ παρουσίασι βιβλίου, ῥῶτα καὶ κάποια ἄσχετα.)

    Πῶς κατάλαβα πώς εἶσαι χριστιανός; Ἀπὸ τὸν τρόπο σχολιασμοῦ. Ἴσως ἔπρεπε νὰ γράψω ἔνθεος γενικότερα, διότι εἶναι ἀκριβέστερον. Ἀλλὰ ἐὰν ἔκανα λᾶθος ζητῶ συγγνώμη. Ὄχι γιὰ τὸ χριστιανός, γιὰ τὸ ἔνθεος.
    Ἐάν τά γνωρίζῃς γιατί δέν τά βλέπεις ὅπως ἀκριβῶς εἶναι γραμμένα;
    Πέραν τῆς λογοτεχνικῆς φύσεως ἑνὸς κειμένου, ἰδίως ἀπὸ τὸν Αἰσχύλο, ἔχουμε κι ἄλλες πληροφορίες.

    Ὁ Αἰσχύλος λοιπόν, ἰδίως μέσα ἀπὸ τὶς μεταγραφὲς τοῦ Λαζογιώργου, μπορεῖ νὰ μᾶς ἀπαντήσῃ ἀκόμη καὶ σήμερα γιὰ μυριάδες ἐρωτήματα. Ἐκτὸς φυσικὰ ἐὰν ἡ ἱστορία ποὺ παρουσιάζει, παραμένει στὴν σφαίρα τοῦ μύθου, κατ’ ἐσέ πάντα. Τότε δὲν λέει τίποτα ἐκτὸς ἀπὸ παραμύθια.

    Διόλου ταραγμένη δὲν εἶμαι. Ἀπογοητευμένη ἢ κουρασμένη ἴσως. Ἀλλά ταραγμένη γιατί; Μήπως προσπάθησε κάποιος νά μοῦ ἀλλάξῃ κάτι ἀπό αὐτά πού γράφω;
    Τό μόνον ποὺ μὲ κουράζει εἰλικρινῶς, εἶναι νὰ γράφω ξεκάθαρα, μεταφέροντας αὐτούσια τὴν πληροφορία, μὴ «ἁλιεύοντας» αὐτὸ ποὺ μὲ συμφέρει ἢ δὲν μὲ συμφέρει κι ὁ κάθε ἄλλος ἀναγνώστης νὰ ἀντιλαμβάνεται μόνον αὐτὰ ποὺ αὐτὸς ἀντιλαμβάνεται.

    Τέλος, ἐπεὶ δή παραμένω ἔξω ἀπὸ μαντριά, ποιμνιοστάσια, ἰερατεῖα κι ἐπεὶ δὴ τὰ ὅποια βαρίδια μου τὰ ἄφησα διὰ παντὸς σὲ κάποιαν προηγουμένη μου ζωή, δηλώνω ἐκ νέου: ὁ χαρακτηρισμὸς κάποιου ὡς χριστιανοῦ, ἀπὸ τὴν πλευρά μου, ἀφορᾷ στὴν γενικότερη συμπεριφορὰ κι ὄχι στὸ δόγμα του. Εἶτε εἶναι δωδεκαθϊστής, εἶτε ἰσλαμιστής, εἶτε χριστιανός, εἶτε ἄθεος-ἔνθεος, εἶτε ὑπὸ μίας ἀνωτέρας δυνάμεως, εἶτε ὄ,τι τοῦ ἀρέσῃ τέλος πάντων, εἶναι τὸ ἴδιο καὶ τὸ αὐτό. Διότι παύει ἁπλῶς νὰ εἶναι ἐλεύθερος.
    Παύοντας ὅμως νὰ εἶναι κάποιος ἐλεύθερος, αὐτομάτως αὐτὸ τὸν καταδικάζει στὸ νὰ μὴν ἀντιλαμβάνεται οὔτε κἂν τμῆμα τῶν ὅσων εἶναι ἐμπρός του καὶ οὐρλιάζουν κυριολεκτικῶς. Καὶ μάλλιστα καταντᾶ γελοῖον. Ἔχω ἄπειρα παραδείγματα ἐπὶ αὐτοῦ.

    Ἕνα μόνον καὶ κλείνω.
    Πρὸ ἐτῶν σὲ κάποιο σημεῖον τῆς Ἑλλάδος, συγκεντρώθηκαν διάφοροι ἐπιστήμονες ἀπὸ διάφορα ἱδρύματα, πρὸ κειμένου νὰ ἐρευνήσουν ἕνα ἐνεργειακὸ πεδίον ποὺ ὑφίστατο. Μεταξὺ τῶν συγκεντρωθέντων ἦταν καὶ κάποιος σὰν ἐμένα, ὁ ὁποῖος ἰσχυρίζεται ἐπίσης πὼς ἡ γνώσις, ἡ πληροφορία καὶ ἡ ἐπιστήμη ποτὲ δὲν ἀπεχώρησαν ἐκ τοῦ πλανήτου, ἀλλὰ παραμένουν ἐδῶ, ἀρκεῖ νὰ ξεστραβωθοῦμε καὶ νὰ τὴν δοῦμε. Δίχως πτυχία αὐτός.
    Μίλησαν ὅλοι, εἶπαν ἐκτιμήσεις, συμπεράσματα, ἀποφάσεις.
    Στὸ τέλος, ξεκαρδισμένος στὰ γέλια, μίλησε αὐτὸς ὁ ἄνθρωπος. Τοὺς ἀπέδειξε πὼς ἁπλῶς ἦταν ὅλοι ἠλίθιοι, δεικνύοντάς τους καὶ τὴν πηγὴ τοῦ ἐνεργειακοῦ πεδίου καὶ τοὺς λόγους συντηρήσεώς τους καὶ τὸν τρόπο κατασκευῆς του. Πάγωσαν οἱ ἐπιστήμο(υ)νες!
    Τὸ κατάπιαν, πλὴν ἐνὸς, ποὺ πρὸς τιμήν του τὸ ἀνέφερε σὲ κάποιο βιβλίο. Βλέπεις ὅλοι αὐτοὶ ἦταν σὲ κάτι ἔνθεοι. Τὰ γυαλιὰ τοῦ θεοῦ τους δὲν τοὺς ἐπέτρεπαν νὰ ἀφήσουν τὸ πνεῦμα τους νὰ ταξειδέψῃ καὶ νὰ ἀνακαλύψῃ τὴν πραγματικὴ ἐπιστήμη, ποὺ ἦταν ἐκεῖ.
    Αὐτὸ ὡς ἁπλὸ παράδειγμα.
    Κρίνε κι ἀποφάσισε σὲ ποιὰν κατηγορία θὰ παραμείνῃς.

Leave a Reply