Οἱ ὑποκινητὲς τῆς (κατεσκευασμένης) κρίσεως σήμερα εἶναι φύσεως θηλυκῆς

Ο  άντρας εκ φύσεως είναι εγωιστής, θέλει να φαίνεται, να είναι μπροστά. Η γυναίκα από την άλλη μπορεί άνετα να ακολουθεί.. Μπορεί άνετα ν’ ακολουθεί γιατί γνωρίζει ότι εκείνη κάνει κουμάντο, απλά τον αφήνει να κάνει τον καμπόσο γιατί δεν της χρειάζονται τα εύσημα. Μέχρι εδώ καλά και άξια, η γυναικεία φύσης όμως έχει κι ευτελή χαρίσματα, τα οποία είναι: Η γυναίκα κάνει κουμάντο δρώντας ΥΠΟΓΕΙΩΣ, γι’ αυτό δεν την παίρνει εἰδηση ο άνδρας. Επίσης, δεν την νοιάζει ο τρόπος που θα καταφέρει να κερδίσει ό,τι βάλει στο μυαλό της. Μπορεί να καταπατήσει κάθε ηθικό όριο προκειμένου να φτάσει τον επιθυμητό στόχο, και χρησιμοποιεί όσα μέσα διαθέτει, με πρώτο και καλύτερο την πονηριά. Ο άνδρας αντιθέτως είναι εντελώς ξεκάθαρος, δρα στα ίσα, είναι ντόμπρος, κρατά τον λόγο του και δεν θυσιάζει την αξιοπρέπεια, την τιμή του για κανέναν σκοπό.* 

 

Στο δια ταύτα.. Οι υποκινητές της (κατασκευασμένης) κρίσης είναι φύση θηλυκή γιατί:

• Δεν έχουν εγωισμό. Δεν έχουν την ανάγκη να δειχτούν -πόση εξουσία έχουν ή/και χρήματα. Ο υποκινητής  μπορεί να ζει σαν κακομοίρης την ώρα που κρατά στα χέρια του όλη την υφήλιο.

• Κάνουν την δουλειά τους υπογείως. Έχουν βάλει εμπρός κάτι ανδρείκελα κι αυτοί από πίσω (στα μουλωχτά) διαφεντεύουν. Και..

• Δεν έχουν κανέναν ενδοιασμό, κανένα ηθικό όριο, μπορούν να ξεπαστρέψουν τον πλανήτη ολόκληρο προκειμένου να επιτύχουν τον σκοπό τους.

Δεν έχουμε άνδρα εχθρό σήμερα, ύπουλα/υπόγεια δρα/δουλεύει. Επίσης, ο λόγος που η ευτέλεια κυριαρχεί ολούθε σήμερα είναι επειδή κυβερνά ο έχων όλα τα ευτελή γυναικεία «προσόντα»..

Πώς νικιέται τέτοιος εχθρός: Η ευτελής γυνή υποτάσσεται/στέκεται σούζα σ’ αυτόν που στηρίζεται γερά στα πόδια του, δεν μασάει με τα κολπάκια της, ξέρει τι θέλει και πάντα το διεκδικεί, σ’ αυτόν που μπαστακώνει το δίκαιο, που υψώνει το ανάστημά του. Το ευτελές νικιέται από το άξιο. 

Στεφανία Λυγερού

* Τα κατά φύσιν γνωρίσματα, άλλο τι απέγινε η φύση και των δύο φύλων σήμερα.

 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply