Ἀνυποψίαστοι ὀνειροπόλοι ἐμεῖς!!!
Τὸ ζῷον ποὺ ὀνομάσθη Ἄνθρωπος,
θέλει ἀκόμη χρόνους γιὰ νὰ βγάλῃ τὴν προβιά του!
Δὲν ξέρω ἐὰν εἴμαστε ὀνειροπόλοι ἤ περισσότερο προσγειωμένοι στὴν πραγματικότητα.
Αὐτὸ ποὺ ἀντιλαμβάνομαι εἶναι πὼς μᾶλλον κάποιοι ἀπὸ ἐμᾶς ἔχουν διαφορετικὲς …πραγματικότητες.
Ἄλλα μάτια… Ἄλλα αὐτιά… Ἄλλον ὀρίζοντα…
Ὅταν ὅμως ἔχῃς ἄλλον ὀρίζοντα τότε σχεδιάζεις ἄλλους, διαφορετικοὺς δρόμους, ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ σχεδιάζουν, ἤ συναντοῦν στὸ διάβα τους, οἱ γύρω σου.
Κανονικά, κατ’ ἐμέ, θὰ ἔπρεπε ὅλοι οἱ Ἄνθρωποι νὰ διακρίνουν τὸν ἴδιον ὀρίζοντα…
Τὸ γιατί δὲν συμβαίνει εἶναι τὸ πρόβλημα… Ὄχι τὸ γιατί κάποιοι μποροῦν, ἀκόμη καὶ σήμερα, νὰ τὸν ἀντικρύσουν.
Υ.Γ. Θὰ τολμήσω νὰ πῶ πὼς δὲν εἴμαστε ἀνυποψίαστοι ὀνειροπόλοι. Μᾶλλον ὑπερβολικὰ πραγματιστὲς….
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.
