Νέες θέσεις Ἀνεργίας!!!

Σαν από άλλο πλανήτη…

Πολιτικάντηδες της χώρας με την ανεργία στο 30%, ετοιμάζονται να θέσουν σε κυκλοφορία λεωφορεία ΧΩΡΙΣ ΟΔΗΓΟ, που θα λειτουργούν με αισθητήρες.

Με τα λεφτά των φορολογουμένων δημιουργούν νέες θέσεις ΑΝΕΡΓΙΑΣ.
Αφήστε το ενδεχόμενο να κολλήσει το πρόγραμμα του ενσωματωμένου υπολογιστή των ρομποτικών λεωφορείων και να τα δουμε να περνούν επάνω από τους περαστικούς σε διαβάσεις.

Σίγμα

Λεωφορεία χωρίς οδηγούς στα Τρίκαλα από το 2015

Της Μαρίας Μόσχου

Πριν από το τέλος του 2014 αναμένεται να ξεκινήσει στα Τρίκαλα η πιλοτική λειτουργία του οχήματος χωρίς… οδηγό, καθώς η ελληνική πόλη πήρε την πρώτη θέση στο Πρόγραμμα CityMobil2 που συγχρηματοδοτείται από την Ε.Ε. και από ελληνικούς πόρους.Τα Τρίκαλα κατάφεραν να ξεχωρίσουν μέσα από 12 ευρωπαϊκές πόλεις και μάλιστα να εκλεγούν ως την πρώτη από τις πέντε συνολικά πόλεις στις οποίες θα κυκλοφορήσουν πιλοτικά λεωφορεία χωρίς οδηγό.

Όπως τόνισε χθες σε ημερίδα της Ε.Ε. και της e-Trikala Α.Ε. (Αναπτυξιακή Ανώνυμη Εταιρεία ΟΤΑ όπου το 99% του μετοχικού κεφαλαίου ανήκει στον Δήμο Τρικκαίων και το υπόλοιπο 1% στο Εμπορικό Επιμελητήριο Τρικάλων) ο υφυπουργός Υποδομών Μ. Παπαδόπουλος, σύντομα αναμένονται αλλαγές στο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, προκειμένου να δοθεί το «πράσινο φως» για την κίνηση των συγκεκριμένων οχημάτων στους δρόμους των Τρικάλων.

«Εξετάζουμε τη δυνατότητα χορήγησης πινακίδων δοκιμαστικής κυκλοφορίας σε αυτοκίνητα χωρίς οδηγό ξεπερνώντας τόσο την ελληνική νομοθεσία (ΚΟΚ) όσο και τη Συνθήκη της Βιέννης, όπου προβλέπεται μόνο η φιλοσοφία της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων να βασίζεται στον οδηγό» είπε ο κ. Παπαδόπουλος, ο οποίος συμπλήρωσε ότι τέτοια συστήματα μεταφοράς μπορούν να εξυπηρετήσουν ιστορικά κέντρα πόλεων, τα οποία μπορούν να αποσυμφορήσουν και να συνδυαστούν με υπάρχουσες δομές μεταφορών για να εξυπηρετήσουν καλύτερα τις μεταφορές.

Η εφαρμογή του προγράμματος θα είναι εξάμηνη και αναμένεται να ξεκινήσεις πριν από το τέλος Νοεμβρίου.

Η διαδρομή που σχεδιάστηκε και εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο θα ξεκινάει από την οδό Βουλής και διασχίζοντας την Καραϊσκάκη θα φθάνει στην οδό Πλουτάρχου, ενώ στην επιστροφή θα στρίβει για τη λεωφόρο Ερμού περνώντας μπροστά από την κεντρική πλατεία Ηρώων Πολυτεχνείου και ύστερα από μία ακόμη παράκαμψη θα επιστρέφει στην αφετηρία.

Χωρίς οδηγό
Συνολικά αναμένεται να φτάσουν στα Τρίκαλα έξι αυτοματοποιημένα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία χωρητικότητας 4, 12 ή 15 επιβατών, τα οποία θα κυκλοφορούν στον δρόμο και όχι σε ράγες με ταχύτητες έως 20 χιλιόμετρα την ώρα, αφού θα κινούνται σε διαδρομές με διασταυρώσεις και πεζούς για διάστημα έξι μηνών, μετά την πάροδο του οποίου θα μετακινηθούν σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις. Tα οχήματα θα είναι πλήρως αυτοματοποιημένα με τη χρήση αισθητήρων που θα τα «καθοδηγούν» στην πορεία τους χωρίς την παρέμβαση του ανθρώπινου χεριού.

Ακόμη, στα σχέδια των υπευθύνων είναι η υιοθέτηση ειδικής σήμανσης στη λωρίδα κίνησης, ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη ασφάλεια πεζών και οδηγών. Επίσης δεν αποκλείεται η παρουσία χειριστή ώστε οι πολίτες να αισθάνονται ασφαλείς στο νέο μέσο, παρά το ότι, έτσι κι αλλιώς, υπάρχει κουμπί έκτακτης ανάγκης. Η ευελιξία τους, σε συνδυασμό με τη χρήση σε περιοχές ήπιας κυκλοφορίας, μπορεί να οδηγήσει στην αποσυμφόρηση και στη μείωση των οχημάτων, προσφέροντας στους πολίτες εύκολη και οικολογική λύση για μικρής κλίμακας μετακινήσεις.

Το πρόγραμμα CityMobil2

• Στα Τρίκαλα η επίσημη πανευρωπαϊκή πρεμιέρα εντός του 2014

• Τα πρώτα έξι αυτοματοποιημένα ηλεκτροκίνητα λεωφορεία θα είναι χωρητικότητας 4, 12 ή 15 επιβατών

• Θα κινούνται στους δρόμους και όχι σε ράγες με τη χρήση αισθητήρων και χωρίς οδηγό

• Θα υπάρξει ειδική λωρίδα σήμανσης για την ασφάλεια των πεζών και ίσως παρουσία χειριστή για να αισθάνονται ασφαλείς οι πολίτες

• Είναι ηλεκτροκίνητα και κινούνται με ταχύτητα έως 20 χιλιόμετρα την ώρα
ΠΗΓΗ

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply