Τὸ δρομολόγιον τοῦ τρόμου. Πτήσις ΜS-804

Η κατάληξη της πτήσεως MS-804 από Παρίσι προς Κάιρο είναι σήμερα γνωστή.
Το αεροπλάνο κατέπεσε στην θάλασσα στα ανοικτά της Αιγύπτου, με αποτέλεσμα 66 νεκρούς.
Η αιτία του «ατυχήματος» διερευνάται και πιθανολογείται η τρομοκρατική επίθεση.
Γι’ αυτό συνηγορούν πολλά στοιχεία, με πρώτη ένδειξη το ότι η Γαλλική κυβέρνηση δεν έσπευσε να το αποκλείσει ως πιθανό ενδεχόμενο.
Σε οποιαδήποτε άλλη εποχή η τρομοκρατική επίθεση θα εξεταζόταν ως τελευταία εκδοχή, καθώς θα έκανε το επιβατικό κοινό να ανησυχήσει για την ασφάλειά του.

Στο παρελθόν αντίστοιχα κτυπήματα είχαν πλήξει τις α

εροπορικές συγκοινωνίες και επηρέασαν δυσμενώς τον τουρισμό σε χώρες, που εξαρτώνται από αυτόν, όπως η Αίγυπτος.

Δεκαπέντε από τους επιβάτες ήταν Γάλλοι υπήκοοι, η πτήση ξεκίνησε από το διεθνές αεροδρόμιο Charles de Gaulle, αλλά η αεροπορική εταιρεία ήταν Αιγυπτιακή (AIR EGYPT).
Η Γαλλική κυβέρνηση χρειαζόταν αυτό τον καιρό μία τρομοκρατική επίθεση για να δικαιολογήσει στους Γάλλους την παράταση του καθεστώτος εκτάκτου ανάγκης, που είχε επιβληθεί στην Γαλλία μετά την τρομοκρατική επίθεση των τζιχαντιστών στο Παρίσι τον Νοέμβριο του 2015.
Το καθεστώς αυτό έχει παραταθεί ως τις 26 Μαίου 2016.
Mε την δικαιολογία της προστασίας της ποδοσφαιρικής διοργανώσεως EURO 2016 και των ποδηλατικών αγώνων Tour de France, που θα διεξαχθούν στην Γαλλία από τις 10 Ιουνίου έως τις 10 Ιουλίου 2016, σχεδιάζεται ήδη δίμηνη παράταση ως τα τέλη Ιουλίου.
Αυτή η παράταση όμως πρέπει να περάσει από την Γαλλική Βουλή.
Δεν μπορεί να την υπογράψει μόνος του ο κος Hollande, όπως έκανε με την εργασιακή μεταρρύθμιση στην Γαλλία, που προκαλεί ήδη κοινωνική ένταση και επεισόδια.
Η Γαλλική κυβέρνηση δεν φαίνεται να ανησυχεί ότι αυτό το «ατύχημα» θα μπορούσε να εμφανίσει τα γαλλικά αεροδρόμια ως μη ασφαλή για το επιβατικό κοινό.
Αυτό συμβαίνει, γιατί γνωρίζει το δρομολόγιο του αεροσκάφους από την αρχή της ημέρας και κάποιους από τους επιβάτες του.
Η πτήση με στοιχεία ΜS804 έγινε με αεροσκάφος τύπου Airbus A320-232 με στοιχεία  SU-GCC.
TA ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΙΑΣ ΠΤΗΣΕΩΣ

TA ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΙΑΣ ΠΤΗΣΕΩΣ

Στην παρακάτω εικόνα βλέπετε τα 5 συνεχόμενα δρομολόγια του συγκεκριμένου αεροσκάφους την 18.5.2016.

 

..ΤΑ 5 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ SU-GCC THN 18.5.2016

..ΤΑ 5 ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΥΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ SU-GCC THN 18.5.2016

Oι πτήσεις ξεκινούν στις 1.30 πμ στις 18.5.2016 από την πρωτεύουσα Ασμάρα της Ερυθραίας προς το Κάιρο. Το αεροπλάνο φθάνει στις 4.02 πμ και αναχωρεί στις 6.21 πμ για την Τυνησία. Μένει δηλαδή στο αεροδρόμιο του Καΐρου για 2 ώρες και 19 λεπτά.
Φθάνει στην Τυνησία στις 9.33 πμ και και παραμένει για μία ώρα και 20 λεπτά στο αεροδρόμιο.
Αναχωρεί και πάλι στις 10.53 πμ για το Κάιρο και φτάνει εκεί στις 1.17 μμ.
Κατά περίεργο τρόπο κατά την επιστροφή στο Κάιρο με το ίδιο αεροσκάφος, η διαδρομή διαρκεί 48 λεπτά λιγότερο.
Από το Κάιρο ξεκινά εκ νέου για Παρίσι, όπου φθάνει στις 7.45 μμ.
Αν προσέξετε στον παρακάτω πίνακα, υπάρχει μία παύλα στην πραγματική ώρα αναχωρήσεως προς το Παρίσι.
Γιατί δεν αναφέρεται η ώρα της αναχωρήσεως από το Κάιρο προς το Παρίσι;
Προφανώς για λόγους ασφαλείας ή γιατί υπάρχει κάτι περίεργο, που οι αρχές ερευνούν ακόμα.
Μπορούμε όμως να υπολογίσουμε την ακριβή ώρα αναχωρήσεως.
Γνωρίζουμε ότι η πτήση από το Κάιρο προς το Παρίσι είχε διάρκεια 4 ώρες και 33 λεπτά.
Άρα η πτήση MS803 πρέπει να ξεκίνησε στις 2.42 μμ από Κάιρο για να φθάσει 7.55 μμ στο Παρίσι.
Η πτήση ΜS803 είχε κάτι το ξεχωριστό, γιατί ξεκίνησε μάλλον 8 λεπτά νωρίτερα από το συνηθισμένο (2.50).
Στο Κάιρο το αεροσκάφος ήταν στο έδαφος για μία ώρα και 25 λεπτά.
Έγινε κάποιος έλεγχος;
Eπιβιβάσθηκε κάποιος επίσημος στο αεροπλάνο;
TA ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΤΗΣΕΩΣ MS803 ΓΙΑ ΠΑΡΙΣΙ

TA ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΤΗΣΕΩΣ MS803 ΓΙΑ ΠΑΡΙΣΙ

Ένδειξη για την παρουσία κάποιου επισήμου στην πτήση ΜS-803 είναι η παρουσία 3 ατόμων ως προσωπικό ασφαλείας στην πτήση MS-804.
H πτήση MS-804 για να φθάσει στις 4.05 μμ με διάρκεια πτήσεως 4 ώρες και 33 λεπτά, θα πρέπει να ξεκινούσε 11.32 πμ και όχι 11.45, όπως είχε προγραμματισθεί.
Η πτήση αυτή ξεκίνησε 13 λεπτά νωρίτερα από το προγραμματισμένο.
Αυτές οι συμπτώσεις δεν συμβαίνουν ποτέ σε δύο συνεχόμενες πτήσεις μία τριτοκοσμικής εταιρείας.
Οπότε η παρουσία κάποιου επισήμου στην πτήση γίνεται πολύ πιθανή.
Ποιός ήταν όμως ο επίσημος και τι έκανε διαδοχικά στην Ασμάρα της Ερυθραίας, στην Τυνησία, στο Κάιρο και στην συνέχεια στο Παρίσι στις 18.5.2016;
Ίσως να το μαθαίναμε , αν γίνονταν γνωστά τα πραγματικά στοιχεία του Σουδανού, του Σαουδάραβα και του Αλγερινού επιβάτη της πτήσεως MS-804.
Η βόμβα μάλλον δεν τοποθετήθηκε στο αεροσκάφος στην Ασμάρα, όπου υπήρξε καθυστέρηση 20 λεπτών της ώρας ή στην Τυνησία, όπου υπήρξε καθυστέρηση 18 λεπτών κατά την αναχώρηση της προγραμματισμένης πτήσεως.
Εκεί ο τιμώμενος επισκέπτης γνώριζε ότι κινδύνευε και οι αρχές έπαιρναν τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλειά του.
Πιο πιθανό είναι η τοποθέτηση της βόμβας να έγινε στα αεροδρόμια, όπου σημειώθηκε η βιασύνη, δηλαδή στο Κάιρο ή στο Παρίσι…
Οι αρχές της Αιγύπτου και της Ρωσσίας πάντως γνώριζαν εξ αρχής ότι πρόκειται για τρομοκρατική επίθεση.
Και οι αρχές της Αμερικής γνώριζαν επίσης κάτι, αν συνδυάσουμε τις τεράστιες ουρές αναμονής των επιβατών στα σημεία ελέγχου των αμερικανικών αεροδρομίων τον τελευταίο καιρό.
ΠΗΓΗ:

Σύντομα θα μάθουμε περισσότερα, καθώς χρειάζεται κάποια αφορμή για χερσαία επέμβαση των δυτικών ενάντια στον ISIS στην Λιβύη…
Θα μας πουν πάλι ότι έσκασε κάποιο αθλητικό παπούτσι ή κάποια βόμβα μεταμφιεσμένη σε αναψυκτικό;
Τὸ δρομολόγιον τοῦ τρόμου. Πτήσις ΜS-8044

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

2 thoughts on “Τὸ δρομολόγιον τοῦ τρόμου. Πτήσις ΜS-804

  1. Ρωτηστε και τους αξιοτιμους κ.κ. της MOSSAD
    Μηπως μεταξυ των επιβατων στο αεροπλανο βρισκετω καποιος αξιωματουχος της ΧΑΜΑΣ, ή της ΧΕΣΜΠΟΛΑΧ, εστω και με πλαστο διαβατηριο.
    Ολα παιζονται, σ αυτον τον ομορφο και αγγελικα πλασμενο κοσμο.

    Υ.Γ.
    Αποφευγετε τα αεροδρομια (“απο” και “προς”), Αγγλιας, Γαλλιας, Γερμανιας και γενικώς κρατων της Εβραιοπης που υποστηριζουν την γεννοκτονια του Παλαιστινιακου Λαου απ’ τους εβραιους.

Leave a Reply