Ἱστορική ἀνακάλυψις κατὰ τὶς ἐργασίες ἀνεγέρσεως τῆς Ἐθνικῆς Ὄπερας;

Έγινε μία ανακάλυψη στην Ελλάδα, που μπορεί να σας ανατριχιάσει μέχρι το κόκκαλο. Τουλάχιστον 80 σκελετοί ανακαλύφθηκαν σε ένα αρχαίο νεκροταφείο με τους καρπούς τους δεμένους με σιδερένιες χειροπέδες, που πιστεύεται ότι ανήκουν σε θύματα μαζικής εκτελέσεως.
Μερικοί από τους σκελετούς στην νεκρόπολη του νεκροταφείου, που ευρέθη στο Φαληρικό Δέλτα, είναι τοποθετημένοι σε μια τακτοποιημένη σειρά, ενώ άλλοι συσσωρεύονται ο ένας επάνω στον άλλο, με τα σαγόνια τους να κρέμονται ανοικτά.
Και παρόλο, που τα οστά ευρέθησαν αρχικά νωρίτερα αυτό τον χρόνο, λίγοι άνθρωποι έχουν το δικαίωμα να ρίξουν μια ματιά στους σκελετούς μέχρι τώρα.

Μιλώντας στο Reuters, οι αρχαιολόγοι αναφέρουν ότι οι σκελετοί ήταν όλοι μέρος μιας μαζικής εκτελέσεως.
«Έχουν εκτελεσθεί, όλοι με τον ίδιο τρόπο. Αλλά έχουν θαφτεί με σεβασμό», δήλωσε η Στέλλα Χρυσουλάκη, επικεφαλής των ανασκαφών στην περιοχή.
«Είναι όλοι δεμένοι στα χέρια με χειροπέδες και οι περισσότεροι από αυτούς είναι πολύ νέοι και σε πολύ καλή κατάσταση της υγείας τους, όταν εξετελέσθησαν», προσέθεσε.
Αλλά ο λόγος που εξετελέσθησαν παραμένει ένα μυστήριο .
Και ο ομαλός τρόπος, με τον οποίο είχαν ταφεί υποδηλώνει ότι ήταν κάτι περισσότερο από σκλάβοι ή καθημερινοί εγκληματίες.
Μια θεωρία είναι ότι ήταν υποστηρικτές του Αθηναίου ευγενούς και Ολυμπιονίκου με το όνομα Κύλων, ο οποίος οργάνωσε μια απόπειρα πραξικοπήματος στην Αθήνα το 632 π.Χ., με την βοήθεια του πενθερού του, του τυράννου των Μεγάρων. Μόλις το πραξικόπημα απέτυχε, ο Κύλων κατόρθωσε να δραπετεύσει αβλαβής, αλλά οι υποστηρικτές του σκοτώθηκαν.
«Ίσως με τις εξετάσεις DNA που θα κάνουμε σε αυτούς τους σκελετούς να μπορέσουμε να επιβεβαιώσουμε ή όχι αυτή την υπόθεση, δηλαδή ότι αυτοί οι νεκροί, αυτοί οι νέοι άνθρωποι θα μπορούσαν να είναι … μέρος ενός πραξικοπήματος … μίας προσπάθειας από έναν ευγενή να πάρει την εξουσία με την βία». δήλωσε η Χρυσουλάκη.
Το νεκροταφείο, το οποίο χρονολογείται μεταξύ του 8ου και του 5ου αιώνα π.Χ., ανακαλύφθηκε κατά την διάρκεια της κατασκευής μίας εθνικής όπερας και μίας βιβλιοθήκης ανάμεσα στο κέντρο της Αθήνας και το λιμάνι του Πειραιώς. Στεγάζει περισσοτέρους από 1.500 νεκρούς, συμπεριλαμβανομένων των βρεφών, που θάβονταν σε κεραμικά αγγεία και ενήλικες, που κηδεύτηκαν επάνω σε νεκρική πυρά ή είναι θαμμένοι σε πέτρινα φέρετρα.
ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ
Σε μία μακρινή εποχή στο μέλλον, περίπου το 265ο μ.Χ., ένας αρχαιολόγος θα εντοπίσει στην Κωνσταντινούπολη της Τουρκίας, τηρουμένων των ιστορικών αναλογιών, ένα πρόχειρο νεκροταφείο, που περιέχει παραπάνω από 100 σκελετούς.
Οι νεκροί είναι ριγμένοι σε λάκκους πρόχειρα.

Η διάταξη των σκελετών δεν παραπέμπει σε κηδεία σύμφωνα με τα χριστιανικά ή τα μουσουλμανικά έθιμα ταφής.

ΤΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 2016 μ.Χ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΟΥΤΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ. ΑΠΟ ΤΑ ΥΨΩΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΤΙ...

ΤΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 2016 μ.Χ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΟΥΤΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ. ΑΠΟ ΤΑ ΥΨΩΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΤΙ…

Η ανακάλυψη έγινε κατά την διάρκεια δενδροφυτεύσεως στους χώρους νεοαναγειρομένης Εθνικής όπερας και Εθνικής Βιβλιοθήκης, σε χώρο που παραχωρήθηκε από το τουρκικό κράτος σε ίδρυμα Τούρκου εφοπλιστού.
Από ένα βλήμα αμερικανικής κατασκευής, που ευρέθη στην ωμοπλάτη ενός σκελετού, με χρονολόγηση με την βοήθεια ιχνών ισοτόπου άνθρακα 14 σε υπολείμματα πυρίτιδος, θα διαπιστωθεί ότι η ταφή πρέπει να έγινε περίπου το 2016 μ.Χ.
Οι σκελετοί ανήκαν σε νέους άνδρες με καλοδιατηρημένη οδοντοιστοιχία, που δεν έφεραν κατάγματα.
Ανάμεσα στους σκελετούς υπήρχε και ένας, που το κεφάλι του είχε αποσπασθεί με τρόπο, που προσομοίαζε σε αποκεφαλισμό.
Επιτόπου έσπευσαν οι αρμόδιοι αρχαιολόγοι για να εξετάσουν τον χώρο και για να γνωματεύσουν για την αρχαιολογική αξία του ευρήματος.
Αναμένεται να εισηγηθούν στο Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο Τουρκίας (Κ.Α.Σ.Τ. ) για την δυνατότητα συνεχίσεως της δενδροφυτεύσεως , με απομάκρυνση των σκελετών προς μελέτη, με το επιχείρημα ότι οι σκελετοί ευρέθησαν πεταμένοι σε λάκκους και όχι μέσα σε διατηρητέους μαρμάρινους τάφους.
Από μία πρόχειρη έρευνα θα διαπιστωθεί ότι το 2016 μ.Χ. είχε ιδρυθεί στην περιοχή το λεγόμενο νεκροταφείο των Προδοτών, όπου ετάφησαν χωρίς νεκρική ακολουθία οι προδότες- θύματα αποτυχημένου πραξικοπήματος, που έγινε με σκοπό την απομάκρυνση του τότε νομίμου Προέδρου και μελλοντικού «μακελλάρη» της χώρας κου Ερντογάν…
Αφού διαβάσατε την παραπάνω «φανταστική» ιστορία, καλείστε ως λογικοί αναγνώστες να απαντήσετε στο ερώτημα κρίσεως:
Eίναι το εύρημα αξιόλογο και πρέπει να γίνει μουσείο στην περιοχή ή θα πρέπει οι σκελετοί να μεταφερθούν άμεσα στα «υπόγεια» κάποιου μουσείου προς «μελέτη»;
(μελέτη =ιστορική εξαφάνιση ντροπιαστικών εθνικών τεκμηρίων).
H προσωπική μου γνώμη είναι ότι αντίστοιχα ευρήματα πρέπει να αναδεικνύονται επί τόπου και ο χώρος πρέπει αυτοδίκαια να επιστρέψει στην κυριότητα του κράτους.
Κάθε σκέψη για δενδροφύτευση του χώρου, με απομάκρυνση των ευρημάτων, θα ήταν εγκληματική και εθνικά βλαπτική.
Βρισκόμαστε στην Ελλάδα, που βρίθει από αρχαιολογικά ευρήματα, αλλά η ανακάλυψη είναι μοναδική.
Αναφέρεται σε ένα επώνυμο μαζικό έγκλημα με κίνητρο την νομή της εξουσίας, όπου παραβιάστηκαν ανθρώπινοι και θεἱκοί νόμοι της εποχής από τους τότε κρατούντες.
Το Κυλώνειο άγος είναι σήμερα πολλαπλά επίκαιρο.
Συνέβη όπως και εφέτος μία χρονιά, που περιλαμβάνει Ολυμπιακούς αγώνες και πραξικοπήματα.
Υπενθυμίζω ότι παραδοσιακά κατά τους ολυμπιακούς αγώνες επιδιώκετο εκεχειρία στην Ελλάδα και σταματούσαν οι εχθροπραξίες.
Σήμερα αυτό δεν τηρείται από τους ισχυρούς…
Το πραξικόπημα του Κύλωνος ήταν θρησκευτικά υποκινούμενο και ξενόδουλο.
Ο Κύλων φέρεται να είχε πάρει οδηγίες από το μαντείο των Δελφών για την καταλληλότερη ημερομηνία να το πραγματοποιήσει. Το ιερατείο δεν απέτρεψε το γεγονός, αν και το πληροφορήθηκε εγκαίρως.
Ο Κύλων χρησιμοποίησε κυρίως «συγγενείς»  του από τα Μέγαρα για την έφοδο του στην Ακρόπολη.
Το πραξικόπημα της Τουρκίας είναι εμφανές ότι σχεδιάστηκε στο εξωτερικό από τον «μουσουλμάνο» κληρικό Φετουλάχ Γκιουλέν, κάτοικο ΗΠΑ, με βοήθεια και άλλων ξένων χωρών, που προέβλεπαν με αισιοδοξία επικράτηση των πραξικοπηματιών δύο ώρες μετά το ξέσπασμα της κρίσεως εξουσίας.
Και τα δύο πραξικοπήματα απέτυχαν με αντίδραση του απλού λαού, γιατί δεν βασίζονταν σε λαϊκό αίτημα.
Οι πρωτεργάτες τους όμως κατόρθωσαν να διαφύγουν, αφήνοντας τα απλά όργανά τους έρμαια στις εκδικητικές διαθέσεις της εξουσίας.
Η εξουσία φρόντισε και στις δύο περιπτώσεις να είναι σκληρή, προσαρμοσμένη βέβαια στις δυνατότητές της κατά την αντίστοιχη περίοδο: θανατική ποινή τότε, βιασμός με δάκτυλο ή κλομπ, ξυλοδαρμοί και εξευτελισμός σήμερα.
Οι οπαδοί του Κύλωνος ξεγελάστηκαν να βγουν από τον ναό, όπου είχαν ζητήσει άσυλο, παίρνοντας διαβεβαιώσεις ότι δεν θα τους πειράξουν, κρατώντας μία κορδέλα δεμένη στον βωμό του ναού.
Αλλά οι Αθηναίοι διώκτες έκοψαν την κορδέλα και τους συνέλαβαν, παραβιάζοντας τα ιερά έθιμα του ασύλου και της ικεσίας.

Στην συνέχεια τους πέρασαν σιδερένια δεσμά στα χέρια, για να μην μπορούν να πραγματοποιήσουν την στάση του ικέτου, που παραδοσιακά αγκαλιάζει τα γόνατα του διώκτου του με το ένα χέρι και με το άλλο χέρι αγγίζει το πηγούνι του ή την γενειάδα του.

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΣΤΑΣΗ ΙΚΕΣΙΑΣ, ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. Η ΙΚΕΣΙΑ ΗΤΑΝ ΘΕΣΜΟΣ, ΠΟΥ ΕΦΗΡΜΟΖΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΤΟΝ ΑΓΝΟΗΣΑΝ...

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΣΤΑΣΗ ΙΚΕΣΙΑΣ, ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝ ΘΕΟΤΗΤΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ. Η ΙΚΕΣΙΑ ΗΤΑΝ ΘΕΣΜΟΣ, ΠΟΥ ΕΦΗΡΜΟΖΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΤΟΝ ΑΓΝΟΗΣΑΝ…

Οι Τούρκοι πέρασαν στους πραξικοπηματίες πλαστικές χειροπέδες μίας χρήσεως, που είναι και πιο φθηνή, αλλά και σφίγγει περισσότερο .
(Aντιτρομοκρατική τεχνογνωσία από τις ΗΠΑ και το Iσραήλ;)

Και αφού τους είχαν δεμένους με βολικό τρόπο , στην συνέχεια απεφάσισαν να τους σταυρώσουν επάνω σε αρχαίου τύπου σταυρού, όπως στην παρακάτω εικόνα.

O AΠΛΟΥΣΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΤΑΥΡΩΣΕΩΣ, «CRUX SIMPLEX»

O AΠΛΟΥΣΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΤΑΥΡΩΣΕΩΣ, «CRUX SIMPLEX»

Αφού τα θύματα υπέστησαν μαρτυρικό θάνατο από εξάντληση και ασφυξία, τα πτώματα τους έμειναν κρεμασμένα προς παραδειγματισμό και αφέθησαν να σαπίσουν.
Το θέαμα θα πρέπει να ήταν αποτρόπαιο ακόμα και για τα δεδομένα της εποχής, καθώς τα θύματα ήταν νέοι άνδρες, γνωστοί στους κατοίκους και αριστοκρατικής καταγωγής.
Η παρουσία τόσων ατάφων πτωμάτων ήταν φυσικό ότι θα έφερνε αρρώστιες στην Αθήνα, ενώ η λαϊκή φαντασία οργίαζε για το μαρτύριό τους και για το γεγονός ότι παρέμεναν άταφοι μέσα στην πόλη, σε σημείο που να βλέπουν οι κάτοικοι «φαντάσματα».
Κάθε θεομηνία αποδίδετο από τους δυσιδαίμονες κατοίκους των Αθηνών στο αποτρόπαιο έγκλημα, που έγινε γνωστό ως Κυλώνειο Άγος.
Το έγκλημα δεν ονομάσθηκε Μεγάκλειο Άγος, παρά το ό,τι το διέταξε ο Μεγακλής, που ήταν τότε τύραννος στην Αθήνα.
Το τουρκικό πραξικόπημα, αφού απέτυχε δεν πήρε κάποιο όνομα.
Δεν διεκδικεί κάποιος να ονομασθεί με το όνομά  του μία αποτυχία…
Τα πτώματα των θυμάτων αναφέρεται ότι ετάφησαν εκτός των τειχών της πόλεως.
Η κοινή γνώμη απαίτησε για κάθαρση του άγους την δίκη, την τιμωρία και την εξορία των υπευθύνων για το φρικιαστικό έγκλημα.
Οι υπεύθυνοι εξορίστηκαν. Η εξορία περιελάμβανε και όσους από τους ενόχους είχαν πεθάνει στον μεταξύ χρόνο, οι οποίοι αναφέρεται ότι ξεθάφτηκαν και απεμακρύνθησαν από την πόλη.
Είναι πολύ πιθανόν σ’ αυτούς να ανήκουν οι σκελετοί, που ευρέθησαν στιβαγμένοι ο ένας επάνω στον άλλο και όχι σε σειρά.
ΒΑΡΕΘΗΚΑΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ Ή ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ, ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ ΜΕ ΠΤΩΜΑΤΑ;

ΒΑΡΕΘΗΚΑΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ Ή ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ, ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΑ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ ΜΕ ΠΤΩΜΑΤΑ;

Οι συμφορές συνεχίζονταν και οι κάτοικοι απευθύνθηκαν για οδηγίες στο Μαντείο των Δελφών.
Το μαντείο ζήτησε να φέρουν τον ιερέα Επιμενίδη από την Φαιστό της Κρήτης και να ακολουθήσουν τις οδηγίες του.
(Το ΔΝΤ της εποχής;)
Ο ιερέας τους ζήτησε να φέρουν στον βράχο του Αρείου Πάγου μαύρα και λευκά πρόβατα και να τα αφήσουν ελεύθερα να βοσκήσουν.
Η οδηγία πρόεβλεπε να τα ακολουθήσουν και να τα θυσιάσουν στο μέρος, όπου θα κατέληγαν και να ιδρύσουν στα σημεία αυτά βωμούς.
Με τον έξυπνο αυτόν τρόπο, περιορίστηκε για λίγο η ελεύθερη διακίνηση κοπαδιών, που μετέφεραν τις αρρώστειες.
Σαν παρενέργεια, κάθε φυλή των Αθηνών απέκτησε «τυχαία» δικό της βωμό και πιθανότατα και ναό, οπότε αποκεντρώθηκε και η ιερατική εξουσία, που υπεκίνησε την εξέγερση των οπαδών του Κύλωνος.
Το Κυλώνειο άγος ξεπλύθηκε και οι θεομηνίες σταμάτησαν.
Αυτό, που δεν αναφέρει όμως οποιαδήποτε ιστορία, είναι ότι το Κυλώνειο άγος προβλημάτισε την κοινωνία της εποχής για την ανήθικη πλευρά της εξουσίας και τις συνέπειες των εμφυλίων σπαραγμών.
Δημιούργησε τις προϋποθέσεις για την προσωρινή απομάκρυνση των Αλκμαιονιδών από την εξουσία, για την κατάργηση των δρακοντείων νόμων και την εμφάνιση των μεταρρυθμίσεων του Σόλωνος και του Κλεισθένους.
Υπό αυτή την έννοια, η ανθρωπότητα χρωστάει ευγνωμοσύνη στο Κυλώνειο άγος.
Χωρίς αυτό το ιστορικό γεγονός , ίσως ποτέ να μην προέκυπτε το πολίτευμα της Δημοκρατίας στην Αθήνα.
Οι 80 δεσμώτες του Φαληρικού Δέλτα ίσως γελούν βλέποντας τα σημερινά «πραξικοπήματα», τους πρόσφυγες και τον χειρισμό της εκδόσεως των 8 πραξικοπηματιών στην Τουρκία, αλλά και για την κοινωνική και οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα των μνημονίων.
OI 80 ΔΕΣΜΩΤΕΣ ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΤΟΜΑ ΓΕΛΟΥΝ Ή ΜΑΣ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ, ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ;

OI 80 ΔΕΣΜΩΤΕΣ ΜΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΣΤΟΜΑ ΓΕΛΟΥΝ Ή ΜΑΣ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ, ΠΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ;

Κατά την γνώμη μου γελούν, γιατί γνωρίζουν την κυκλική συνέχεια των κοινωνικών αγώνων και κατακτήσεων…
Τους αξίζει μήπως να τους «θάψουμε» στα υπόγεια κάποιων μουσείων για να έχουμε «Εθνική» όπερα και «Βιβλιοθήκη»;
Δεν διδαχθήκαμε ακόμα κάτι από την τύχη του Μεγάρου της Μουσικής, όταν τελείωσαν τα λεφτά των ιδιωτών χορηγών;
Τι χρειαζόμαστε περισσότερο;
«Όπερα της Πεντάρας» ή ιστορική γνώση και δημοκρατικό αισθητήριο;
Ελπίζουμε το Κ.Α.Σ. να δόσει σύντομα την σωστή απάντηση…
Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply