Διάσωσις ΔΟΛ ἐπὶ τοῦ …πρακτέου!!!

«Μία φωτογραφία, χίλιες λέξεις»
Μερικές απ’ αυτές λένε «θα τρίζουν τα κόκκαλα του Λαμπράκη»

Μου διεμήνυσαν εμπιστευτικώς από την Αθήνα ότι ο Μουλόπουλος, που δύσκολα θα ξεχάσει την μεγάλη του αγάπη την ΑΥΓΗ, το πρώτο πράγμα που θα κάνει, μόλις ξεκινήσει την «σωτηρία»  της εφημερίδας ΤΑ ΝΕΑ, θα είναι ν’ αλλάξει το κεντρικό λογότυπο της εφημερίδας.

Το διαφημιστικό τρέϊλερ είναι ήδη έτοιμο, μου είπαν οι «πηγές» μου.
«Αγοράστε σήμερα τα ΑΥΓΟΝΕΑ» θα λέει…
Καθόλου άσχημο.

Τελικὰ ὅμως…

Θέτε ρε ή δεν θέτε να σας «σώσω»; 
Πώς μωρή «μισοριξιά», αφού βρωμούν τα χνώτα σου από την πείνα..;

Kατά ποίαν λογική, ρε κοροϊδα, πιστεύετε ότι ο συριζόκαυλος Μουλόπουλος είναι ικανός να βρεί τρόπο να καλύψει τα δάνεια των 200 εκατομμυρίων ευρώ του ΔΟΛ, από την στιγμή που το αφεντικό του και η παρεϊτσα του, δεν έχουνε ΄βρεί ακόμη τρόπο, να καλύψουνε τα χρέη μιας ολόκληρης χώρας, που φθάνουν τα 400 δις ευρώ.;
…και κατά ποίαν λογική, ρε ελεεινοί μουνόχαυλοι, πιστεύετε ότι ο συριζογκαγκανόβλαχος Μουλόπουλος, θα σώσει τον ΔΟΛ για να μην χάσουν την δουλειά τους οι 400 περίπου εργαζόμενοι σ’ αυτόν, όταν ο καριόλης και ο θίασος του που διαφεντεύουν αυτή την χώρα, έχουνε φθάσει τους ανέργους στο 1,5 εκατομμύριο ψυχές;
Ακούω αισιόδοξες προβλέψεις

Εγώ, πάντως, αν ήμουνα Σύριζας, δεν θάστελνα τον μπατίρη τον Μουλόπουλο να σώσει τον ΔΟΛ…
Θάστελνα τον …Παπαδημούλη, που και λεφτά και ακίνητα μπόλικα έχει, και δημοσιογραφική εμπειρία έχει, μιας και που τον χάνεις που τον βρίσκεις, όλο συνεντεύξεις επί παντός επιστητού δίνει και όλο αρθρογραφεί σε εφημερίδες και περιοδικά καθ’ άπασαν την ευρωπαϊκή επικράτεια και είναι και πολύ καλός μάνατζερ.
Διότι αν δεν ήταν, πώς θα είχε κονομήσει;

Οι ίδιες «πηγές» από την Αθήνα (αυτές που σας έλεγα ντε) με πληροφόρησαν ότι υπάρχει ήδη έτοιμο και business plan από τον Μουλόπουλο, με τριπλό στόχο:
Πρώτον την επαναφορά της κυκλοφορίας των ΝΕΩΝ στα 400.000 και πλέον φύλα, που πούλαγε την δεκαετία του ‘ 80, επί Λέοντος Καραπαναγιώτη, δεύτερον την παράλληλη τόνωση της ανύπαρκτης κυκλοφοριακά ΑΥΓΗΣ και τρίτον, την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη διείσδυση στα πλατέιά λαϊκα στρώματα του Documento του Μπαξεβάνη.

Σύμφωνα μ’ αυτό το business plan, τα ΝΕΑ δεν θα έχουν πλέον ως ένθετο τις «Μικρές Αγγελίες» αλλά το Dokumento που, όσο νάναι, τα χώνει χοντρά στην διαπλοκή.

Παράλληλα, όπως έκαναν παλιά οι εμπορομανάβηδες, με την μέθοδο της «συναγοράς», όποιος αγοράζει τα ΝΕΑ, θα υποχρεούται ν’ αγοράζει την ΑΥΓΗ και ας μην την διαβάζει, ας τυλίγει ψάρια.!

Ῥούσσης Νῖκος

 

 

(Visited 98 times, 1 visits today)




Leave a Reply