Ὅλες οἱ μέθοδοι ἐκπαιδεύσεως τοῦ ἀνθρώπου, ἀπὸ ἀρχαιοτάτων ἐτῶν, περιλαμβάνουν μίαν βασικὴ «ἀρχή»: τὸ νὰ ἐκπαιδεύουν τὸν ἄνθρωπο στὸ νὰ πιστεύῃ, σὲ ὅλην τὴν διάρκεια τοῦ βίου του, πὼς πάντα ἐξαρτᾶται ἀπὸ ἄλλους, καλοὺς ἤ κακούς, καὶ πὼς μόνον ἐὰν συμφωνήσουν ὅλοι, ἤ οἱ περισσότεροι, θὰ μπορέση νὰ ἀλλάξῃ τὰ δεδομένα.
Δῆλα δὴ πρέπει νὰ μπῇ σὲ μίαν διαδικασία ἐντάξεως σὲ μίαν ὁμάδα, ἤ ἕνα σύνολον, ἤ στὴν πιὸ …ἀκραῖα τῶν περιπτώσεων, νὰ δημιουργήσῃ κάτι τέτοιο, πρὸ κειμένου, μὲ μόχλευσιν, νὰ ἀλλάξῃ κάτι μικρὸ ἤ μεγάλο στὸν κόσμο μας.
Κι ἔτσι ὅλοι πιστεύουμε.
Σήμερα θὰ σᾶς προτείνω κάτι ἄλλο…
Σήμερα θὰ σᾶς προτείνω νὰ ἀναρωτηθοῦμε γιὰ τὸ ἐὰν ἐμεῖς, μόνοι μας, δίχως ὅλους τοὺς ἄλλους, μποροῦμε νὰ ἀνατρέψουμε τὰ πάντα. Αὐτὴ ἡ σκέψις ἀπὸ καιρὸ μὲ «περιτριγυρίζει» καὶ μὲ ἀπασχολεῖ.
Ἐὰν ἔχῃ δόσεις ἀληθείας, τότε ΔΕΝ πρέπει κάτι νὰ κάνουμε, ἀλλὰ κάτι νὰ μάθουμε…
Τόσο Ἁπλᾶ…
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.