Άλλη μία μαζική εκτέλεση, της …δήθεν ισλαμιστικής οργανώσεως ISIS, που επινόησαν οι σιωνιστές για να σκοτώνουν Μουσουλμάνους, χωρίς να στοχοποιείται το Ισραήλ.
Η ISIS έχει ακριβώς τους ίδιους εχθρούς και τους ίδιους φίλους με το Ισραήλ. 
Συνέχεια
Ἀρχεῖα συγγραφέως: Σίγμα
Οἱ …«κακοί» εἶναι πάντα …σκιζοφρενεῖς!!!
Διαβάζοντας ένα άρθρο για την βύθιση της «Έλλης» κι έχοντας πλέον υπόψιν τις απεχθείς μεθόδους των «συμμάχων», αρχίζει η ιστορία να αποκτά λογική, γιατί η επίσημη αφήγηση στερείται πάντα λογικής.
Άλλωστε όλοι όσοι βρέθηκαν στον δρόμο της Νέας Τάξεως ήταν «σχιζοφρενείς αιμοσταγείς δικτάτορες», από τους οποίους μας …«έσωσαν» οι …«καλοκάγαθοι» Δυτικοί.
Συνέχεια
Ἡ …«δημοκρατία» τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως τώρα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ βιβλία!!!
Η …«Δημοκρατία» της Ε.Ε των τοκογλύφων σε πλήρη ανάπτυξη.
Απαγορεύτηκαν ρωσσικά βιβλία που υποκινούν τον …αυτονομισμό!
Τὸ Ἰρὰκ ἰσοπεδώνεται…
Αφού το ΝΑΤΟ εξασφάλισε την κλοπή του πετρελαίου και του χρυσού των Ιρακινών…
Αφού χιλιάδες παιδιά πέθαναν από πείνα εξαιτίας του μένους των …«συμμάχων» μας…
Αφού διέλυσαν οι …σύμμαχοί μας και το ΝΑΤΟ όλον τον κρατικό μηχανισμό, τον στρατό και τα σώματα ασφαλείας…
…αμόλησαν τὠρα τους πάνοπλους μισθοφόρους της Δύσεως να μάχονται για τον έλεγχο της εξουσίας στο ΙΡΑΚ, τιμωρώντας απάνθρωπα τον λαό που διανοήθηκε να στηρίξει τον Σαντάμ.
Συνέχεια
Μά τόσο ἠλιθίους θεωροῦν πιά τούς Ἕλληνες;
Εγκαταλείπουν τρέχοντας την Ελλάδα οι παλαιοί πολιτικοί, οι επιστήμονες, οι επιχειρηματίες, οι εφοπλιστές και τα σούργελα ζητούν από τον κόσμο να φέρει πίσω τις καταθέσεις του!
Για να στήνονται οι πολίτες στα ΑΤΜ για 60€ την ημέρα και στο τέλος να υποστούν κι ένα καλό κούρεμα.
Τόσο ηλίθιους θεωρούν τους Έλληνες.
Συνέχεια
Μὲ τὸ 3ο μνημόνιον …σωνόμαστε!!!
Θα γλυτώσουμε από πολλές χρεώσεις…
Θα μειωθεί το κόστος διαβιώσεώς μας…
Θα …σωθούμε!!! Συνέχεια
