Κακῶς ἐὰν δὲν τρῶτε!!!
Θρεπτικότατες!!!
Βέβαια στὸ νὰ τὶς πιάσῃς εἶναι λίγο ζόρικα… Ἀλλὰ δὲν βαριέσαι… Ἐμπρὸς στὴν μάσα τί εἶναι λίγος πόνος;
Ἀφῆστε δὲ ποὺ κάποια πιτσιρίκια τὰ καταφέρνουν θαυμάσια!
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: διατροφὴ
Τὰ πλαστικὰ burgers ποὺ μᾶς ταΐζουν.
Ἐλᾶτε, κοπιᾶστε… Ἐλπίζω νὰ σᾶς ἔχῃ ἀνοίξῃ ἡ ὄρεξις γιὰ καλά, διότι σκοπεύω νὰ σᾶς τὴν …κόψω!!!
Ἕνα ἐνδιαφέρον καὶ ταὐτοχρόνως ἁπλούστατον «πείραμα» ποὺ ἔκανε ἡ Karen Hanrahan, ἀπέδειξε σὲ ὅλους μας, τὸ πόσο …πλαστικὰ εἶναι τὰ τρόφιμα ποὺ σερβίρονται στὰ ταχυφαγεῖα.
Ἀπὸ μίαν σκοπιὰ τὸ γνωρίζαμε. Ἀλλὰ οὐσιαστικῶς τὸ νὰ μὴν ἀπέχουμε ἀπὸ τέτοιου εἴδους τροφή, μᾶς καθιστᾷ συνεργοὺς στὴν διατήρησί τους. Διότι ἐὰν αὐτὰ δὲν ἔχουν πελάτες, τότε πῶς θά συντηρηθοῦν;
Τί χρῶμα μέλι θά φᾶμε σήμερα; Κόκκινο, πράσινο ἤ κίτρινο;
Οἱ μέλλισσες, ἀπὸ ἀρχαιοτάτων ἐτῶν, παράγουν ἕνα μέλι, συγκεκριμένου χρώματος, σὲ πάρα πολλὲς ἀποχρώσεις σίγουρα, ἀλλὰ οὐδέποτε ξέφυγε ἀπὸ αὐτὰ τὰ χρωματικὰ ὅρια.
Σήμερα λοιπὸν ἔχουμε μέλισσες ποὺ παράγουν πολλῶν εἰδῶν χρῶμα μελιοῦ. Γιὰ κάθε προτίμησι καὶ γοῦστο…
Βέβαια, τὸ ἐὰν θὰ τὸ ἔτρωγαν αὐτὸ τὸ μέλι, τοὐλάχιστον αὐτοὶ ποὺ τρῶνε μέλι, εἶναι ἀμφίβολον.
Συνέχεια
Νανοτρόφιμα, ποιὰ καταναλώνουμε στὴν Εὐρώπη καὶ στὴν Ἑλλάδα-Τὰ Νανοσωματίδια Καταστρέφουν τὸν ἐγκέφαλο.
Ξεχασμένες τροφές, ἀλλὰ τόσο ὠφέλιμες!
Τροφές γνώριμες και αγαπημένες στους παλαιότερους, που με αυτές μεγάλωσαν γενιές και γενιές, αλλά σπάνια εμφανίζονται στο τραπέζι των νεότερων. Αξίζει να τις ανακαλύψουμε ξανά, να τις γνωρίσουμε καλύτερα και να τις καταναλώνουμε τακτικότερα.
Ποια είναι η πιο συχνή παρότρυνση των διατροφολόγων; «Υιοθέτηση της μεσογειακού τύπου δίαιτας και επιστροφή σε πιο παραδοσιακές συνήθειες διατροφής». Γίνεται όμως αυτό χωρίς να επανεντάξουμε στο διαιτολόγιό μας όσπρια, Συνέχεια
Γιὰ ὅλα φταίει τὸ ἔντερο!!!

Τα βακτήρια που «κατοικούν» στο έντερό μας φαίνεται ότι παίζουν κεντρικό ρόλο στην αύξηση του βάρους
Κι ὄχι αὐτὰ ποὺ τρῶμε (ἀκριβέστερα αὐτὰ ποὺ μᾶς ταΐζουν) καὶ δὲν μποροῦμε νὰ τὰ πεύσουμε!!!
Νέες μόδες αὐτές!
Τὸ ἔντερο φταίει γιὰ τὸ ἐὰν εἴμαστε λεπτοί, χονδροί. Γιὰ τὸ ἐὰν εἴμαστε ὑγιεῖς ἤ ὄχι. Γιὰ τὸ ἐὰν ἔχουμε κατάθλιψι ἤ ὄχι. Ἔλεος πιά.. Γιὰ ὅλα φταίει τὸ ἔντερο! Κι ὄχι αὐτοὶ ποὺ μᾶς τὸ δηλητηριάζουν καθημερινῶς!! Σωστά;
