Νέο σφίξιμο…
Λιτότητα…. Κι ἂλλη λιτότητα… Καὶ λιτότητα στὴν λιτότητα…
Ἐγώ πίστεψα πώς τό ΔΝΤ καὶ οἱ πρωθυπουργικοί σύμβουλοι θὰ μᾶς σώσουνἀπό τὴν χρεωκοπία… Γιὰ ἐτοῦτο δὲν τούς πληρώνουμε τόσο ἀκριβά; Ἓνας δικός τους μισθός θὰ μποροῦσε νά ζἠσῃ 10-12 οἰκογένειες. Ἀλλά αὐτοί εἶναι σύμβουλοι, σκέφθηκα. Κάτι περισσότερο θὰ γνωρίζουν… Γιὰ ἐτοῦτο δὲν τοὺς φέραμε ἂλλως τε; Συνέχεια

