Έχεις μεγάλο σπίτι , δεν θες να καταβάλεις κανονικά το χαράτσι της ΔΕΗ και δεν ξέρεις πως να το κάνεις αυτό ;;
Απλούστατον ..δήλωσέ το ως «εμπορικό κἐντρο» και τέλος η ταλαιπωρία και τα περιττά έξοδα που είναι για κοινούς θνητούς!
Την λύση, μας την δίνει το ζεύγος Αγγελοπούλου…ναι αυτό της Χαλυβουργικής που έφτιαξαν άλλη μια Χαλυβουργική από τους Ολυμπιακούς αγώνες και δεν δίνουν πίσω στο Ελληνικό δημόσιο ούτε φόρο για το μόλις 4.695 τ.μ σπιτάκι τους…
Το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων δεν μπορεί να δέχεται καταθέσεις για οφειλές προς τη ΔΕΗ χωρίς το ειδικό τέλος ακινήτων, έκρινε το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους ύστερα από σχετικό ερώτημα που απηύθυνε το Ταμείο. Επρόκειτο για έναν από τους τρόπους αποφυγής της πληρωμής του τέλους που έχει συζητηθεί το τελευταίο διάστημα. 

