Γιὰ νὰ θυμόμαστε…… 23 Μαρτίου 2011 ἀπὸ τὸν/τὴν Φιλονόη 0 Ὑπέροχο… [youtube=http://www.youtube.com/watch?v=T7ZmK6DKDs8&feature=related] Ἀπὸ τοὺς Rotting Christ Καὶ σὲ ἄλλην ἐκδοχή: Συνέχεια →