Τά παιδιά τοῦ δρόμου!

Γενική ἀπεργία σήμερα!

Τά πάντα καί οἱ πάντες στούς δρόμους!

Κι ὃλα φυσικά ἒληξαν ὃταν κατέφθασαν τά κουκουλοφόρια!

Τί  θά γίνῃ μέ δαὒτους ἀλήθεια;

Συνέχεια

Τόσα ὃπλα κι ὁ ΣΔΟΕ σὲ …ἂλλην γειτονιά!!

Ποῦ εὑρέθησαν τόσα ὃπλα ἀπό τούς τρομοκρᾶτες;  Τόσες χειροβομβίδες; Πόλεμο θὰ ἂνοιγαν; Καὶ μὲ ποιόν; Κανονικό ὁπλοστάσιο λένε οἱ δημοσιογρᾶφοι ὃτι ἒστησαν… Ἰσχύει;

Καὶ πῶς ἒβαλαν τὰ ὃπλα  «μέσα » βρέ παιδιά; Ἀπό ποῦ τὰ ἒφεραν; Ἢ ἒφθασαν μόνα τους, μαζύ μέ κάθε πικραμένον ποὺ μᾶς κουβαλιέται; Καλά, ἐν τάξει…. Τοὺς ἀνθρώπους τούς ἀφήνετε νά περάσουν.. Εἶστε καί λίγο ψυχοπονιάρηδες… Τὰ ὃπλα ὃμως; Γιατί; Ἐπιτρέπονται;

Μᾶλλον…

Καλά βρὲ σείς, καὶ τὰ σαΐνια τοῦ ΣΔΟΕ ποῦ ἦταν;

Μόνον κάτι φουκαρᾶδες αὐτοαπασχολουμένους ἐπιχειρηματίες ξέρετε νὰταλαιπωρεῖτε;

Φτοῦ σας ψιλικατζῆδες!!! Ἀπό ὃλες τὶς μεριὲς μπάζετε….

Καὶ …...τὸν νοῦ σας ῥεμάλια… Ἡ ὣρα φθάνει…

Φιλονόη

Υ.Γ. Πάντως  τώρα ποὺ εἶδα τὸν Σόμπολο, ἡσύχασα…

Ὃλοι κοιμοῦνται τελικῶς στὸ Ἑλλαδιστάν; Κανείς δὲν βρέθηκε νὰ τούς σταματήσῃ;

Στὶς Βρυξέλες ἂνοιξε γραφεῖο ἐκπροσωπήσεως  τῶν “Τούρκων Δυτικῆς Θράκης”, σέ μόλις 400 μέτρα ἀπόστασι ἀπό τὰ γραφεῖα τοῦ εὐρωπαϊκοῦ κοινοβουλίου!!!

Κι ὃμως, εἶναι ἀλήθεια!!! (λεπτομέρειες ἐδῶ)

Τὸ γραφεῖο θὰ ἒχῃ σὰν στόχο τὴν ἀνάδειξι τῶν προβλημάτων τῆς μειονότητος καὶ τὴν καταπολέμησι κάθε ἀνελευθερίας της…

Εἲμαστε σοβαροί; Συνέχεια