Ἐπιστολή πρός ΥΕΘΑ γιά τό τζαμί τοῦ Βοτανικοῦ

Ἒλαβα τό παρακάτω μήνυμα ἀπό φίλους.

Τελικῶς δέν εἶμαι μόνον ἐγώ πού σκέπτομαι ἀκριβῶς μέ τόν ἲδιον τρόπο! Ὑπάρχουν κι ἂλλοι Ἓλληνες πού ἀκόμη κρατοῦν καί σκέπτονται μέ καθαρό μυαλό!

Ἓνα μεγάλο εὐχαριστῶ στόν κο Μανιό γιά τόν ἀγώνα πού ξεκίνησε πρό κειμένου νά «πείσῃ» ἓνα ὁλόκληρο σύστημα νά λογικευθῆ.

Φιλονόη Συνέχεια