Τὸ καϋμένο τὸ κορίτσι, εἶδε κι ἀπὸ εἶδε μὲ τὸν ΓΑΠ καὶ εἶπε νὰ ἐξοργιστῆ κι αὐτή! Βέβαια δὲν μᾶς λέει μὲ τὶ ἐξοργίστηκε… Κι ἐφ’ ὅσον εἶναι τόσο ἐξ-ὀργισμένη μὲ τὸ πολιτικό σκηνικό, μὲ τὸ σύστημα καὶ μὲ τὶς βρωμιές του, γιατί δὲν πάει στὸ σπιτάκι της νὰ τὸ παίξῃ νοικοκυρούλα;
Προσέξατε:
Αννα Διαμαντοπούλου: «Ενώνω κι εγώ τη φωνή μου με τους νέους που είναι στο δρόμο
ΡΕ ΠΩΣ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ!!
«Ενώνω κι εγώ τη φωνή μου με τους νέους που είναι στο δρόμο, αλλά η χώρα δεν μπορεί να λειτουργήσει σε κενό αέρος», επισήμανε και επέκρινε όσους κατηγορούν την κυβέρνηση χωρίς να προτείνουν λύσεις.
Η χώρα χρειάζεται κυβέρνηση με νέα δομή, άλλη λειτουργία και ανθρώπους να φέρουν σε πέρας το δύσκολο έργο, δήλωσε από τη Θεσσαλονίκη η υπουργός Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, Αννα Διαμαντοπούλου.
Μιλώντας σε κομματική εκδήλωση, η υπουργός υπογράμμισε ότι το πολιτικό σύστημα, έτσι όπως λειτουργούσε τις τελευταίες δεκαετίες στην Ελλάδα, έφθασε στο τέλος του. «Η χώρα χρειάζεται νέους ανθρώπους, νέους θεσμούς», ανέφερε.
Όπως είπε, αυτή την πολύ δύσκολη χρονική περίοδο που διανύουμε είναι επιτακτική ανάγκη να αλλάξουν όλα, εκτός από δύο βασικά πράγματα: το κράτος και τη δημοκρατία, ενώ χαρακτήρισε το μεσοπρόθεσμο δημοσιονομικό πλαίσιο πολύ δύσκολη απόφαση και στιγμή απελπισίας για το υπουργικό συμβούλιο.
«Ενώνω κι εγώ τη φωνή μου με τους νέους που είναι στο δρόμο, αλλά η χώρα δεν μπορεί να λειτουργήσει σε κενό αέρος», επισήμαεν και επέκρινε όσους κατηγορούν την κυβέρνηση χωρίς να προτείνουν λύσεις.
Γκουροῦ μὲ Γκ..
Ἐφ’ ὅσον πρωτίστως μᾶς ἐξέσκισε μὲ τὶς ὑπογραφές της, τὶς ἐπιλογές της καὶ τὶς συνεργασίες της, τώρα ἀγανακτεῖ;
2001: Οι δηλώσεις του Νοέμβριου 2001 της Ελληνίδας Επιτρόπου στην Ευρωπαϊκή Ένωση κ. Άννας Διαμαντοπούλου () για την καθιέρωση της αγγλικής γλώσσας σαν δεύτερης επίσημης γλώσσας στην Ελλάδα προκάλεσαν μεγάλες αντιδράσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και σχολιάσθηκαν ποικιλοτρόπως αρνητικά και θετικά, έντονα και ήπια. Διαβᾶστε περισσότερα ἐδῶ.
2009: πρόσληψις ἀπὸ τὴν Ἀννούλα τῆς Δραγώνας, στὴν θέσι τῆς γραμματέως τοῦ ὑπουργείου ἀΠαιδείας. Ἕνα πρόσωπο δίχως ἀνεγνωρισμένο πτυχίο, ποὺ κρατᾶ παρανόμως Πανεπιστημιακὴ ἕδρα, καὶ μοναδικό σκοπό τῆς ζωῆς του ἔχει τὸν ἐκτουρκισμό μας.
2010:
- ἐπί τέλους!! Τὸ τρομερὸ δίδυμο ἀποδιαλύσεως τῆς Ἑλληνικῆς παιδείας, σὲ ἀγαστὴ δράσι!!! Εἰσάγουν τὴν ἀγγλική ἀπὸ τὴν Α’ Δημοτικοῦ στὰ σχολεῖα μας! Ἐπί τέλους λοιπόν!!! Τὸ ὄνειρο τῆς Ἀννούλας νὰ μᾶς καταργήσῃ τὴν Ἑλληνική, ἀρχίζει πλέον νὰ ἀποκτᾶ βάσεις ὑλοποιήσεως.
- Παράδοσις τῆς Θράκης καὶ τοῦ πλήρους ἐξισλαμισμοῦ της, στὰ ἔμπειρα χέρια Δραγώνα. Τί συνέδρια, τί ἡμερίδες, τί τουρκική διδασκαλεία… Τὸ χρῆμα ῥέει, ἀπὸ τὶς δικές μας τσέπες στὰ ἀχόρταγα χέρια Δραγώνα καὶ συνεργατῶν αὐτῆς. Σιωπή ἡ Ἀννούλα… Μόνον ἐγκρίνει τὸ κορίτσι… Τῆς ἀρέσει αὐτό ποὺ γίνεται…
- Κατάργησις τῶν Πομάκων ἀπὸ τὴν Θάλεια Δραγώνα. Σιωπή ἀπό τὴν Ἀννούλα. Καὶ τὸ χρῆμα ἐλεύθερο. Μόνον γιὰ τὰ πήγαινε κι ἔλα Δραγώνα 700.000… Καὶ ὑπογραφὲς ἡ Ἀννούλα… Πολλὲς ὑπογραφές!!! Νὰ ἔχῃ πάντα τὸ ἐλεύθερο ἠ προστατευομένη της γιὰ νὰ καταστρέφῃ ἄνευ ἐλέγχου!
- Δὲν θὰ ἀσχοληθῶ διόλου μὲ τὶς ὐπογραφές τῆς Ἀννούλας σὲ ΛΑΘΡΟμνημόνια, σὲ ΛΑΘΡΟνόμους, σὲ ΛΑΘΡΟπαραδόσεις γενικότερα. Τό κάνουν ὅλα τὰ ξεπουλημένα ἐκεῖ μέσα, κι ὅσο διαθέτουν (ἐπίπλαστον) ἐξουσία, τόσο θὰ ἐξακολουθήσουν νὰ τὸ κάνουν. Θὰ ἀσχοληθῶ μόνον μὲ ἕνα ἀκόμη σημεῖο: τὸ βλαστάρι της!!! Ποῦ ἀκριβῶς παρακολουθεῖ μαθήματα τὸ παιδί της; Σὲ κάποιο ἐλληνικό σχολεῖο; Ἢ μήπως ἡ «μεγίστη» Ἀννούλα, ἔχοντας ἐπίγνωσι τοῦ καταγωγίου, ποὺ (κατ’ εὐφημισμόν καὶ εἰρωνία) λέγεται παιδεία, ἐφρόντισε τὸ βλασταράκι της νὰ λάβῃ ὅλα τὰ μέσα ὡς τε νὰ μὴν ἔλθῃ ΠΟΤΕ σὲ ἐπαφή μὲ τὴν (εἴπαμε, κατ’ εὐφημισμό) ἑλληνική παιδεία; Ἀπὸ μόνο του αὐτὸ μήπως μᾶς ἀποδεικνύει τὴν μεγάλη ἐκτίμησι τῆς Ἀννούλας;
Προσέξατε ὅμως καὶ τὰ ἄλλα καταπληκτικά της; «….Δὲν μποροῦμε νὰ λειτουργήσουμε σὲ κενὸ ἀέρος (;;;;;;) ..καὶ πὼς ….ἡ χώρα χρειάζεται κυβέρνησι μὲ νέα δομὴ (τὸν ἔφαγε αὐτὴ τὸν ΓΑΠ ἤδη)… καὶ …νὰ ἀλλάξουν ὅλα ἐκτὸς τοῦ κράτους καὶ τῆς δικτατορίας.» (Δημοκρατίας εἶπε, ἀλλά ξέρουμε πολὺ καλὰ πῶς τὴν ἐννοεῖ τὸ κάθε κομματόσκυλο τὴν δημοκρατία: «σκᾶσε ἐσύ, ἐγώ ξέρω καλλίτερα»! Ὅπως Δημητροκάλλης ἕνα πρᾶγμα!!)
Υ.Γ.3. Ἀλήθεια. ἐκείνη ἠ σχέσις της μὲ τὴν ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ, πρὸς τί ἐδημιουργήθῃ; Ἔχει κάποιαν σχέσι μὲ τὰ ἔργα της ἐν Ἑλλάδι; Λέτε;
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.
Ἴδιον τῶν οὐτιδανῶν ἡ θρασύτης!. Αὐτὸς εἶναι ὁ κόσμος. Καιρὸς φέρνει τὰ λάχανα, καιρὸς τὰ παραπούλια. Ἐκεῖ ὅπου ἐφύη μία Σαπφώ, μία Ἄννα Κομνηνή, ἐκεῖ ὅπου ἐφύησαν Τελέσιλλαι καὶ Κόριναι τώρα φύονται Δραγῶναι καὶ Ρεποῦσαι. Μέχρι πότε; ὑπομονή. Τὰ ἄνθη θὰ ἐπανέλθουν συντόμως. Εἶναι νομοτέλεια.