Τούρκεψε (ἐπὶ τέλους κι) ἐπισήμως τὸ παπαδαριό!

   Τούρκοι πολίτες οι Ιεράρχες!

Με ομόφωνη απόφαση της Συνόδου της Εκκλησίας της Κρήτης, οι Ελληνοορθόδοξοι  Ιεράρχες.. γιαλαντζί Τούρκοι υπήκοοι.

Στο Φανάρι βρέθηκαν χθες ιεράρχες της Κρήτης προκειμένου να υπογράψουν τα απαραίτητα έγγραφα για την απόκτηση της τουρκικής υπηκοότητας.

Πρόκειται για τους Μητροπολίτες Ιεραπίτνης και Σητείας κ. Ευγένιο, Πέτρας και Χερονήσου κ. Νεκτάριο, Κισάμου και Σελίνου κ. Αμφιλόχιο και Αρκαλοχωρίου, Καστελίου και Βιάννου κ. Ανδρέα.

Σε δεύτερο χρόνο αναμένεται να βρεθούν στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και οι υπόλοιποι ιεράρχες του νησιού, αφού ως γνωστόν η Ιερά Επαρχιακή Σύνοδος της Εκκλησίας της Κρήτης αποδέχτηκε ομόφωνα την τουρκική προσφορά.

Σημειώνεται ότι με την παραχώρηση της τουρκικής υπηκοότητας αποκτούν ταυτόχρονα και το δικαίωμα του «εκλέγειν και του εκλέγεσθαι» στον Οικουμενικό Θρόνο.

Πρόκειται για έναν “ελιγμό” των Ιεραρχών των Μητροπόλεων που υπάγονται και ευθεία στο Πατριαρχείο προκειμένου να αποκτήσουν το προνόμιο που είχαν μέχρι τώρα μόνο οι αποκαλούμενοι “φαναριώτες” (όσοι είχαν γεννηθεί και διέμεναν στην γειτονική χώρα).

Από την εφημερίδα Κρήτης, “Πατρίς” καὶ ἡ Ἑλλὰς στὸ Διαδίκτυον 

Πάει κι αὐτό! Τελείωσε! 

Καὶ μετὰ θὰ λέμε μετὰ βεβαιότητος πλέον πὼς εἶτε Τοῦρκος εἶτε Ἱεράρχης, ἕνα καὶ τὸ αὐτόν!

Καὶ καλά, ἐμεῖς θὰ λέμε… Αὐτοί τί θά λένε; Ἔχουν μοῦτρα νά ξαναπατήσουν τό πόδι τους στήν Ἑλλάδα; Ἢ μήπως ἔχουν; 

Κι ἐδῶ ποὺ τὰ λέμε γιατί ὄχι; 

Τόσους αἰῶνες στὴν ἁρπακτή. Τώρα θά νοιώσουν ντροπή;

Δουλευόμαστε; 

Δὲν γίνεσαι ἐκκλησία ἔτσι, γιὰ πλάκα… Πρέπει νὰ ἔχῃς κι ἀνάλογα προσόντα. Ὅπως οἱ ἄνωθι. 

Φιλονόη. 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

13 thoughts on “Τούρκεψε (ἐπὶ τέλους κι) ἐπισήμως τὸ παπαδαριό!

    • Καλή πρότασις (καὶ ἰδέα φυσικά) ἀλλὰ τὸ ἄρθρον εἶναι ἀναδημοσίευσις καὶ δὲν πειράζουμε κεραία.

    • Μινώταυρε, ἐὰν ὑπάρχεις σήμερον καὶ ἐξακολουθεῖς νὰ ὁμιλῆς τὴν ἑλληνικήν (αὐτὴν ἔστω) εἰς αὐτοὺς τοὺς τραγοπαπάδες τὸ ὀφείλεις. Καὶ τοῦτο δὲν τὸ λέγω ὠς θρησκευόμενος ἀλλὰ ὡς ἰστορικός. Καὶ ὀλίγος σεβασμὸς πρὸς τοὺς θρησκευομένους συμπολίτας σου δὲν βλάπτει.
      Καὶ κάτι ἄλλο. Πίσω ἀπὸ αὐτὴν τὴν πολὺ κακὴν ἱστορίαν τὴν ὁποίαν τόσον ἐλαφρῶς καυτηριάζεις ὑπάρχει ΠΟΛΥΣ ΠΟΝΟΣ. Πόνος διὰ τὸν ὁποῖον κάποιοι ἄλλοι γνωστοὶ καὶ μὴ ἐξαιρετέοι εὐθύνονται καὶ ὄχι οἱ παπάδες οἱ ὁποῖοι μὲ τὸν πολὺν αὐτὸν πόνον καλοῦνται νὰ πληρώνουν τὰ ἐγκλήματα τῶν πρώτων!.

      • Ἐὰν ἀκόμη καὶ σήμερα ὁμιλοῦμε τὴν ἑλληνική ἀγαπητέ Νικόλαε, τὸ ὀφείλουμε μόνον στὴν ἑλληνική.
        Ὅλα τὰ ὑπόλοιπα εἶναι κατασκευάσματα τοῦ ἱερατείου.
        Ἐὰν πράγματι ἢθελαν νὰ διαφυλάξουν κάθε τί ἑλληνικό, θὰ φρόντιζαν νὰ μὴν τὸ ἐξαφανίσουν.
        Ὁ μεγάλος (γιὰ παράδειγμα) Νίκων «ὁ μετανοεῖτε» γύρευε πόσους ἔσφαξε πρὸ κειμένου νὰ «μετανοήσουν» οἱ ἐναπομείναντες ἐν ζωῇ.
        Ὁ πόνος, ἐὰν συζητούσαμε γιὰ ἦθος, ἀξιώνει καί ἐμπράγματο πόνο. Ὄχι θεωρητικό.
        Γιά παράδειγμα, γιατί δέν παραιτοῦνται πρό κειμένου νά τουρκέψουν;
        Τοὺς δοτοὺς τοὺς γνωρίζουμε. Τοὺς ἄλλους τώρα νομίζεις πώς τούς μαθαίνουμε;
        Ἂςε Νικόλαε…
        Ἔχουν δόσει ἐξετάσεις καὶ κόπηκαν ἐδῶ καὶ πολλοὺς πολλοὺς αἰῶνες. Δὲν σώζονται μὲ τίποτα πλεόν αὐτοί!

  1. Φιλονόη, λυποῦμαι ἀλλὰ πάλιν ἀλλα λόγια ν’ ἀγαπιώμαστε.. Ἐν πάσει περιπτώσει ποῖος εἶναι ὁ ἐγκυρότερος μέχρι σήμερον σχολιαστὴς τοῦ Ὁμήρου; Κράτησε τὴν ἀπάντησιν διὰ τὸν ἑαυτόν σου καὶ θέσε τὴν ἁπάντησιν ὡς ἐφαλτήριον διὰ περαιτέρω ἔρευναν. Θὰ ἐκπλαγῆς..

    • Ἄσχετον Νικόλαε!
      Ἐγὼ μιλάω γιὰ παπαδαριό κι ὄχι γιὰ ἀνθρώπους ποὺ λόγῳ καταστάσεων πέρασαν ἀπὸ τοὺς κόλπους τῆς ἐκκλησίας.
      Τὸ παπαδαριό ἐμπεριέχει καὶ τὸν Σχολάριο. Μήπως θυμᾶσαι τί ἰσχυριζόταν;

Leave a Reply