Ἐμένα μὲ προσβάλλει αὐτό!

Εἶδα αὐτὴν τὴν φωτογραφία (ξέρετε, ἀπὸ φωτομαγειρέματα)

(wonderjlawwall)

Κι ἐθύμωσα! 

Ὄχι γιατὶ ἔχουν τοποθετήσει τὶς φᾶτσες τῶν πατριδοκαπήλων μέσα σὲ αὐτήν, ἀλλὰ διότι δίπλα στὶς φᾶτσες τους ἔχουν τοποθετήσει ἕνα ἱερότατον ἑλληνικόν πανάρχαιον σύμβολον.

Φθάνει πιὰ μὲ τὴν παραπληροφόρησι, τὴν ἀμορφωσιὰ καὶ τὴν καπήλευσι.

Ἐὰν ὁ Χίτλερ ἐκαπηλεύθη κάτι τόσο ὑγιειὲς καὶ τὸ «μετήλλαξε» σὲ σύμβολο τοῦ ναζισμοῦ του, δὲν μεταμορφώνει τὴν πανάρχαια τετραγάμμα σὲ ναζιστικὸ σύμβολο. 

Ὁ Χίτλερ, καλῶς ἢ κακῶς, κατελήστευσε ἕνα σύμβολο, γιὰ τὸ ὁποῖον πολὺ πιθανὸν νὰ ἐγνώριζε τὴν σημασία του. Ἀλλὰ ἐπίσης αὐτὸ δὲν κάνει τὸ σύμβολο ναζιστικὴ σφραγίδα. 

Εἶμαι ἀπίστευτα θυμωμένη. 

Βαρέθηκα «δάσκαλοι» ἀπαίδευτοι καὶ ἀσυνείδητοι νὰ μὴ γνωρίζουν τὴν βασικὴ ἑρμηνεία τῆς τετραγάμμας. Κι ὅταν λέω βασική, ἐννοῶ νὰ μποροῦν νὰ διδάξουν πὼς ἡ τετραγάμμα προέρχεται ἀπὸ τὴν πανάρχαια ἱστορία μας, συνδέεται μὲ γνώσι ἐπιστημονικὴ καὶ τὴν συναντοῦμε σὲ κάθε βῆμα τῶν προγόνων μας. Μόνον αὐτὸ θὰ ἀρκοῦσε! Ἀλλὰ εἶναι τὸ ὁλίγιστοι κι αὐτοί, πού τέτοιους ἀπαιδεύτους μαθητὲς παράγουν. 

Μᾶς κάνει ἐντύπωσι ὅταν ἐπισκεπτόμεθα μουσεῖα ποὺ τὴν διακρίνουμε σὲ κάθε διακόσμησι, σὲ κάθε ἀποτύπωσι.   Καὶ δὲν ἀνοίγουμε τὸ ῥημαδοστόμα μας νὰ ἐκφέρουμε τὶς ἀπορίες μας. Νὰ τὶς μοιρασθοῦμε. Νὰ τὶς κοινοποιήσουμε. Νὰ ἀναζητήσουμε καὶ νὰ μάθουμε τὸ γιατί εἶναι κι ἐκεῖ. Τί σημαίνει; Τί συμβολίζει; Γιατί τὴν ἔχωσαν ὁπουδήποτε ἢθελαν κάτι σοβαρό νά παρουσιάσουν; Τόσο ἀδαεῖς γίναμε πλέον;

Δὲν μᾶς προβληματίζει ποὺ ἡ τετραγάμμα παρουσιάζεται ἐκεῖ ὅπου ὑπάρχει λαμπρὸς πολιτισμός. Μᾶς ἀρκεῖ νὰ τὴν χαρίσουμε στὸν κάθε ἀνεγκέφαλο καὶ νὰ ἀποποιηθοῦμε τὴν εὐθύνη ποὺ μᾶς ἀναλογεῖ γιὰ νὰ τὴν περιφρουρήσουμε.

Τέτοιοι γίναμε. 

Ἴσως νὰ κριθῶ ὡς ὑπερβολική μὲ τὴν ἀγανάκτησι ποὺ ἔνοιωσα.

Διόλου δὲν μὲ ἐνδιαφέρει. 

Ἔτσι κι ἀλλοιῶς, αὐτὸς ποὺ ἐδημιούργησε τὴν σύνθεσι σίγουρα δὲν γνωρίζει τί ἐδημιούργησε. 

Ὄχι νὰ μᾶς παρουσιάζῃ τὸ κάθε καρατζαπαίρνικο κατασκεύασμα ὡς τμῆμα τῆς φωτεινῆς ἑλληνικῆς σκέψεως. Αὑτὸ μᾶς ἔλειπε! Οἱ κωλοτοῦμπες, «ὑπερπατριῶτες» νὰ παρουσιάζονται ὡς φωστῆρες καὶ ὁδηγοί! 

Μὴ… Ἀφῆστε…

Διότι αὐτὸ ἐδημιούργησε ὁ συνθέτης τελικῶς. Ἀντὶ νὰ γελοιοποιήσῃ αὐτοὺς τοὺς γελοίους, γελοιοποίησε ἀκόμη μίαν φορὰ κάτι ποὺ ἀγνοεῖ. 

Λυπᾶμαι. 

Κι ὅλοι χαζεύουν καὶ χασκογελοῦν! 

Μακάρι καὶ νὰ ξέραμε τὶ μᾶς γίνεται… Ἀλλὰ ποῦ;

Φιλονόη.

Υ.Γ. Ἀμόρφωτοι, ἀπαίδευτοι καὶ ἠλίθιοι! Αὐτὸ εἴμαστε! Τέτοιοι καταντήσαμε!  Καὶ μάλιστα χαιρόμαστε γιὰ αὐτό! Τόσα καταλαβαίνουμε! Κρίμα!

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

7 thoughts on “Ἐμένα μὲ προσβάλλει αὐτό!

  1. Εάν η τετραγάμμα ήταν σύμβολο εβραικό χριστιανικό όπως πχ η πεντάλφα ή το αστέρι του Δαυίδ άραγε θα το παραποιούσαν με τον ίδιο τρόπο ;

    • Για την ακρίβεια το πεντάγραμμον ή πεντάλφα δεν είναι εβραϊκό σύμβολο. Είναι μια υλοποίησις της χρυσής τομής του Πυθαγόρα. Χρησιμοποιήθηκε τόσο από τους Σουμερίους, τους Βαβυλωνίους αλλά και από τον ίδιο τον χριστιανισμός. Ουδεμία σχέσιν έχουν οι Εβραίοι με το σύμβολο αυτό.

      Το ίδιο βέβαια αποκρουστική είναι η υιοθέτησις του μαιάνδρου από την Χρυσή Αυγή, σε συνδυασμό με Ναζιστικό φόντο. Αυτό και εάν είναι προσβλητικό για την Ελλάδα. Ευτυχώς όμως ο μαίανδρος είναι τόσο άρρηκτα συνδεδεμένος με τον Ελληνισμό που δεν μπορεί κανένας να τον αμαυρώσει.

      Επιτέλους κάποιοι πρέπει να αφήσουν τα Ελληνικά σύμβολα στην ησυχία τους. Εάν δεν έχουν αίγλη από μόνοι τους, ας προσπαθήσουν να αποκτήσουν, όχι όμως ταυτιζόμενοι με Ελληνικά και πανάρχαια σύμβολα.

  2. .0 Αδόλφος Χίτλερ οικειοποιήθηκε την περίφημη “τετραγάμμα”, την κοσμούσα το ιμάτιο της Αθηνάς του Παρθενώνος, ένα από τα κατ’ εξοχήν ωραιότερα σύμβολα των Ελλήνων και του έδωσε μιαρή χροιά ονομάζοντας το “σβάστικα” και κάνοντας το σύμβολο του ναζισμού.

    πηγη

Leave a Reply