Ὁ φίλος Ἀποστόλης ἠσχολήθη σοβαρὰ μὲ τὴν ὑπόθεσι τῶν Ἰμίων κι ἀπεφάσισε νὰ μοιρασθῇ μαζύ μας τὶς διαπιστώσεις του.
Πιστεύω πὼς χρήζουν μεγάλης προσοχῆς καὶ σαφῶς μεγαλυτέρας ἐρεύνης!!!!
Στὸ τέλος τῆς δημοσιεύσεως παρουσιάζεται ἕνα κείμενον ποὺ περιγράφει ἕνα ἀπὸ τὰ πολλὰ ἐπεισόδια ποὺ τόσο συχνὰ συμβαίνουν στὸ Ἀρχιπέλαγος.
Κρατῆστε αὐτὲς τὶς πληροφορίες.
Εἶναι ἐνδεικτικὲς γιὰ τὸ εἶδος αὐτῶν ποὺ μᾶς κυβερνοῦν καὶ γιὰ τὰ ὅσα μᾶς κρύβουν.
Μάλιστα, ἡ ἀσάφεια, ἡ «ἀμνησία» καὶ ἡ ἀνετοιμότης δὲν εἶναι χαρακτηριστικὰ τέτοιων στρατιωτῶν.
Γιατί τώρα; Νομίζω πὼς δὲν χρειάζονται ἀπαντήσεις… Εἶναι ὅλες ἐμπρός μας….
Εἶτε παραδεκτοῦν εἶτε ὄχι, ἐμεῖς γνωρίζουμε!
Ὁ θάνατος τῶν παλληκαριῶν μας στὰ Ἴμια εἶναι μία ξεκάθαρος δολοφονία μὲ ἠθικοὺς αὐτουργοὺς τοὺς κυβερνῶντες μας!
Υ.Γ. Τὰ παλληκάρια μας κάνουν ἄριστα τὴν δουλειά τους, διότι ἔχουν συνείδησι. Δὲν ἀποφασίζεις νὰ γίνῃς στρατιώτης ἐὰν δὲν λατρεύῃς τὴν Πατρίδα σου καὶ δὲν εἶσαι ἔτοιμος νὰ θυσιασθῇς γιὰ αὐτήν. Τὸ πρόβλημα δὲν ἑστιάζεται στὶς ἔνοπλες δυνάμεις, παρὰ μόνον στὶς κεφαλές των ποὺ εἶναι τὰ πολιτικὰ κουδουνισμένα.
Ὅλα ὅσα ἀκολουθοῦν τὰ συνεκέντρωσε ὁ Ἀπόστολος καὶ τὰ μοιράζεται μαζύ μας σήμερα.
ΕΔΩ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΛΕΠΤΑ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ.
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=jpw8fAuwJmI&feature=related]ΕΔΩ ΝΑ ΧΑΡΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΤΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ!!!!! ΟΜΩΣ ΟΙ ΝΕΑΡΟΙ ΠΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΥΝΕΛΗΦΘΗΣΑΝ.Ο 16ΧΡΟΝΟΣ EMRAH ERAYDYN
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=OJN2nY56mas]ΧΡΟΝΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ 4.20 …ΜΑΝΤΑΛΑΣ ΠΡΩΗΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΥΠΟΒΡΥΧΙΩΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ -Μ.Υ.Κ ΛΕΕΙ…..12 ΑΤΟΜΑ….14 ΑΤΟΜΑ….ΜΕΤΑ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΚΑΙ 2 ΑΤΟΜΑ…..ΠΡΩΤΗ ΑΣΑΦΕΙΑ……
ΧΡΟΝΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ 5.00-5.20…..ΜΑΝΤΑΛΑΣ…..ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΙΜΙΑ ΑΠΟ ΔΥΤΙΚΗ ΙΜΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 500 ΜΕΤΡΑ, ΕΝΤΟΣ ΒΕΛΗΝΕΚΟΥΣ ΑΠΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΟΠΛΟ……..ΤΟ ΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΞΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ……ΑΠΕΜΠΟΛΥΘΗΚΑΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΜΠΛΟΚΗΣ…….ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ;;;
ΧΡΟΝΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ 7.04 ….ΑΔΩΝΙΣ….ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΔΙΠΛΑΝΗ ΒΡΑΧΟΝΗΣΙΔΑ;….
7.20 ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΣ ΑΝΑΛΥΤΗΣ…..
7.40 ΜΑΝΤΑΛΑΣ….ΞΕΧΑΣΑΜΕ ΚΑΤΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ………
9.20 ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΝΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΙΜΙΑ….ΣΤΙΣ 1.30 ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΗ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ (Η ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΛΕΩ ΕΓΩ ΜΕΣΩ ΕΥΠ)….ΜΑΝΤΑΛΑΣ….Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΗΝ Μ.Υ.Κ…….(ΧΑΧΧΑΧΧΑ)…..ΣΤΙΣ 5.20 ΔΟΘΗΚΕ Η ΕΝΤΟΛΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ…….
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=xRq-D4bwh1A&feature=related]
Η ΚΑΤΑΡΙΨΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ F-16 AΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΙΡΑΖ ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΙΟ ΤΟΥ 1996 ΜΕ ΧΕΙΡΙΣΤΗ ΤΟΝ ΘΑΝΟ ΓΡΙΒΑ…..ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ ΑΝΑΧΑΙΤΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΩΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΠΛΕΟΝ….ΕΔΩ ΤΟ ΜΑΘΑΜΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ,ΣΤΑ ΙΜΙΑ ΓΙΑΤΙ Ν`ΑΜΦΙΒΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ;
Υ.Γ. ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ….ΣΤΟΜΑΤΑ ΕΡΜΗΤΙΚΑ ΚΛΕΙΣΤΑ ΕΝΕΚΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΝΤΟΛΩΝ ΓΙΑ ΜΑΛΘΑΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ…..
ΧΑΙΡΕ
Δικό μου συμπέρασμα;
Στὴν Ἴμια εἶχαν στήσει ἐνέδρα τὰ παλληκάρια μας καὶἔφτιαξαν μία ὠραιοτάτη ὑποδοχὴ στὰ μεμέτια.
Τοὺς ἄφησαν ὅπως τοὺς γέννησε ἡ μανούλα τους, ἀφωπλίζοντάς τους.
Αὐτὸ δὲν ἄρεσε στὸν Ἀβούρη καὶ στὸἐπιτελεῖο του, ἰδίως στὸν «μαζὺ τὰ φάγαμε» διότι τὸ οἰκοδόμημα «ἑλληνοτουρκικὴ φιλία» θὰ κατέρρεε.
Διατάσσουν τὰ παλληκάρια μας νὰ φύγουν καὶ νὰἀφήσουν πίσω τους ὅπλα, ῥοῦχα καὶ κάθε μορφῆς ἐξοπλισμό.
Αὐτὰ τὰὅπλα δολοφόνησαν λίγην ὥρα ἀργότερα τοὺς Ἔκτορα Γιαλοψό, Παναγιώτη Βλαχᾶκο καὶ Χριστόδουλο Καραθανάση.
Βλέπετε, τὰ μεμέτια ἐκτὸς ἀπὸὁλίγιστοι, ὡς στρατιῶτες, εἶναι καὶ θρασύδειλοι….
Κατ’ οὐσίαν νικητὲς ἐπὶ τῆς μάχης τῶν Ἰμίων ἦταν οἱἝλληνες.
Προσκυνημένοι ἦταν (καὶ παραμένουν) οἱ προσκυνημένοι.
Μία ἀκόμη ἀπόδειξις, ἀπὸὁμολογία βατραχανθρώπου, μεταξὺ 4:40-5:20 περίπου… Κι ἐδῶ κατεβασμένο κεφάλι, ἑνὸς παλληκαριοῦ ποὺ παρίστατο ἀλλὰ ποὺ τοῦ εἶπαν μάζεψέ τα καὶ φύγε.
«δὲν νομίζει πὼς μποροῦσαν νὰ κάνουν οἱ Τοῦρκοι κάτι στὴν συγκεκριμένη περίπτωσι…» (περὶ τὸ 6:50-7:05)
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=ODbYkmLpZMQ&feature=related
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=woDvB4daZOA]
Άγνωστο ελληνοτουρκικό επεισόδιο (επίκαιρο)
O σμηναγός Θάνος Γρίβας είχε στο ενεργητικό του ήδη χίλιες διακόσιες ώρες πτήσης. Τις περισσότερες ώρες στα Mirage 2000.
Στα “γαλλάκια”, όπως τα λένε οι “παλιοί”. Ήταν το “Νο 1” στο ζεύγος των Mirage που απογειώνονταν από την Τανάγρα, σχεδόν κάθε πρωί, για περιπολίες στο Αιγαίο ή -το συνηθέστερο- για αναχαιτίσεις Τούρκων εισβολέων. Εκείνο τον Απρίλιο του 1996, η Τουρκία είχε αυξήσει τις προκλήσεις. Πύκνωσε τις παραβιάσεις της στο Αιγαίο, αφού ο Μεσούτ Γιλμάζ, τότε πρωθυπουργός της χώρας, πίεζε για απευθείας συνομιλίες με την Αθήνα, ώστε να λυθούν “πακέτο” τα ελληνοτουρκικά. Η Τουρκία -κι αυτό το γνωρίζουν καλύτερα απ’ οποιονδήποτε οι πιλότοι των ελληνικών μαχητικών- πάντοτε χρησιμοποιεί την αεροπορική της ισχύ, για να ασκήσει εξωτερική πολιτική.Όταν στη μονάδα σήμανε το “scramble”, το μόνο που ένοιαξε το σμηναγό ήταν ότι έπρεπε να απογειωθεί μέσα σε πέντε λεπτά, να βρεθεί στα 12.000 πόδια, μαζί με το “Νο 2” του σμήνους του, και να πάρει στον αέρα εντολές. Την ώρα που απογειωνόταν, φορτωμένος με δύο πυραύλους Magic, αέρος-αέρος (“πουλάκια” τούς λένε οι πιλότοι), ήξερε ότι μάλλον αυτή θα ήταν η τελευταία του τέτοια αποστολή. Σε λίγες μέρες θα εγκατέλειπε την Τανάγρα και τα Mirage και θα “ανηφόριζε” προς την Αγχίαλο, για να αναλάβει εκπαιδευτής στη σχολή Top Gun της Πολεμικής Αεροπορίας, στη Σχολή όπου οι νέοι Ίκαροι εκπαιδεύονται στις αναχαιτίσεις.
Η θεωρία
Η τεχνική της αναχαίτισης είναι καλά μελετημένη τόσο από τους Έλληνες όσο και από τους Τούρκους πιλότους.
Τα τελευταία 29 χρόνια, κάθε μέρα (με εξαίρεση κάποιες θρησκευτικές γιορτές και των δύο χωρών και δύο μήνες το καλοκαίρι) ο ένας αναχαιτίζει τον άλλον, σε όλα τα μήκη και πλάτη του Αιγαίου. Ο σκοπός είναι ο ένας να “πιάσει την ουρά” του αντιπάλου του. Να βρεθεί πίσω του και να “κλειδώσει” το στόχο του, με τους πυραύλους να σημαδεύουν. Αν αυτές είναι πραγματικές συνθήκες εναέριας μάχης, ο στόχος δεν ξεφεύγει ποτέ. Η πυροδότηση των πυραύλων από τον πιλότο γίνεται από ένα κουμπί με δύο σκάλες. Η πρώτη είναι το φωτοπολυβόλο και είναι ακίνδυνη. Παίζει το ρόλο των εικονικών πυραύλων στις αναχαιτίσεις. Με το φωτοπολυβόλο ο πιλότος “πιστοποιεί” την αναχαίτιση του εχθρού φωτογραφίζοντάς τον. Τότε ο αντίπαλος είναι, θεωρητικά, νεκρός. Όσες οι φωτογραφίες από τα φωτοπολυβόλα, τόσες και οι αναχαιτίσεις, τόσοι και οι “καταρριφθέντες” αντίπαλοι. Η δεύτερη σκάλα του χειριστηρίου είναι η μοιραία. Αυτή που πυροδοτεί πραγματικά (και όχι εικονικά) τον πύραυλο. Οι πύραυλοι Magic έλκονται από τη θερμότητα, “κολλάνε” και ακολουθούν το πιο ζεστό σημείο, τους κινητήρες του αεροσκάφους. Δεν σκάνε αμέσως, αλλά μόλις βρουν το στόχο, εκτοξεύουν χιλιάδες μικρά θραύσματα, προκαλούν φωτιά, που πυροδοτεί την έκρηξη όλου του αεροσκάφους. Η περίπτωση αστοχίας είναι ανύπαρκτη.Το κυνηγητό
Σε φουλ εμπλοκή, οι ταχύτητες είναι από μόνες τους αιτία λιποθυμίας για τον αμύητο. Όπως και τα χρώματα και οι εναλλαγές των τοπίων. Κάτι σαν ηλεκτρονικό παιχνίδι, μόνο που εδώ το game over δεν σημαίνει ότι θα ξαναπαίξεις αν έχεις ψιλά. Ο σμηναγός Θάνος Γρίβας είχε στην οθόνη του δύο τουρκικά F-16, που παραβίαζαν τον ελληνικό εναέριο χώρο, κάπου κοντά στη Σάμο: ένα μονοθέσιο και ένα διθέσιο εκπαιδευτικό. Στο μπροστινό κάθισμα του διθέσιου βρισκόταν ένας Τούρκος επισμηναγός, ο αρχηγός του σμήνους των τουρκικών μαχητικών, σε εκπαιδευτική πτήση μάχης στο Αιγαίο. Στο πίσω κάθισμα βρισκόταν ο εκπαιδευτής του. Οι Τούρκοι χειριστές άρχισαν να προκαλούν με επικίνδυνους ελιγμούς τα ελληνικά Mirage. Το παιχνίδι είχε φουντώσει για τα καλά.
Κυνηγητό για τέσσερα αεροσκάφη στα 14.000 πόδια, με ταχύτητα 0,9 mach (δηλαδή 500 μίλια την ώρα). Τα G εκτοξεύονται στα ύψη. Το αίμα ανεβαίνει στο κεφάλι, ο πιλότος τα βλέπει όλα μαύρα, οι ελιγμοί δυσκολεύουν. Ένα ξενύχτι την προηγούμενη μέρα είναι αρκετό για να μην μπορεί να λειτουργήσει ένας πιλότος. O σμηναγός Γρίβας απομόνωσε το διθέσιο και προσπαθούσε να το “κλείσει” στο στόχαστρό του. Ο Τούρκος προσπαθούσε να ξεφύγει ή και να κλείσει αυτός τον Έλληνα με τη σειρά του. Ένα περίεργο μπαλέτο στον ουρανό με ταχύτητες σε mach και τεχνικές. Ο Γρίβας ήταν έμπειρος, κέρδισε το παιχνίδι σε δευτερόλεπτα, “κλειδώνοντας” την ουρά του αντιπάλου. Σε κλάσματα πάτησε το κουμπί του φωτοπολυβόλου και “έγραψε” σε φωτογραφία τον αντίπαλο. Είχε νικήσει. Ξαφνικά, ο Τούρκος, παρά τα 8,5 G, έκανε έναν απίστευτο ελιγμό. Ο Έλληνας σμηναγός πάτησε δύο φορές το κουμπί…
Ένας Magic λιγότερος
Η προσγείωση ενός Mirage στην Τανάγρα, με έναν Magic λιγότερο, σε μια απλή αποστολή αναγνώρισης-αναχαίτισης, σημαίνει “κόκκινο” συναγερμό, πριν ακόμα οι τροχοί του μαχητικού ακουμπήσουν στο έδαφος. Όταν ο Γρίβας επέστρεψε και προσγειώθηκε, από το δεξί φτερό του έλειπε ένας πύραυλος.
Την ίδια ώρα, στο γραφείο του αρχηγού ΓΕΑ στον τέταρτο όροφο του υπουργείου Αμύνης, ο αρχηγός ετοιμαζόταν να πάει σε μια κοινωνική εκδήλωση. Από το σύστημα ενδοεπικοινωνίας που τον συνδέει με όλες τις μάχιμες μονάδες, ακούστηκε μέσα από τα “στατικά” παράσιτα: “Κύριε αρχηγέ, λαμβάνω την τιμή να αναφέρω ότι ο Γρίβας προσγειώθηκε και του λείπει ένα “πουλάκι””. Ήταν ο διοικητής της Τανάγρας, με πρόδηλη την αγωνία στη φωνή του. Σχεδόν ταυτόχρονα, ο αρχηγός Τακτικής Αεροπορίας στη Λάρισα ανακοίνωνε στον αρχηγό ΓΕΑ την πτώση ενός τουρκικού F-16, ενάμισι ναυτικό μίλι νοτιοανατολικά της Σάμου.Ατύχημα…
Μόλις ο Magic έφτασε στους κινητήρες του τουρκικού αεροσκάφους, οι δύο πιλότοι ένιωσαν το τράνταγμα. Στα δευτερόλεπτα πριν το σκάφος πιάσει φωτιά, ο εκπαιδευτής πρόλαβε να τραβήξει το μοχλό εκτόξευσης του καθίσματός του, όχι όμως και ο εκπαιδευόμενος. Το συμβάν δηλώθηκε ως ατύχημα και από την Ελλάδα, αλλά και από την Τουρκία. Οι μηχανές με τους κλειστούς ελιγμούς και την ταχύτητα των 0,9 mαch είχαν ταλαιπωρηθεί. Λογικά, κανείς δεν μπορεί, σε τέτοιες περιπτώσεις, να αποκλείσει την εκδοχή του ατυχήματος. Η μοναδική περίπτωση απόλυτης εξακρίβωσης των αιτίων πτώσης είναι να εξεταστούν τα συντρίμμια του αεροσκάφους. Το συγκεκριμένο, όμως, είχε καρφωθεί, μαζί με τον Τούρκο επισμηναγό, σε πολύ μεγάλο βάθος.
Η τουρκική εφημερίδα “Σαμπάχ”, δύο εβδομάδες μετά, άφηνε υπόνοιες ότι δεν ήταν ατύχημα. Μια καναδική εταιρεία προθυμοποιήθηκε να ανελκύσει το αεροσκάφος. Τελικά, η ανέλκυση δεν έγινε. Από όλες τις πλευρές ο φάκελος έκλεισε με την ένδειξη: ατύχημα. Μπορεί και να ήταν ίδια περίπτωση ατυχήματος με τη συντριβή του Mirage F-1 του Νίκου Σαλμά, κοντά στον Αγιο Ευστράτιο; Και τότε ο αντίστοιχος φάκελος έκλεισε με την ίδια ένδειξη. Δύο μέρες μετά, ο Τούρκος πιλότος που επέζησε, ευχαρίστησε από τηλεοράσεως τους κατοίκους του νησιού που τον έσωσαν και τον περιέθαλψαν. Ένα ελληνικό C-130 τον μετέφερε στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Σμύρνης. (πηγή)
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.