Τὸ νὰ γράψῃ κάποιος γιὰ τὴν ἐπίφυσιν, τὴν στιγμὴ ποὺ εἶναι ἕνα ἀπὸ τὰ κυριότερα κέντρα παραγωγῆς ὁρμονῶν τοῦ σώματος, εἶναι κάπως παρακινδυνευμένο. Θὰ πρέπῃ νὰ μείνουμε στὰ στενὰ ὅρια τῆς φυσιολογίας μόνον.
Παρ’ ὅλα αὐτὰ θεωρῶ πὼς καλὸ εἶναι νὰ γνωρίζουμε ὅσο τὸ δυνατὸν περισσότερες λειτουργίες γιὰ αὐτὸ τὸ τόσο σημαντικό μας ὄργανον.
Σήμερα θὰ σᾶς παρουσιάσω ὅμως κάτι ἄλλο.
Τὴν ἐπηροὴ τοῦ Ἡλίου καὶ τῶν ἡλιακῶν καταιγίδων του στὸ σῶμα μας, μέσῳ τῆς ἐπιφύσεως.
Ἕνα χρήσιμον ἄρθρον, ποὺ καλὸ θὰ ἦταν νὰ τὸ μελετήσουμε, ἰδίως στὰ σημεῖα ποὺ ἀφωροῦν στὴν ἀπασβέστωσιν τῆς ἐπιφύσεως.
ΗΛΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΙΓΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΦΥΣΗ
Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο New Scientist το 1998, υπάρχει άμεση σχέση μεταξύ των ηλιακών καταιγίδων του Ήλιου και της ανθρώπινης βιολογικής επιδράσης. Ζώα και άνθρωποι έχουν ένα μαγνητικό πεδίο που τους περιβάλλει (η λεγόμενη ΑΥΡΑ) κατά τον ίδιο τρόπο το μαγνητικό πεδίο που περιβάλλει τη Γη ως προστάτης.
Η Ηλεκτρομαγνητική δραστηριότητα από τον ήλιο επηρεάζει (αρνητικα) τις ηλεκτρονικές συσκευές μας οπως επηρεάζει και το ηλεκτρομαγνητικό πεδίο του ανθρώπου (Αλλους θετικά και αλλους αρνητικά. Αναλόγως το DNA του καθ’ ενος). Είμαστε δηλαδή σωματικά, ψυχικά, συναισθηματικά ηλεκτρομαγνητικά “εξαρτώμενοι” απο τις διακυμάνσεις του ήλιου , κάποιοι μπορεί να αισθανθείτε υπνηλία , και αλλοι γίνονται επίσης εξαιρετικά “ενεργοί”.
Η Επίφυση επίσης αναφέρεται ως το τρίτο μάτι, και το τρίτο μάτι είναι επίσης γνωστό ως το εσωτερικό μάτι . Το τρίτο μάτι είναι ένα μυστικιστικό με απόκρυφη έννοια η οποία βρίσκετε στο (μέτωπο) τσάκρα σε ορισμένες νταρμικές πνευματικές παραδόσεις, ιδίως του Ινδουισμού .Η έννοια αυτή υιοθετήθηκε αργότερα από χριστιανούς ,μυστικιστές και πνευματιστές καθώς και ανθρώπους από άλλα θρησκευτικά δόγματα. Είναι επίσης η πύλη που οδηγεί μέσα στην εσωτερική “σφαίρα” και χώρους της ανώτερης συνείδησης.
Για τους λόγους που οι περισσότεροι από εσάς γνωρίζετε οι άνθρωποι τείνουν να έχουν τους αδένες της επίφυσης έντονα ασβεστοποιημένες σε κατασταση ύπνου. Το Φθόριο (που εχει βρεθεί στο νερό της βρύσης , στις οδοντόπαστες , και τα μεταποιημένα τρόφιμα …) είναι μόνο ένα από τα πράγματα που προκαλεί την ασβεστοποίηση της επίφυσης .Το Φθόριο είναι το χειρότερο συστατικό που προσκολλάται στην επίφυση , όπου σχηματίζει κρυστάλλους φωσφορικού ασβεστίου περισσότερο από οπουδήποτε αλλού στο σώμα.
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.