Ὁ Οἰκονομικὸς Ταχυδρόμος εἶχε προβλέψει τὴν κρίσι ἐδῶ καὶ 26 χρόνια!

Ήταν προφήτης;; Όχι βέβαια..

Απλά έβλεπε,αυτά που λίγοι μπορούσαν να δουν,εκείνη την περίοδο της απόλυτης Πασοκικής λαίλαπας..

Κι ήρθε λοιπόν η ώρα,που όσα προέβλεψε,έγιναν πραγματικότητα..

Σεμέλη.

Παραθέτουμε το κύριο άρθρο του τότε διευθυντή του «Οικονομικού Ταχυδρόμου» κ. Γιάννη Μαρίνου, στο τεύχος 22 Μαΐου 1986, υπό τον τίτλο:«Προτιμούμε να πνιγούμε χορεύοντας, όπως οι επιβάτες του Τιτανικού;». Με αφορμή την έκθεση του τότε διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος κ.Δημ.Χαλικιά, ο οποίος μέσω ύβρεων από τις «προοδευτικές» δυνάμεις έκρουε τον κώδωνα του κινδύνου για την ελληνική οικονομία, ο κ.Γ.Μαρίνος έγραφε:…

Γιάννης Μαρίνος

«Και ιδού πού φθάσαμε: Αντί να δουλεύουμε για να παράγουμε εισόδημα, να τρώμε από τα έτοιμα και από τα δανεικά.Αντί να φτιάχνουμε νέα εργοστάσια, να κλείνομε κι αυτά που υπάρχουν. Αντί να εκσυγχρονίζουμε τις υφιστάμενες εγκαταστάσεις, να τις αφήνουμε βαθμιαία να καταντούν παλιοσίδερα. Αντί να βελτιώνομε την παραγωγικότητά μας, να επιβραβεύουμε με κάθε τρόπο την τεμπελιά και την λούφα. Αντίνα προωθούμε τις εξαγωγές μας με καλά και φθηνά προϊόντα, να υπονομεύομε την ανταγωνιστικότητά τους με αποτέλεσμα να μην μπορεί πια να πουληθεί η ελληνική παραγωγή ούτε μέσα στην ελληνική αγορά.

Αντί να ενθαρρύνομε το κέρδος, ώστε να περισσεύουν λεφτά για νέες επενδύσεις και καλύτερες αμοιβές των εργαζομένων, το εμποδίζομε με κάθε τρόπο, με αποτέλεσμα τον πολλαπλασιασμό των προβληματικών επιχειρήσεων και την απειλή των μαζικών απολύσεων, αφού οι βιομηχανικές μας επιχειρήσεις δεν μπορούν πια να επιβιώσουν.

Αντί να στηρίζομε με κάθε τρόπο την εγχώρια παραγωγή, την καταδιώκομε με κάθε θεμιτό και αθέμιτο τρόπο, διευκολύνοντας έτσι τις εισαγωγές και την κυριαρχία των ξένων στην ελληνική αγορά.

Αντί οι εργατοϋπάλληλοι να υπερασπίζονται την εθνική παραγωγή με την εργατικότητα και την συμπαράστασή τους προς τους ομοεθνείς εργοδότες τους, πολλοί απ” αυτούς υπονομεύουν με απεργίες, στάσεις εργασίας, καταλήψεις, κοπάνες, νωθρότητα, τσαπατσουλιά και συνεχείς εκδηλώσεις μίσους τις ντόπιες παραγωγικές μονάδες, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο στα ξένα προϊόντα και στη δική τους μιζέρια και ανεργία.

Αντί το δημόσιο να διαχειρίζεται με σύνεση και πόνο τα έσοδα από την φορολογία, τα διασπαθίζει σε καταναλωτικές δαπάνες σε έργα βιτρίνας, σε αθρόες προσλήψεις υποαπασχολούμενων, σε επιδοτήσεις, χαρισμούς οφειλών, σε δανεικά και αγύριστα και σε διαιώνιση της αντιπαραγωγικής δομής της δημόσιας διοικήσεως και της χρονοβόρας και δαπανηρότατης γραφειοκρατίας.

Αντί να αναπτύσσομε την παραγωγή και να ενισχύομε την αυτοδυναμία της οικονομίας μας, το’χουμε ρίξει στον δανεισμό από το εσωτερικό και κυρίως από το εξωτερικό, με αποτέλεσμα να έχομε φθάσει στο τραγικό σημείο να δανειζόμαστε πια κάθε χρόνο 2-3 δισεκατομμύρια δολλάρια από τους ξένους για να εξοφλούμε προηγούμενα δανεικά.

Αντί να διευκολύνεται η εισαγωγή νέας τεχνολογίας και η ευελιξία των επιχειρήσεων ώστε να αποφεύγουν τα οικονομικά αδιέξοδα και το μοιραίο κλείσιμό τους, αντί να ενθαρρύνεται η υλική επιβράβευση των προκομμένων και ευσυνείδητων, επιβάλλεται με κάθε τρόπο το αντίθετο.»
Αυτή είναι η πραγματικότητα της ελληνικής οικονομίας.

Και αυτοί που αντιδρούν στην απαιτούμενη θεραπευτική αγωγή, φαίνεται ότι προτιμούν να καταποντιστούμε όλοι, χορεύοντας και τραγουδώντας, όπως οι επιβάτες του Τιτανικού.

Και αυτό σχεδόν σίγουρα θα συμβεί, αφού τα σωστικά μέσα ολοένα και περιορίζονται.».

πηγη

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

6 thoughts on “Ὁ Οἰκονομικὸς Ταχυδρόμος εἶχε προβλέψει τὴν κρίσι ἐδῶ καὶ 26 χρόνια!

  1. Απο το 1981 οι κυβερνώντες θεώρησαν ότι θα ελέγχουν τα πάντα και για πάντα.Επιχείρησαν να ασκήσουν πολιτική εξουσία μόνο με διαφθορά και άρα όλα τζάμπα,αγνοώντας ότι οι καιροί έχουν γυρίσματα.Τα γερμανικά εργοστάσια κατασκεύαζαν προϊόντα και ο κάθε Σημίτης κατασκεύαζε τους πελάτες τους.Με δανεικά χρήματα οι δημόσιοι υπάλληλοι έπαιρναν αυξήσεις,για να μπορούν ν’ αγοράζουν γερμανικά αυτοκίνητα,κουφώματα, κλιματιστικά και τηλεοράσεις.Όσα περισσότερα έπαιρναν οι υπάλληλοι,τόσο πιο σιωπηλοί γίνονταν στα εγκλήματα κατά του ελληνικού δημοσίου.Κάθε φορά που το ελληνικό δημόσιο έπαιρνε από τον κάθε Χριστοφοράκο υπερτιμημένα γερμανικά προϊόντα,τσιμπούσαν και μια αυξησούλα οι δημόσιοι υπάλληλοι για να μην μιλάνε.Μόνον έτσι εξηγείται πώς μια μαϊμού κυβέρνησε τόσα πολλά χρόνια έναν λαό,ο οποίος ύμνησε την ανθρώπινη ομορφιά. Δεν υπήρξε ούτε υπάρχει ακόμη και σήμερα ίσως,ένας τομέας της κρατικής οικονομίας,όπου ένας Χριστοφοράκος να μην ταΐζει κάποιον Έλληνα καραγκιόζη υπουργό ή κρατικοδίαιτο υπάλληλο,για να κλέβουν από κοινού και υπέρ των τραπεζικών συμφερόντων τον Ελληνικό Λαό.Η Ελλάδα ακόμη και σήμερα έχει μεγάλη δυνατότητα να τραβάει Ευρώ για την οικονομία της,εξαιτίας του τουρισμού. Έχει μεγάλη γεωργική παραγωγή ίσως σε ύπνωση αυτή τη στιγμή αλλά με την ίδια δυνατότητα.Έχει μεγάλη ναυτιλιακή δραστηριότητα με την ίδια δυνατότητα.Μπορεί να ρυθμίσει την παραγωγή της απο την αρχή με βάση τις δικές της εσωτερικές ανάγκες και ταυτόχρονα με το συνάλλαγμα, που μπορεί να τραβάει από τους παραπάνω τομείς και φυσικά έξω από τα εισπρακτικά κανάλια των πολυεθνικών νταβατζήδων,να ορθοποδήσει.Τι ακριβώς θα πουλάει η Γερμανία σ’ αυτήν την περίπτωση, για να παραμένει στην κορυφή της Ευρώπης;Κάποτε λοιπόν πρέπει να ξυπνήσουν τα κορόιδα και αλίμονο σ’ αυτούς που είχαν σχεδιάσει το μέλλον τους πάνω στη βλακεία τους.

  2. Μόνον ὁ Οἰκονομικὸς Ταχυδρόμος; Πολλοὶ τὰ ἔβλεπαν, πολλοὶ τὰ ἐπεσήμαιναν, πλήθη ὁλόκληρα, ἀλλὰ ποῖος τοὺς ἄκουγε!

Leave a Reply to ΝικόλαοςCancel reply