«Ἡ νοσηρή ἀγάπη πρός τήν πατρίδα…»!

Τά νεοταξικά ἀποβράσματα τῶν δοσιλογικῶν Ἑλληνικῶν «κυβερνήσεων» θά μᾶς ὑποχρεώνουν νά ἀγαποῦμε τήν πατρίδα μας μέ τόν τρόπο πού θέλουν αὐτοί. Ξέρετε. Πρώτα ἡ Εὐρώπη (ἤ ἡ Ἀμερική, ποιός ξέρει τί ἔχουν κατά νοῦ…..) καί μετά ἡ Ἑλλάδα. Δέν πρέπει νά ὑπάρχῃ στήν Ἑλληνική ἐπικράτεια Ἕλλην πολίτης πού νά βάζει τήν πατρίδα καί τό ἔθνος πάνω ἀπό τό εὐρωπαϊκό χαμαιτυπείο. Ἀλλοιῶς; Θά θεωρούμεθα ἄρρωστοι. 

Ἐπίσης, ὁ ἐθνικισμός εἶναι μεγάάάάάάλη ἁμαρτία κατά τούς κωλογλείφτες τῆς….Εὐρώπης καί ὄχι μόνο. 

Ἀργεῖ πολύ ὁ πάτος;

 Μινώταυρος

Στο «Τετράδιο Εργασιών» του εγχειριδίου της Νεοελληνικής Γλώσσας της Β’ Γυμνασίου και συγκεκριμένα στις σελίδες 37 και 38, αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι «Η νοσηρή αγάπη προς την πατρίδα, η προγονολατρεία, ο εθνικισμός, η ξενοφοβία και η εθνική αλαζονεία δεν έχουν θέση στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο, γιατί συγκρούονται με την βαθύτερη ουσία του ελληνισμού και υπονομεύουν την πρόοδο της πατρίδας μας».

 Διαβάστε ολόκληρη την ερώτηση του βουλευτή της Χρυσής Αυγής, Χρήστου Παππά για το “νεοταξικό ανθολόγιο” που περιέχεται-επιβάλλεται στους μαθητές των Ελληνικών σχολείων…

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

ΘΕΜΑ: «Ανθελληνικού χαρακτήρα σχολικά συγγράμματα»

Σύμφωνα με το άρθρο 16 παράγραφος 2 του Συντάγματος «Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες». Κατόπιν τούτου προκύπτει η σαφής υποχρέωση του Κράτους να προσαρμόζει την σχολική ύλη στις ανωτέρω απαιτήσεις του συντακτικού νομοθέτη. Δυστυχώς, η ελληνική πολιτεία φέρεται να αδιαφορεί για τις υποχρεώσεις της αυτές, όπως αρκετά παραδείγματα αποδεικνύουν.

Στο «Τετράδιο Εργασιών» του εγχειριδίου της Νεοελληνικής Γλώσσας της Β’ Γυμνασίου και συγκεκριμένα στις σελίδες 37 και 38, αναφέρεται μεταξύ άλλων ότι «Η νοσηρή αγάπη προς την πατρίδα, η προγονολατρεία, ο εθνικισμός, η ξενοφοβία και η εθνική αλαζονεία δεν έχουν θέση στο σύγχρονο ελληνικό σχολείο, γιατί συγκρούονται με την βαθύτερη ουσία του ελληνισμού και υπονομεύουν την πρόοδο της πατρίδας μας».

Επιπλέον, στο βιβλίο του μαθήματος «Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών» και συγκεκριμένα στις σελίδες 25, 27, 28 και 36 αναφέρεται συμπερασματικά πως η επιχείρηση αποτελεί κοινωνικό στοιχείο ίσης αξίας με τον θεσμό της Οικογένειας.

Στο «Ανθολόγιο» των Γ’ και Δ’ τάξεων, που τιτλοφορείται «Στο σχολείο του κόσμου» (και όχι της πατρίδας μας) διαβάζουμε κείμενο με τον τίτλο «Τότε που πήγαμε βόλτα τον Επιτάφιο». Αναγιγνώσκουμε ότι «σήκωσαν τον Επιτάφιο ψηλά πάνω κι όλοι περάσαμε από κάτω. Να, όπως παίζουμε το περνά-περνά η μέλισσα». Στη σελίδα 72 του ίδιου βιβλίου παρουσιάζεται ένα «τουρκάκι», ο Νουρεντίν, που πήγε σε μια εκκλησία. Διαβάζουμε πως εντυπωσιάζεται «απ’ την εκκλησία του χριστιανού Αλλάχ. Δεν μπορούσε να χωνέψει γιατί οι χριστιανοί κάνουν τέτοιες ζωγραφιές.

Στο εγχειρίδιο της Γλώσσας Ε’ Δημοτικού και στη σελίδα 44 διαβάζει κανείς πως «Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο! Κι εμείς πήγαμε στο υπόγειο», ενώ στη σελίδα 29 του ίδιου βιβλίου αναφέρεται για την εορτή των Θεοφανείων ότι «Στη χώρα μας ρίχνουμε το σταυρό στη θάλασσα για να τον πιάσει ο καλύτερος και γρηγορότερος κολυμβητής». Στο Τετράδιο Εργασιών της Στ’ Δημοτικού, τεύχος δεύτερο, υπάρχει άσκηση στην οποία καλούνται οι μαθητές να γράψουν «Την ιστορία και την περιπέτεια», στην οποία θα πρωταγωνιστούν ο Καραγκιόζης, η Κοκκινοσκουφίτσα και ο Μ. Αλέξανδρος.

Επειδή η παρεχόμενη στα ελληνόπουλα Παιδεία, εκτός από την αναγκαία προσαρμογή στα δεδομένα της ευαίσθητης ηλικίας τους, οφείλει να έχει πραγματικό εθνικό χαρακτήρα. Επειδή ο όρος «θρησκευτική συνείδηση» στην ανωτέρω συνταγματική πρόβλεψη έχει σαφές και αυτονόητο χριστιανικό περιεχόμενο.

Επειδή το σχολείο απαιτείται να απέχει από οποιαδήποτε, θετική ή αρνητική, πολιτική προπαγάνδα.

ερωτάται ο κ. Υπουργός:

Θα προχωρήσει άμεσα σε όλες τις αναγκαίες κινήσεις προκειμένου να απαλειφθούν όλα τα παραπάνω κατάπτυστα και ανθελληνικά αποσπάσματα που μόνο αποτέλεσμα, αν όχι σκοπό, έχουν την αφελληνοποίηση της ελληνικής νεολαίας από τα πρώιμα στάδια της ύπαρξής της; Θα μεριμνήσει για τη σύσταση ειδικής επιτροπής με αντικείμενο τον ουσιαστικό έλεγχο όλων των σχολικών εγχειριδίων προς εντοπισμό και απαλειφή τέτοιου είδους κειμένων;

Ο Ερωτών Βουλευτής
Αθήνα, 07/01/2013
Χρήστος Παππάς

Βουλευτής Επικρατείας
ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ-ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

πηγή

 

 

 

 

 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

4 thoughts on “«Ἡ νοσηρή ἀγάπη πρός τήν πατρίδα…»!

  1. Καὶ αὐτὸς Μινώταυρε ὁ εὑρισκόμενος ὑπὸ τὴν σημαίαν μασονικῆ-σατανιιστικῆς ὀργανώσεως ἀποκαλεῖτα Ἐθνικιστής; Ἰδοὺ πῶς μολύνεται ἡ ἐθνικιστικὴ ἰδεολογία. Λυποῦμαι!…

  2. Δέν μέ ἐνδιαφέρει πῶς ἀποκαλεῖται ὁ συγκεκριμένος. Ἐθνικιστής, πάντως, δέν εἶναι. Καπηλεύεται τά «ἱερά καί τά ὄσια» τοῦ Ἑλληνικοῦ ἔθνους γιά δικό του ὄφελος! …..ἀλλά νά μή προσέχουμε τό δέντρο καί νά χάνουμε τό δάσος;

Leave a Reply to ΜινώταυροςCancel reply