Ἔχουμε στήν χώρα μας παιδεία;

Ἀνεξαρτήτως τοῦ τὶ πιστεύει ὁ καθεὶς ἐξ ἡμῶν σὲ ἐπίπεδον κοσμοθεάσεως, κοινὸς τόπος μας παραμένει τὸ γεγονὸς τῆς ἀπαιδείας στὴν χώρα μας. 
Δυστυχῶς, ὅ,τι κι ἐὰν κάνουμε, ὅσα κι ἐὰν ποῦμε, ὅσα κι ἐὰν καταγγείλουμε, τὸ πρόβλημα παραμένει καὶ μεγαλώνει. Στὴν χώρα μας παιδεία δὲν ὑπάρχει. Οἱ δάσκαλοι εἶναι στὴν κοσμάρα τους καὶ τὰ παιδιά μας στὰ χέρια ὄντων ποὺ ἐνδιαφέρονται μόνον γιὰ τὸ πορτοφόλι τους καὶ τὴν θεσούλα τους.

Τί θά κάνουμε;
Θὰ τὸ γκρεμίσουμε τὸ σύστημα. Εἶναι μονδόδρομος. 
Ἔως τότε ὅμως, κι ἄς μὴν παραπονούμαστε, διότι εἶτε μὲ τὴν ἀποχή μας, εἶτε μὲ τὴν ἀνοχή μας, εἶτε ἀκόμη καὶ μὲ τὴν ἀναβλητικότητά μας, θὰ τὸ ἀνεχθοῦμε.

Φιλονόη. 

Υ.Γ. Ἡ σύνδεσις μὲ τὴν παιδεία τῆς θρησκείας, εἶναι ἀπὸ τὰ μέγιστα λάθη ποὺ ἔχουμε κάνῃ ὡς κοινωνία. Θὰ τὸ πληρώσουμε. Δὲν ἀμφισβητῶ τὸν Νατσιὸ ὡς δάσκαλο. Τὶς θρησκευτικὲς ἐμμονές ἀμφισβητῶ. Ἀλλὰ ξέρω… Λίγοι τὸ ἀντιλαμβάνονται αὐτό. 

Ασχέτως αν συμφωνείτε όλοι με την ιδιαιτέρως εστιασμένη θέση του ομιλητού, παρακολουθείστε μερά προσοχής (κάπου από το 20ο λεπτό και μετά) το άκρως ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ περιεχόμενο των διδακτικών σχολικών βιβλίων μας.
Επισήμως πλέον, μέσω των ίδιων των σχολείων μας, ετοιμάζουν στρατιές ΓΕΝΙΤΣΑΡΩΝ και διδάσκουν τα παιδιά μας να ΜΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ.
ΑΥΤΗ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΜΠΤΗ ΦΑΛΑΓΓΑ!
Αδόλεσχος
======================

ΑΙΣΧΡΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ!!! 

ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ, ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ, ΤΑ ΜΠΑΡ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΜΜΕΝΑ ΝΥΧΙΑ – ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ!
Τα νέα σχολικά βιβλία που εδώ και 3-4 χρόνια έχουν οι μαθητές στα χέρια τους είναι το λιγότερο αισχρά και μόνο σκοπό που έχουν είναι να μην διδάξουν και να μην παραδώσουν μια νέα γενιά χρήσιμη και ικανή.
Εξαιρετική ομιλία από τον δάσκαλο Δημήτρη Νατσιό στη σχολή γονέων ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κατερίνης που περιγράφει με χιούμορ και ξεκάθαρο τρόπο τα ανατριχιαστικά βιβλία που διδάσκουν σήμερα στα παιδιά μας. Αν και το παρακάτω βίντεο είναι αρκετή ώρα, πραγματικά αξίζει να απολαύσετε την ομιλία του κ. Δημήτριου Νατσιού. Δείτε το video, πατώντας τον σύνδεσμο:

 

ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΣΕΛΕΜΕΝΤΕΔΕΣ
Βιβλία γεμάτα με συνταγές μαγειρικής, κακέκτυπα των τηλεοπτικών εκπομπών, με αστρολογικές προβλέψεις, εικόνες που παραπέμπουν σε κουτσομπολίστικα περιοδικά, που προσβάλλουν τον Χριστιανισμό, τους Έλληνες, την πίστη και τα πιστεύω μας! Βιβλία που οδηγούν τις οικογένειες να στείλουν τα παιδιά τους σε ένα νέο «Κρυφό σχολειό» αφού το μόνο που μπορούν να διδαχθούν από όλα αυτά είναι πως θα φλερτάρουν, πως θα βάψουν τα νύχια τους και πιο είναι το καλύτερο κλαμπ για να διασκεδάσουν. Από τον Παπαδιαμάντη και το Γεφύρι της Άρτας στις αμερικάνικες παραδόσεις και την παιδεραστία. Και όμως! Αυτά τα αίσχη διδάσκονται τα παιδιά μας σήμερα! Μάλιστα σχολικό βιβλίο προτείνει στα παιδιά να διαβάσουν τον Χάρι Πότερ! Όχι Οδυσσέα Ελύτη, όχι ιστορία, όχι ποίηση, αλλά τον Χάρι Πότερ!
Σελίδες που αφιερώνονται στην γενοκτονία των Εβραίων, αλλά όχι στην γενοκτονία των Ποντίων, όχι στην καταστροφή της Σμύρνης. Δεν υπάρχει κείμενο που να περιγράφει μια φυσιολογική οικογένεια, δεν υπάρχει ούτε μια προσευχή μέσα στα μαθητικά βιβλία! Γελοιοποιούν τους Αγίους, καταργούν τον σεβασμό, προωθούν την ανωμαλία!
Γιατί εκεί απλά κατάντησαν οι αργόμισθοι του Υπουργείου Παιδείας την Ελληνική εκπαίδευση. Η ομιλία του κ. Νατσιού λέει πολύ ωραία πράγματα και για αυτό θα δεσμευόμαστε πως σύντομα θα τον φιλοξενήσουμε και στο ΜΑΚΕΛΕΙΟ σε μια εκπομπή αφιερωμένη στην Ελληνική Γλώσσα!
ΔΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ – ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΛΑΜΠΡΟ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ
ΤΟ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ…
Στην πρώτη σελίδα στο καλωσόρισμα του παιδιού στο σχολείο ο μαθητής συναντούσε το γνωστό: «πέφτω κάνω το σταυρό μου και άγγελο έχω στο πλευρό μου…», καθώς και το αγαπημένο σε όλους ποιηματάκι που μεγάλωσε γενιές Ελλήνων «Φεγγαράκι μου λαμπρό, φέγγε μου να περπατώ…»
ΤΟ ΝΕΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Το κείμενο υποδοχής μεταξύ άλλων λέει: «ρωτάει η δασκάλα, παιδιά με τι θέλετε να αρχίσουμε σήμερα. Σηκώνει ένας μαθητής το χέρι και λέει : με την τουαλέτα κυρία».
ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Έχουμε πέντε σελίδες με τα δικαιώματα των παιδιών. Προτού δηλαδή μάθουν τα παιδιά τις υποχρεώσεις μαθαίνουν τα δικαιώματα. Και μετά απορούμε γιατί τα παιδιά μας είναι απείθαρχα.
ΟΙ ΑΦΑΝΕΙΣ ΗΡΩΕΣ
Με μικρά γράμματα σε μια στήλη που σχεδόν δεν φαίνεται, τα ονόματα των αγωνιστών του 21 που μας απελευθέρωσαν. Αυτή είναι η αντιμετώπιση των ηρώων από τα σχολικά βιβλία.
ΤΟ ΣΩΒΡΑΚΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΗ
Κείμενο : «Η μπουγάδα του Αϊ Βασίλη: Βγαίνει ο Άγιος Βασίλης στην αυλή να απλώσει την μπουγάδα του. Πρώτα κρεμάει τις κάλτσες του, ύστερα την φανέλα του, το μακρύ του σώβρακο, το σκούφο του, το πουκάμισό του και τελευταίο το σακάκι και το παντελόνι του». Ο Άγιος της εκκλησίας μας παρουσιάζεται από τα βιβλία αυτά να κρεμάει το μακρύ του σώβρακο‼! Προφανώς αυτοί έχουν στο μυαλό τους το ξωτικό που διαφημίζει το γνωστό αναψυκτικό. Όμως τα βιβλία αυτά δεν απευθύνονται σε αμερικανάκια αλλά σε Ελληνόπουλα. Θα περιμέναμε σε αυτό το παραμύθι ο Άγιος να παρουσιαστεί όπως τον ξέρει η εκκλησία μας. Ο φιλάνθρωπος ο οποίος μέχρι τα 49 του αγκάλιαζε μέχρι και λεπρούς και έτρεφε 20.000 ανθρώπους στην πόλη που είχε ιδρύσει ο ίδιος με τα λεφτά του.
Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΑΛΑΧ‼!
Κείμενο: Ο Νορντή είναι μουσουλμάνος που τον πάνε σε μια εκκλησία. Η πολιτισμικότητα ετοιμάζεται μέσα στα βιβλία. Το κείμενο γράφει: «Ο Νορντή εντυπωσιάστηκε από την εκκλησιά του Χριστιανού Αλάχ. Όλο το μεσημέρι το κουβέντιαζε με την γιαγιά του. Δεν μπορούσε να χωνέψει γιατί οι Χριστιανοί κάνουν τέτοιες ζωγραφιές. Και τι άσχημοι γέροι με μακριές γενειάδες ήταν αυτοί στους τοίχους»;
ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ: ΠΕΡΝΑ ΠΕΡΝΑ… Ο ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ! 
Κείμενο: Τότε που πήγαμε βόλτα τον Επιτάφιο.
Πρώτων, ο επιτάφιος ΔΕΝ πάει βόλτα! Στον επιτάφιο έχουμε περιφορά!
Και στο τέλος γράφει:
«Όταν φτάσαμε στην εκκλησία οι ψάλτες σήκωσαν τον επιτάφιο ψηλά και όλοι περάσαμε από κάτω. Να πως παίζεται το περνά περνά η μέλισσα»‼!
ΠΕΜΠΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΟΙ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
Κείμενο: ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
ΤΙΤΛΟΣ: Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο.
ΥΠΟΤΙΤΛΟΣ: Και εμείς πήγαμε στο υπόγειο.
Το παιδί μαθαίνει ότι την ημέρα που μας κήρυξαν τον πόλεμο, που ήταν μέρα πανηγυριού για τους Έλληνες «με το χαμόγελο στα χείλη πάνε οι φαντάροι μας μπροστά», το βιβλίο λέει ότι κρυφτήκαμε. Και στο τέλος αναφέρει έναν διάλογο μεταξύ γιου και πατέρα.
Πατέρας: Άκη από σήμερα θα γίνεις άντρας.
Γιος: Εγώ τότε φοβήθηκα πάρα πολύ γιατί δεν ήθελα να γίνω σήμερα άντρας.
ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΜΟΡΦΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΦΡΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ…
Κείμενο: Το αφιέρωμα στα Χριστούγεννα.
Κεντρικό κείμενο είναι η Μάγισσα που μισούσε τα κάλαντα. Πήγαν κάτι παιδιά να πουν τα κάλαντα στη μάγισσα και απαντάει αυτή: «Σκασμός σκουπιδόπαιδα αν δεν σταματήσετε να λέτε τα κάλαντα θα το μετανιώσετε πικρά»!
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΒΙΑΣ
Κείμενο: Για την άθληση.
Σε πέντε σημεία αναφέρει για μπουνιές για γροθιές και γενικά για ξύλο. Ένα κείμενο που περιγράφει τη βία με «αθώο» τρόπο.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
Μάθημα: ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΦΕΤΙΕΡΑΣ
Με οδηγίες χρήσης καφετιέρας τι παιδεία προσφέρει μέσα από το βιβλίο αυτό ο δάσκαλος; Γιατί σκοπός δεν είναι μόνο να διδαχτούν γράμματα, αλλά και το ήθος. Στα παλιά βιβλία το κείμενο αυτό μίλαγε για έναν ξυλοκόπο που όντας τίμιος δεν δέχτηκε τα χρυσά και τα ασημένια τσεκούρια του Ερμή αλλά το δικό του το ξύλινο και εκείνος για ανταμοιβή του χάρισε και τα τρία.
Μάθημα: ΟΓΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟΥ‼!
ΕΚΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ
Μάθημα: Ζητάνε από τα παιδιά να γράψουν μια ιστορία με τους τρεις αυτούς πρωταγωνιστές. Πώς ένα παιδί μπορεί να συνδυάσει τον Μέγα Αλέξανδρο με την Κοκκινοσκουφίτσα;
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΙΝΑΞΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ
«ΟΣΑΚΙΣ» που σημαίνει όσες φορές…
Κείμενο: Είναι ένας καθηγητής ο οποίος είχε ένα συνήθειο να λέει το επίρρημα «Οσάκις» συνέχεια. Οι μαθητές από κάτω χαχάνιζαν. Οι μαθητές εννοούσαν «Ο Σάκης». Το κείμενο γράφει: «Ο Σάκης ήταν ηλεκτρολόγος με μαγαζί. Μεγαλύτερός τους 20 – 25 ετών. Τα είχε φτιάξει με την Αλέκα, μια από τις μαθήτριες της τάξης. Ήταν η πρώτη που έβγαινε ραντεβού μαζί του, μήνες τώρα. Ο Σάκης την περίμενε το μεσημέρι στην γωνία και οι άλλες μαθήτριες έτρεχαν από πίσω της να τον δούνε. Τα σχόλια έδιναν και έπαιρναν. Ήταν ο πρώτος έρωτας της τάξης. Ο καθηγητής φώναξε την μαθήτρια (όχι για να την μαλώσει) αλλά για το «οσάκις».
Παιδί 12 – 13 χρονών τα είχε φτιάξει με 25χρονο ηλεκτρολόγο! Πως ονομάζεται αυτό; Δεν λέγετε παιδεραστία; Και το περιγράφει με ωραίο και αθώο τρόπο το σχολικό βιβλίο : κείμενο γλώσσας πρώτης γυμνασίου‼! Δεν πρέπει να επέμβει εισαγγελέας; Δεσμό 13χρονου παιδιού με 25χρονο άντρα θα το επέτρεπε ένας από εσάς; Και όμως είναι σχολικό μάθημα!
ΑΠΟ ΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΣΤΑ ΜΠΑΡΑΚΙΑ
Κείμενο με τίτλο ένα ξεχωριστό κορίτσι.
«Τις τελευταίες μέρες εμφανίστηκε στο μπαρ ένα ξεχωριστό κορίτσι». Κορίτσι πρώτης γυμνασίου τι δουλειά έχει στο μπαρ;
ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΣΠΑΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΝΥΧΙ
Κείμενο: «Η σκόνη της κιμωλίας λερώνει τα κόκκινα νύχια της». Μετατρέψτε την φράση… Δευτέρα Γυμνασίου τα κόκκινα νύχια…
Δεν υπάρχει ένα κείμενο που να περιγράφει μια σωστή οικογένεια. Όλα έχουν προβληματικές οικογένειες με χωρισμένους γονείς κ.α

πηγή: μήνυμα

Εὐχαριστῶ τὸν Νικόλαο γιὰ τὴν ἐνημέρωσι.

φωτογραφία

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply