Νέος Νόμος τοῦ Κράτους. «Ὅποιος δὲν εἶναι ἀπολύτως ὑγιὴς θὰ ὑφίσταται εὐθανασία γιὰ νὰ μὴν ἐπιβαρύνῃ τὸ Δημόσιο Ταμεῖο»

Γράφει ο Γιώργος Ανεστόπουλος
Σας φαίνεται παράλογο να ψηφιστεί ένας Νόμος σαν τον παραπάνω;
Και γιατί σας φαίνεται παράλογο;
Θα υπάρξει μήπως Πολιτικός να μην τον ψηφίσει – αν έτσι αποφασίσουν «κάποια κέντρα» – ή κάποιο από τα όργανα επιβολής τάξεως και Δικαιοσύνης να μην τον εφαρμόσει;
«Ο Νόμος είναι Νόμος» θα πουν και θα σας περάσουν τις χειροπέδες όπως ήδη κάνουν μέχρι τώρα σε οτιδήποτε ανόσιο και φονικό κάνει Νόμο του Κράτους η Πολιτεία των Ελλήνων(;) Πολιτικών.
Ή μήπως δεν υφίστανται ήδη κάποιοι παρόμοιοι Νόμοι; Ή μήπως δεν επιβάλλεται η εφαρμογή τους από τα Όργανα της Πολιτείας ΟΤΙ κι αν είναι ή αφορούν, όσο θανάσιμα αντικοινωνικοί κι αν είναι οι σχετικοί Νόμοι;
Εν συντομία:
Ο Πολιτικός για την φτωχολογιά δεν έχει αλλά για να σώζει τεχνικές μεγαλοεταιρείες δημοσίων έργων από την πτώχευση με «κρατικές οικονομικές ενέσεις» – τζάμπα χρήμα, επιδοτήσεις – έχει….
Ο Πολιτικός για την φτωχολογιά δεν έχει, αλλά για τις τράπεζες έχει….
Για τα γιοτ πολυτελείας έχει…να μην τα θεωρεί τεκμήριο ας πούμε.
(Και ως πρόσφατη συνέχεια στο έργο του παραλογισμού τους) για τις ασφαλιστικές εταιρείες ΕΧΕΙ για να τους κάνει πανάκριβα δωράκια. Τώρα πχ την υποχρεωτική ασφάλιση των οχημάτων (ακόμη κι αν κάποιος έχει ένα παμπάλαιο ταλαίπωρο μηχανάκι που δεν δουλεύει, κλεισμένο σε μια αποθήκη, που ΕΛΠΙΖΕΙ μια μέρα να μπορέσει να το επισκευάσει γι’ αυτό και δεν καταθέτει τις πινακίδες – για να μην φάει στη μάπα τις γραφειοκρατίες και τα παράβολά τους).
Αύριο την υποχρεωτική ασφάλιση της κατοικίας.
Μεθαύριο θα μεταβιβάσει στις Ασφαλιστικές εταιρείες την υποχρεωτική ασφάλιση του εργαζομένου ή του ελεύθερου επαγγελματία και του επιτηδευματία για να τους «αρμέξουν δεόντως».
Αντί να καταργήσουν εξ’ ολοκλήρου την έννοια «υποχρεωτική ασφάλιση»….
Ποιός επιτέλους τους δίνει το ηθικό δικαίωμα να χαρακτηρίσουν ως παράβαση την μη ασφάλιση ενός οχήματος που δεν συνελήφθη επ’ αυτοφόρω να κινείται ανασφάλιστο;
Μπήκαμε σε λογικές τύπου minority report; Θεωρείται κάποιος «παραβάτης» πριν καν «κάνει την παράβαση»;
Αύριο τι έχει σειρά; Μήπως «βάσει εγκληματολογικού προφίλ» (που θα γίνει κι αυτό Νόμος) κάποιος θα θεωρείται ως «δυνάμει εγκληματίας» και θα «φυλακίζεται προληπτικά»;
Από που κι ως που παίζουν με την «μουδιασμένη ανεκτικότητα» του πολίτη;
Πολύς κόσμος έχει ένα παμπάλαιο μηχανάκι σε μια αποθήκη, ένα μηχάνημα που έμεινε από μηχανολογικά προβλήματα ή ένα τρακάρισμα κι ελπίζει κάποια μέρα να το επισκευάσει. Και βεβαίως δεν έχει καμία διάθεση να μπλέκει με γραφειοκρατίες καταθέτοντας τώρα πινακίδες και μετά να πρέπει να ξαναμπλέκει μαζί τους, μ’ αυτό το αίσχος που και πολλαπλή ταλαιπωρία θα τον φορτώσει και με έξοδα. Φρόντισαν άλλωστε και εφηύραν αρκετά παράβολα.
Η υποχρεωτική ασφάλιση του οχήματος ανοίγει επικίνδυνες ατραπούς. Αύριο θα υποχρεώσουν τον ιδιοκτήτη του να το ασφαλίσει για τρομοκρατία και ταραχές, φυσικές καταστροφές, για λακκούβες στα οδικά δίκτυα και οτιδήποτε θα μπορούσε ο Πολίτης – δικαιολογημένα – να στραφεί κατά του Δημοσίου για αποζημίωσή του.
Αύριο που θα επεκταθεί ίσως η «υποχρεωτική ασφάλιση»; Μήπως στην ίδια την επαγγελματική δραστηριότητα;
Μήπως θα υποχρεώσουν τον ελεύθερο επαγγελματία/επιτηδευματία να ασφαλιστεί – και δη με «υψηλότατο αντίτιμο» – έναντι της πιθανότητας να «πτωχεύσει»;
Μήπως θα κάνουν υποχρεωτική και την ασφάλιση της αγροκτηνοτροφικής παραγωγής για φυσικές καταστροφές ώστε να πάψουν να στρέφονται κατά της Πολιτείας και της ΕΕ για ενισχύσεις από καταστροφές;
Μήπως θα υποχρεωθούν ύστερα οι οικογένειες να ασφαλίσουν τα προστατευόμενα τέκνα τους και τους εφήβους με «αστική ευθύνη» μπας και προκαλέσουν τίποτα καταστροφές σε καμιά διαδήλωση ή κανένα γήπεδο;
Μέχρι που μπορεί να φτάσει άραγε η νοσηρότητα της «έννοιας της υποχρεωτικής ασφάλισης» μαζί και η νοσηρότητα του νου αυτών που προωθούν τέτοιες αδίστακτες αντικοινωνικές πολιτικές;
Οι πολιτικοί σ’ αυτή τη φάση της κρίσης έχουν μπει καθώς φαίνεται σε μια κατάσταση του τύπου «βρήκαμε παπά να θάψουμε καμιά δεκαριά». Κρίση είναι σου λέει, τώρα είναι η ευκαιρία να πάρουν ότι αντικοινωνικό οικονομικό μέτρο δεν μπορούσαν να πάρουν ποτέ άλλοτε.
Ότι του φανεί του λωλοστεφανή έχει καταντήσει. Και οι βολευτές ότι τους βάλουν κάτω από τη μύτη το ψηφίζουν. Άκριτα. Αδίστακτα. Ανερυθρίαστα.
Σε λίγο θα φορολογήσουν και τα παράθυρα που έχει ένα σπίτι όπως τον μεσαίωνα στην Αγγλία.
Ή τις ανύπαντρες κόρες όπως η οθωμανική αυτοκρατορία.
Εφευρίσκουν κάθε τόσο κι από ένα άδικο χαράτσι και εκβιάζουν με ένα κοινωνικό αγαθό όπως το ρεύμα. Προκαλώντας θανάτους αθώων αναξιοπαθούντων πολιτών βεβαίως. Πότε όταν αποπειρώνται να κλέψουν ρεύμα και πότε επειδή στην απόγνωσή τους επάνω προσπάθησαν να ζεσταθούν με ένα μαγκάλι.
Είχαν μάλιστα το θράσος να στείλουν το χαράτσι σε ενοικιαστές που έχουν φύγει από το ακίνητο χρόνια πριν, αντί να το στείλουν στους ιδιοκτήτες των ακινήτων. Είχαν το θράσος να ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ στον πολίτη να σταθεί και πάλι σε ουρές (πρώτα στην εφορία, μετά στην ΔΕΗ για βεβαιώσεις και μετά πάλι στην εφορία) για να αποδείξει ότι το ακίνητο δεν είναι δικό του, δηλαδή, να αποδείξει πως δεν είναι ελέφαντας. Αντί αυτοί οι κόπανοι, τεμπέληδες, ανίκανοι γραφειοκράτες να ανταλλάξουν στοιχεία από τα αρχεία τους και να εντοπίσουν τον ιδιοκτήτη.
Κι αν τολμήσεις να το καταγγείλεις κάτι τέτοιο στις (κατ’ όνομα) Ανεξάρτητες Αρχές, απλά και αλαζονικά ούτε καν θα σου απαντήσουν. Αλλά και να σου απαντήσουν, τι να το κάνεις; Θα σου πουν ότι δεν είναι δική τους αρμοδιότητα και πως ο «Νόμος είναι Νόμος».
Το ότι ένας Νόμος μπορεί να είναι ανήθικος, ανόητος, γελοίος, αντικοινωνικός κι ενίοτε θανάσιμος για την Κοινωνία «κανέναν δεν ενδιαφέρει». Ούτε γραφειοκράτες, ούτε πολιτικούς, ούτε καρεκλοκένταυρους, ούτε συνηγόρους του πολίτη και επιθεωρητές, ούτε αρχές δημοσίας τάξεως, ούτε την δικαιοσύνη. Ιδίως αυτοί οι δύο τελευταίοι αναμειγνύονται μόνον σε περίπτωση που ο τρελαμένος πολίτης τα πάρει στο κρανίο κι αρχίσει να τα κάνει λίμπα μέσα στη ΔΕΗ ή την εφορία….
…για να την πληρώσει ο «τρελαμένος πολίτης» βεβαίως ακούγοντας (με τα χέρια σε χειροπέδες) : «ο Νόμος είναι Νόμος κύριε».
Και ποιός θα με προφυλάξει βρε από τον ανήθικο νόμο; Από τον αντικοινωνικό νόμο; Από τον θανάσιμο Νόμο που στέλνει με έμφραγμα τον Πολίτη στο θάνατο;
Αφού συμφωνείτε με αυτόν τον ταλαίπωρο πολίτη που συλλαμβάνετε τι κάνετε γι’ αυτό;
«Δεν είναι δουλειά μας», απαντάτε, «εμείς είμαστε για να εφαρμόζουμε το Νόμο όποιος κι αν είναι αυτός».
Κι αν αύριο οι Βολευτές/Πολιτικοί ψηφίσουν νόμο που ορίζει ότι όταν κάποιος έχει πάνω από ένα όριο «κακής υγείας» και επιβαρύνει υπέρογκα το κρατικό ταμείο με την περίθαλψή του πρέπει να υποστεί ευθανασία, θα το δεχτείτε κι αυτό; θα το εφαρμόσετε κι αυτό; προφανώς ΝΑΙ, απ’ ότι βλέπουμε ως τώρα. Αν αυτός ο έρμος και οι οικείοι του αντιδράσουν στην ευθανασία, ο εισαγγελέας θα διατάξει την βίαιη σύλληψη κι ευθανασία του καθώς και την σύλληψη των «αντιδρώντων» και οι Αρχές προφανώς θα σπεύσουν με τα ΜΑΤ να εκτελέσουν τις διαταγές του, σωστά;
Οι αρρωστημένοι Πολιτικοί/Βολευτές υπηρέτες αδίστακτων κέντρων οικονομικής ισχύος είναι ικανοί για όλα όπως τόσο εμφαντικά έχει αποδειχθεί ως τώρα. Ακόμη και γι’ αυτό. Ή μήπως δεν το κάνουν ήδη; Δεν νομοθετούν άκριτα τα πάντα, όσο ανήθικα, θανάσιμα και αντικοινωνικά κι αν είναι;
 Το ίδιο με το παραπάνω δεν είναι όταν οι πολιτικοί κάνουν απαγορευτική οικονομικά την περίθαλψη του πολίτη; Ή όταν κάνουν απαγορευτική την θέρμανση; Ή όταν κάνουν απαγορευτική οικονομικά ακόμη και την προμήθεια τροφής και ένδυσης ή την στέγαση;
Πολίτες δεν πεθαίνουν ήδη εξ’ αιτίας τέτοιων Πολιτικών πρακτικών;
Εσείς «Θεσμικοί Εφαρμοστές» των Νόμων τι κάνετε γι’ αυτό; Γιατί δέχεστε ως Νόμο του Κράτους τέτοιες «φονικές Πολιτικές Πρακτικές»;
Σας καλώ να θυμηθείτε τον ηρωϊκό Ισπανό πυροσβέστη που πρόσφατα αρνήθηκε την εντολή του εισαγγελικού λειτουργού να κόψει την αλυσίδα στην πόρτα της φτωχειάς υπερήλικης στην οποία η τράπεζα είχε κάνει κατάσχεση της οικίας της και την ξεσπίτωνε.
Και ναι, απολύθηκε από την Υπηρεσία του με συνοπτικές διαδικασίες. Αλλά αυτός ο κίνδυνος δεν τον σταμάτησε απ’ το να συμπεριφερθεί «Ηθικά κι Ανθρώπινα» απέναντι στην φτωχιά ηλικιωμένη γυναίκα και στην εξαθλιωμένη κοινωνία του. Αυτήν απ’ την οποία προέρχεται και κλήθηκε να προστατεύει.
Συνειδητοποιείστε επιτέλους κι εσείς από που προέρχεστε (τον Λαό) και ποιόν κληθήκατε να υπηρετήσετε (τον Λαό).
Κι αυτή η Ευθύνη είναι πολύ βαριά…
Πολύ βαρύτερη από το «ο Νόμος είναι Νόμος» και το «εγώ δεν ξέρω τίποτα. Διαταγές εκτελώ»…..
Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Leave a Reply