Ναί, ἀλλὰ …Cow boys!

Αδιαφορώντας για τις απαιτήσεις και τις ανάγκες της κοινωνίας οι κρατικοδίαιτοι πράκτορες της ΝΕΡΙΤ προγραμμάτισαν για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου την γελοία κινηματογραφική ταινία με την ερωτική ιστορία δύο cowboy… Ναί, ἀλλὰ ...Cow boys!2

Η πλειοψηφία θα πρέπει να υποστεί με το ζόρι τη νεοταξική προπαγάνδα, από κάποιους που οι επικυρίαρχοι τους ανέθεσαν τον ρόλο των …«διαφωτιστών» μας.

Η νεοταξική κατήχηση δεν χάνει ευκαιρία.

Χαχαχα…ναι αλλα Cow boys!

Σκηνή από την ταινία που θα παίξει στις 10μμ:Ναί, ἀλλὰ ...Cow boys!1

Σίγμα

Σημείωση

ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΑΘΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ …«ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΕΣ» ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ SOROS.
Προσέξτε τους χαρακτηρισμούς στο άρθρο.
Εξοργίστηκαν για ένα γλωσσόφιλο αλλά για …200.000 νεκρούς στην Συρία δεν εχουν κανένα συναίσθημα.

«Νέο σκάνδαλο σεμνοτυφίας πριν λίγο. Στην πολυδιαφημσμένη σειρά Downton Abbey, την οποία άρχισε να προβάλλει χθες η ΝΕΤ, λογοκριτές απάλειψαν εντελώς αυτό το gay φιλί μεταξύ ενός δούκα και του ερωτευμένου λακέ του.

Η κίνηση δεν είναι μόνο εξοργιστική, είναι και φαιδρότατη.

Και δείχνει ότι η Ελλάδα ταλιμπανοποιείται καλπάζοντας.»Ναί, ἀλλὰ ...Cow boys!3

Νέα λογοκρισία: η ΝΕΤ έκοψε αυτό το gay φιλί στο Downton Abbey

Έδιωξαν τον διευθυντή της ΕΡΤ γιατί έκοψε το γλωσσόφιλο που θα έπαιζε στις 7:00 το απόγευμα.

ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Εκτός ΕΡΤ ο Σπυρόπουλος

Την παύση του γενικού διευθυντή Τηλεοράσεως, Κ. Σπυρόπουλου, απεφάσισε χθες η διοίκηση της ΕΡΤ μετά από εισήγηση του διευθύνοντος συμβούλου Ν. Σίμου, την οποία ψήφισαν επίσης οι Ν. Τέλλης, Ε. Μαγιάση, Χ. Παπαδόπουλος, Τζ. Καλημέρης και Α. Κοντιζάς (πλην του Τ. Σιαμαντά).

Σημειώνεται ότι την θέση του γενικού διευθυντή Τηλεοράσεως (την οποία κατείχε το 2004) θα καταλάβει προσωρινά ο Τζώνυ Καλημέρης, ο οποίος αποκαλύπτει στο «Εθνος» ότι «δεν πρόκειται να την διατηρήσει για πολύ, παράλληλα με αυτήν του εκτελεστικού μέλους του ΔΣ» και αναφέροντας ότι «θα αναζητηθεί πρόσωπο από την αγορά».

Ναί, ἀλλὰ ...Cow boys!5

Ο Κώστας Σπυρόπουλος

Αν και η ανακοίνωση για την παύση του Κ. Σπυρόπουλου θα εκδοθεί σήμερα, αναφέροντας ότι ο «έκπτωτος» δεν εκινείτο στο ίδιο μήκος κύματος με την διοίκηση, έχει γίνει γνωστό ότι ενόχλησαν οι καταγγελίες εναντίον του για παρατυπίες αναφορικά με την διαδικασία αγοράς εκπομπών και το είδος τηλεοπτικού περιεχομένου που αγόραζε. Το ποτήρι ξεχείλισε όταν απεκαλύφθη ότι Κ. Σπυρόπουλος δέσμευσε την ΕΡΤ με προσύμφωνο αγοράς ντοκιμαντέρ ονόματι «Κισμέτ», το οποίο πραγματεύεται τους λόγους για τους οποίους οι Ελληνες παρακολουθούν τουρκικές σαπουνόπερες. Ο Κ. Σπυρόπουλος κατηγορείται ότι υπέγραψε το προσύμφωνο χωρίς να το περάσει από τις Επιτροπές Προγράμματος και Κοστολογίου.

Διαφορετική άποψη
Εμμέσως κατηγορείται και για… «φιλο-τουρκισμό». Διαφορετική άποψη έχει ο ίδιος ο Κ. Σπυρόπουλος, ο οποίος δηλώνει στο «Εθνος» ότι απομακρύνθηκε για «πολιτικούς λόγους». Μάλιστα υποστηρίζει ότι η απομάκρυνσή του συνδέεται με την φυσιογνωμία που έδωσε σε ΕΤ1 και ΝΕΤ, ενώ σημειώνει ότι «το πρόσχημα της απομακρύνσεώς ήταν το γεγονός ότι υποστηρίζει την παραγωγή ενός ντοκιμαντέρ με αντικείμενο την αποκάλυψη της τουρκικής πολιτιστικής διεισδύσεως στην Ευρώπη».

Και καταλήγει: «Με είπαν φιλότουρκο. Έκαναν το άσπρο, μαύρο».

Το χάσμα που χώριζε τον Κ. Σπυρόπουλο με την διοίκηση άρχισε να ανοίγει όταν ο «γενικός» διέψευσε καταγγελία ότι «προωθεί πρόγραμμα της εταιρείας του» ή ότι τέλος πάντων «ήλθε σε συνεννόηση με ξένες εταιρείες παραγωγής με την ιδιότητα της συμμετοχής σε εταιρεία παραγωγής για να αγοράσει σειρές, παρακάμπτοντας τους αντιπροσώπους στην Ελλάδα».ÅÑÔ EUROVISION 2007 ÓÕÍÅÍÔÅÕÎÇ ÔÕÐÏÕ

Την θέση του γενικού διευθυντή Τηλεοράσεως θα καταλάβει προσωρινά ο Τζώνυ Καλημέρης.

Μάλιστα στις 4/12 ο Κ. Σπυρόπουλος διερρήγνυε τα ιμάτιά του ότι έχει εταιρεία παραγωγής, ενώ ξεκαθάριζε ότι «ήταν απλά ιδρυτής και διευθυντής του μη κερδοσκοπικού Εκπαιδευτικού Ινστιτούτου «’Ιστορικό Ντοκιμαντέρ».», από το οποίο απεχώρησε τον Ιούλιο του 2012.

Οι πρώτες ρωγμές, πάντως, στην σχέση του με τον Ν. Σίμο εμφανίστηκαν μετά τις διαμαρτυρίες υψηλόβαθμων στελεχών για αδυναμία συνεννοήσεως με τον Κ. Σπυρόπουλο, αλλά κυρίως έπειτα από την παρέμβασή του στην σειρά «Downton Abbey» για την λογοκρισία της σκηνής του gay φιλιού.

Για αναιτιολόγητη απομάκρυνση του Κ. Σπυρόπουλου κάνει λόγο η ΔΗΜΑΡ, τονίζοντας ότι «η απόφαση συνιστά κατάφωρη παραβίαση κάθε έννοιας χρηστής διοικήσεως και αξιοκρατίας στον δημόσιο τομέα».

Απειλούν με 24ωρες

Με δύο κυλιόμενες 24ωρες απεργιακές κινητοποιήσεις την ερχομένη Τρίτη και Τετάρτη απειλούν οι Ομοσπονδίες εργαζομένων στα ΜΜΕ (ΠΟΕΣΥ, ΠΟΣΠΕΡΤ και ΠΟΕΠΤΥΜ) αν η κυβέρνηση δεν άρει την Κοινή Υπουργική Απόφαση με την οποία παραχωρούνται στο υπ. Δημόσιας Τάξεως και για 20 χρόνια οι εγκαταστάσεις της ΕΡΤ στην Κατεχάκη για τις ανάγκες υπηρεσιών υποδοχής αλλοδαπών. Χθες στο πλαίσιο Γενικής Συνελεύσεως των εργαζομένων της ΕΡΤ σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την εκχώρηση των εγκαταστάσεων της Κατεχάκη (ΕΤ1) ο πρόεδρος της ΠΟΣΠΕΡΤ Π.Καλφαγιάννης δήλωσε ανυποχώρητος στην παράδοση των στούντιο ενώ ανέφερε ότι η μόνη υπηρεσία που θα παραμείνει είναι το Μουσείο που θα δημιουργηθεί επειδή εκταμιεύονται 400.000 ευρώ από το ΕΣΠΑ.

ΣΟΝΙΑ ΧΑΪΜΑΝΤΑ

Κινδύνεψε, όπως καταλάβατε, η Δημοκρατία των πρακτόρων από το κομμένο γλωσσόφιλο!

Π. Διαμαντάκου: Η Δημοκρατία δεν εμπιστεύεται πια τον εαυτό της

Ομοφυλοφιλικό φιλίΝαί, ἀλλὰ ...Cow boys!6

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλεί η απόφαση της ΕΡΤ να κόψει μια σκηνή δώδεκα δευτερολέπτων από την αναμενόμενη – και πολυδιαφημισμένη – τηλεοπτική σειρά «Ο πύργος του Ντάουντον», που έκανε πρεμιέρα χθες το βράδυ στην ΝΕΤ. Η επίμαχη σκηνή παρουσίαζε ένα ομοφυλοφιλικό φιλί μεταξύ ενός δούκα και του υπηρέτη του. Οι αντιδρώντες κάνουν λόγο για «νέο κρούσμα λογοκρισίας στην τέχνη». Η κριτικός Πόπη Διαμαντάκου, μιλώντας στο tvxs.gr, σχολίασε πως «αυτά τα φαινόμενα είναι προϊόν της κρίσεως αξιών στην ελληνική κοινωνία. Η κρίση έδειξε την επικράτηση του φόβου. Η Δημοκρατία δεν εμπιστεύεται πια τον εαυτό της».

Η τηλεοπτική σειρά «ο Πύργος του Ντάουντον» (Downton Abbey) έχει προβληθεί σε δεκάδες χώρες αποσπώντας πολλά βραβεία. Η συγκεκριμένη σκηνή, που δεν προβλήθηκε χθες, δεν περιέχει υλικό πορνογραφικού περιεχομένου, απλά μόνο ένα φιλί μεταξύ δυο αντρών, που είναι πλήρως ντυμένοι σε όλη την διάρκεια του αποσπάσματος.

Νίκος Μίχος

Έδωσαν εντολή οι τοκογλύφοι κι όρμηξαν οι …«διαφωτιστές» απ’ όλον τον κόσμο να …σώσουν την …«δημοκρατία» μας!!!

Και το Reuters για το gay φιλίΝαί, ἀλλὰ ...Cow boys!7

Μεγάλο θεμα έγινε στον ξένο Τύπο, η απόφαση της ΕΡΤ να «κόψει» την σκηνή με το gay φιλί στην σειρά Downton Abbey” που έκανε πρεμιέρα την προηγούμενη Δευτέρα.

Μετά τον Guardian, τη σκυτάλη παίρνει το Reuters…

Ο τίτλος του άρθρου είναι: «Η κρατική τηλεόραση «κτυπήθηκε» για το κόψιμο του gay φιλιού στο “Downton Abbey”.

Στην συνέχεια το δημοσίευμα, φιλοξενεί τις θέσεις του ΣΥΡΙΖΑ και την απάντηση της Κρατικής Τηλεοράσεως για την επίμαχη σκηνή.

Μετά τις δηλώσεις και τις ανακοινώσεις, ο δημοσιογράφος αναφέρει:

«Η Ελλάδα έχει παρατηρηθεί αύξηση του ακροδεξιού εξτρεμισμού από τις εθνικές εκλογές του Ιούνιου και μετά, όταν  το υπερ-εθνικιστικό κόμμα Χρυσή Αυγή μπήκε στο κοινοβούλιο για πρώτη φορά στην ιστορία της.
Η τελευταία διαμάχη έρχεται λίγες ημέρες μετά την διαμαρτυρία δεκάδων διαδηλωτών, αναμεσά τους και η Χρυσή Αυγή, οι οποίοι συγκρούστηκαν με την αστυνομία στην Αθήνα, έξω από θέατρο  και ανάγκασε την αναβολή ενός αμερικανικού θεατρικού έργου, που απεικονίζει τον Ιησού και των αποστόλων του ως gay.
Η τηλεόραση έδειξε εικόνες με γενειοφόρους μαυροντυμένους ιερείς, που κρατούσαν σταυρούς στα χέρια τους και έσκιζαν τις αφίσες, ενώ μια γυναίκα έκανε τον ναζιστικό χαιρετισμό».

Το δημοσίευμα του Reuters, που πάει ένα βήμα πιο πέρα αναφερόμενο και στα επεισόδια της προηγούμενης εβδομάδας, δεν είναι το πρώτο για το κομμένο φιλί.

Προηγήθηκε εκείνο του Guardian.

πηγή

Ελλάδα, ώρα μηδέν: Λογοκριμένο «Downton Abbey» στην ΕΡΤ!Ναί, ἀλλὰ ...Cow boys!3

Αν έχετε ακόμη αμφιβολίες για την χώρα που ζείτε, απλά παρακολουθείστε κρατική τηλεόραση. Στο «Downton Abbey» που προβλήθηκε χθες από την ΝΕΤ κόπηκε η σκηνή ενός φιλιού ανάμεσα σε δύο άντρες, με τις ευλογίες μιας κοινωνίας που άγεται και φέρεται πλέον απροκάλυπτα από δυνάμεις που «καθαρίζουν» την ελληνική κοινωνία από οτιδήποτε «διαφορετικό».

Λίγες μόνο ημέρες μετά από τα θλιβερά επεισόδια στο Θέατρο Χυτήριο και την δήλωση βουλευτή της Χρυσής Αυγής πως «αυτές» οι παραστάσεις «τέλος στην Ελλάδα», η ίδια η κρατική τηλεόραση βρίσκεται πλήρως εναρμονισμένη με την απ’ ότι φαίνεται ήδη κραταιά επιστροφή της Ελλάδας σε άλλες πιο σκοτεινές εποχές.

Πώς αλλιώς να εξηγήσει κανείς το γεγονός πως μια από τις σπουδαιότερες τηλεοπτικές σειρές των τελευταίων χρόνων – το «Downton Abbey» – έκανε την πρεμιέρα του στη ΝΕΤ λογοκριμένο, αφαιρώντας ένα φιλί ανάμεσα σε δύο άντρες και εν προκειμένω (για όσους ξέρουν ή έχουν δει ήδη την σειρά) ανάμεσα στον Τόμας τον υπηρέτη και τον δούκα που επισκέπτεται το Downton Abbey;

Έφθασε λοιπόν η Ελλάδα ήδη ακριβώς εκεί που φοβόμασταν και απλά δεν θέλαμε να το παραδεχθούμε; Σε μια νέα «θαυμαστή» εποχή όπου οτιδήποτε «διαφορετικό» (είτε αυτό έχει να κάνει με την σεξουαλική ταυτότητα είτε με οτιδήποτε δεν εναρμονίζεται στις αρχές της ελληνορθόδοξης ηθικής και του ελληνικού αίματος) θα κόβεται, θα φιμώνεται, θα πέφτει θύμα προπηλακισμών και βίαιων επιθέσεων;

Ας είμαστε ρεαλιστές. Η απάντηση είναι «ναι». Σε ένα κράτος που μπάζει από παντού και που η ελευθερία της εκφράσεως (καλλιτεχνικής και μη) έχει γίνει ήδη βορά πολιτικών κομμάτων που βρίσκονται νόμιμα στην Βουλή και εκπροσωπούν ένα σεβαστό κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, η διακοπή της παραστάσεως «Corpus Christi» και το κομμένο φιλί του «Downton Abbey» είναι μόνο η αρχή μιας τραγικής οπισθοδρομήσεως που δεν βρίσκει εμπόδιο πουθενά.

Ούτε στο γεγονός πως το Συμβούλιο της Επικρατείας είχε ακυρώσει το 2006 πρόστιμο που είχε επιβληθεί από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεοράσεως στο MEGA, τότε για το φιλί του «Κλείσε τα Μάτια», ούτε πως σε μια κοινωνία με συνταγματικούς κανόνες που τηρούνται είναι αδιανόητο να θεωρείται προσβλητική ή ακατάλληλη η παρουσίαση ομοφυλοφιλικής συμπεριφοράς σε τηλεοπτικά, θεατρικά ή κινηματογραφικά έργα.

Φαίνεται όμως πως ό,τι είναι αυτονόητο για μια μικρή μερίδα Ελλήνων, δεν βρίσκει σύμφωνο το μεγαλύτερο μέρος της Ελληνικής κοινωνίας που – ακόμη και αν δεν ψηφίζει ακόμη Χρυσή Αυγή – συμπορεύεται με τις διακηρύξεις της και βρίσκει στις παράνομες πράξεις της τον τέλειο σύμμαχο στον βαθιά ριζωμένο ρατσισμό που πλέον εκφράζεται απροκάλυπτα με τις ευλογίες της Εκκλησίας και των κρατικών λειτουργών.

Σε μια κορύφωση παρομοίων περιστατικών λογοκρισίας που κατά καιρούς φανέρωσαν το πραγματικό συντηρητικό πρόσωπο του ΕΣΡ αλλά και την «χουντικών διαστάσεων» λειτουργία της κρατικής τηλεοράσεως, τώρα πια – με την Ελλάδα στο έλεος του φασισμού – δεν χρειάζεται καν να προκύψουν εκ των υστέρων αντιδράσεις για ένα gay φιλί, αφού αυτό κόβεται πριν την προβολή του.

Κάπως έτσι, όσοι δουν το «Downton Abbey» στην ΝΕΤ δεν θα μάθουν ποτέ την ιστορία του Τόμας (αφού στα επόμενα επεισόδια της σειράς έρχονται και άλλα φιλιά αλλά και ερωτικές περιπτύξεις του με άντρες!), όπως σε λίγο καιρό θα σταματήσουμε να βλέπουμε θεατρικές παραστάσεις με ομοφυλόφιλους ή από αλλοεθνείς ηθοποιούς και σκηνοθέτες και όπως πολύ σύντομα οι διαφορετικές φωνές θα «αυτοφιμώνονται» από τον φόβο των βιαίων επιθέσεων.

Και όλα αυτά γιατί χρειάστηκε μια οικονομική κρίση για να φανερωθεί επιτέλους το πραγματικό πρόσωπο της Ελλάδας που δεν σεβάστηκε ποτέ νόμους, μειονότητες και ελεύθερες φωνές, υποδουλωμένη από πάντα, πριν από τον οποιονδήποτε κατακτητή, στην αμορφωσιά, την πλήρη έλλειψη πολιτισμού και την «μη φορολογούμενη» (μην ξεχνιόμαστε!) πιπίλα της Ορθόδοξης Εκκλησίας. Φτάνοντας ως χώρα, νομοτελειακά, στην «Χρυσή Αυγή» ενός ολοκληρωτικού σκοταδισμού.

Την επομένη φορά που θα σας έρθει ο λογαριασμός της ΔΕΗ, εκτός από το επαχθές «χαράτσι», σκεφτείτε πως από τα χρήματα σας πληρώνετε για αυτήν ακριβώς την τηλεόραση και τους μισθούς ανθρώπων που, ενώ δεν ενδιαφέρονται για τίποτα, είχαν την βούληση, την θέληση και την επιθυμία να ξοδέψουν χρόνο για να κόψουν μια ολόκληρη σκηνή από μια διεθνούς φήμης σειρά προκειμένου να μην διαταραχθεί – προς Θεού! – κανένα λαϊκό αίσθημα.

Και σταματήστε να αναρωτιέστε για το που οδηγείται η Ελλάδα, αφού βρισκόμαστε ήδη σε ένα σχεδόν μη αναστρέψιμο σημείο τρομακτικής οπισθοδρομήσεως με σκηνές βίας και σπλάτερ που ξετυλίγονται μπροστά στα μάτια μας χωρίς την παραμικρή «λογοκρισία»!

πηγή

(Visited 28 times, 1 visits today)




Leave a Reply