Ξεπλένουν καὶ ναρκο-χρῆμα ἐνίοτε

Οι άνθρωποι του ΜΑΔΟΥΡΟ, ο κλεμμένος ΧΡΥΣΟΣ της Βενεζουέλας και το μαύρο χρήμα της ΚΟΚΑΣ στην ΑΘΗΝΑ για ξέπλυμα. 

Ακόμα να δώσει απαντήσεις ο Παππάς που μας παίζει τον Παππά.
ΕΔΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ:

 

Forza παραπληροφόρηση στους Έλληνες από μία χούφτα Λαμόγια.
Εμμανουήλ (Μανώλης) Αθανασίου Χατζησάββας,
πρ. Πράκτορας Εθνικής Υπηρεσίας Πληροφοριών (Ε.Υ.Π.)

Η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών (ΕΥΠ) όχι μόνο γνωρίζει αλλά συνεργάσθηκε κιόλας στην υπόθεση του αεροσκάφους του ΜΑΔΟΥΡΟ, στην μεταφορά των ιδιοκτητών και των τροχήλατων βαλιτσών τους με το «κασέρι»… και απλά σήμερα έχει επιδοθεί στην παραπληροφόρηση των Ελλήνων. 

Τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ επί το έργον.
Ένας Εισαγγελέας που να μην ελέγχουν τα Λαμόγια υπάρχει στην χώρα ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

Κατ’ αρχάς σας δείχνουν άλλο αεροσκάφος, το πραγματικό αεροσκάφος του ΜΑΔΟΥΡΟ Dassault Falcon 900EX (με βελτιωμένη ακτίνα δράσεως 8,340 km (4,501 nm/ 5,180 miles και avionics) με τα διακριτικά YV-2486 και είναι αυτό: 

Δεύτερον το αεροσκάφος της κυβερνήσεως του Μαδούρο ανεχώρησε από την Ζυρίχη το πρωί της 28ης Φεβρ. 2019 με δηλωμένο προορισμό την Αθήνα.
Μετά από μία «μεθυσμένη» πτήση διάρκειας 7 ωρών περίπου απενεργοποιήθηκε το σύστημα προσδιορισμού γεωγραφικού στίγματος Transponder (γνωστή μέθοδος πιλότων των εμπόρων ναρκωτικών της Λατινικής Αμερικής).
Παρ’ ό,τι το αεροσκάφος έχει βελτιωμένη ακτίνα δράσεως μετά από 7 ώρες πτήσεως και ενώ αυτό βρισκόταν νότια-νότια δυτικά της Κρήτης για να φθάσει στον προορισμό του (κατά τις μπούρδες της ΥΠΑ…) και μετά από 7 ώρες στον αέρα το αεροσκάφος από το τελευταίο στίγμα της γεωγραφικής του θέσεως [Lat.: 47.463612 – Long: 8.481797] θα έπρεπε να διανύσει επιπλέον 3156 km,/1961 m. δηλαδή τα τελευταία μίλια θα τα έκανε πιθανόν με αναθυμιάσεις μιας και τα καύσιμα του θα είχανε καταναλωθεί, αλλιώς σε οριακό σημείο και κάτω του ορίου ασφάλειας πτήσεως και δη με επιβαίνοντες σημαίνοντα πρόσωπα όπως είναι ο ΥΠΕΞ της Βενεζουέλας.

Τρίτον το αεροσκάφος επανεμφανίζεται στο FIR Αθηνών στις 2 Φεβρουαρίου και με στίγμα πολύ μετά την «αναγνώριση» και την είσοδο του στο FIR Αθηνών, από το πουθενά. 
Τέταρτον “Technical Stop” θα μπορούσε να κάνει στην Κωνσταντινούπολη που ο Μαδούρο είναι «μπατζανάκης» με τον Σουλτάνο, αντί της Αθήνας, άρα η ΥΠΑ δηλώνει ότι τους λένε να δηλώσουν.

Όμως είχαν «Technical Problem»… όχι το αεροσκάφος αλλά τα μετρητά βαλιτσάτα χρήματα διότι από την Τουρκία στην ΕΕ θα ήταν δύσκολο να έρθουν μέσα από το Τραπεζικό Σύστημα χωρίς να υπάρχουν στοιχεία.

Ἀρα την ΑΘΗΝΑ επέλεξαν για τις τροχήλατες ΒΑΛΙΤΣΕΣ και όλα ήταν προσυμφωνημένα.
Πόσες εταιρείες έχετε φτιάξει με τον ΜΑΔΟΥΡΟ ρε τζιμάνια; (βλ. υπόθεση Ταξίδι Βενεζουέλα με τον Παππά και δικηγόρο Αρτέμη Αρτεμίου

 

Και πόσα βαλιτσάτα κλεμμένα εκατομμύρια της Βενεζουέλας έχετε ξεπλύνει μέσα από ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ; 
Η Τράπεζα Ελλάδος αφού έχει γίνει μάρτυρας του ξεπλύματος του μαύρου χρήματος του Μαδούρο από την Βενεζουέλα, και λογικά τα έχει «δει» όλα γιατί δεν μιλάει; 

Χατζησάββας Μανώλης

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

One thought on “Ξεπλένουν καὶ ναρκο-χρῆμα ἐνίοτε

Leave a Reply