Ἰθάκη μεταπολεμικὴ

Ὁ Πάτρικ Λῆ Φέρμορ στὴν Ἰθάκη, τὸ 1946.

Ἡ φωτογραφία εἶναι τραβηγμένη ἀπὸ τὴν σύζυγό του, Τζόαν Λῆ Φέρμορ, ἡ ὁποία κι ἐτράβηξε ὅλες τὶς φωτογραφίες τῶν βιβλίων τοῦ Πάντι: «Μάνη» καὶ «Ρούμελη».

Δρακάτος Ὄθων

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

One thought on “Ἰθάκη μεταπολεμικὴ

  1. Ἦταν ὡραῖος τύπος. Ταξίδευε πολύ, διότι τὸ ταξίδι συνιστᾶ μέσον ἀπόκτησης γνώσης βασικό. (Τὸ νὰ ταξιδεύης εἶναι ἀναγκαῖο, τὸ νὰ ζῆς δὲν εἶναι [ὅπως λέγανε οἱ παλαιοὶ ναυτικοὶ τῆς Δυτικῆς Εὐρώπης].) Κατὰ τὴ γνώμη μου, τὸ ἀριστούργημά του εἶναι ἡ “Μάνη”. Ἀρκετὰ πρὶν ἀπὸ τὸν θάνατό του, εἶχε ἐγκατασταθῆ στὴ Σκαρδαμούλα (Καρδαμύλη) τῆς Δυτικῆς Μάνης, ζοῦσε μὲ παραδοσιακὴ ἑλληνικὴ κουζίνα (φασολάκια κ.λπ.) καὶ ρετσίνα – καὶ ἔδειχνε εύτυχής.

Leave a Reply