Καί πῶς νά τόν ξέρῃς;
Μήπως κάποιος ἔφθασε ἔως ἐκεῖ γιά νά μᾶς τόν δείξῃ;

Κι ὅμως…
Εἶναι τόσο ἁπλὸ νὰ τὸν ἀνακαλύψουμε…
Ἀρκεῖ μόνον λίγες στιγμὲς τὴν ἡμέρα νὰ τὶς ἀφιερώνουμε στὸ …Φῶς!!!
Ἴσα ἴσα γιὰ νὰ μπορέσουν, σιγὰ σιγά, νὰ ξεκλειδώσουν ὅλες οἱ Πῦλες καὶ νὰ μποροῦμε, ἐλεύθερα, νὰ ξεκινήσουμε.
Δὲν εἶναι ἀστεῖο.
Εἶναι ἀναγκαία διαδρομή.
Εἶναι ἡ δική μας σύνδεσις μὲ ὅλο τὸ Σῦμπαν καὶ ἡ μετακίνησίς μας ἀπὸ τὸ «δὲν γίνεται» στὸ «θέλω καὶ μπορῶ»!!!
Καὶ εἶναι ἀτομικὴ πορεία… Μοναδική… Γεμάτη ὄμορφες ἐκπλήξεις καὶ τελικῶς γεμάτη ἀπαντήσες, σὲ ὅσα ἐρωτήματα τόσα χρόνια εἶχανν κλειδωμένες τὶς ἀπαντήσεις.
Καὶ εἶναι σημαντικὸ νὰ συνειδητοποιήσουμε πὼς κάθε φορὰ ποὺ ἐμεῖς θὰ εἴμαστε ἕτοιμοι, τότε καὶ μόνον τότε, θὰ κάνουμε τὸ ἐπόμενον βῆμα μας.
Κάθε βῆμα καὶ πιὸ κοντὰ στὴν Ἐλευθερία.
Κάθε βαθμὸς Ἐλευθερίας καὶ πιὸ κοντὰ σὲ αὐτὰ ποὺ ἡ Φύσις ὅρισε ὡς Οὐσία της.
Κάθε ἀπαντησις καὶ ἄντλησις δυνάμεων καὶ θελήσεως.
Κάθε ἕνας μόνος του καὶ ὅλοι μαζὺ πρὸς τὸν ἴδιον σκοπό!
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.