Γιὰ νὰ μπορέσουμε, ὡς Ἀνθρωπότης, νὰ ὑπερβοῦμε ὅλων τῶν εἰδῶν τὰ ἐμπόδια καὶ νὰ ἐξέλθουμε αὐτῶν ζωντανοί, ἀπαιτεῖται, κάθε στιγμή, νὰ ζοῦμε κάθε μας στιγμή. Ὅλα, καλὰ καὶ κακά, στραβὰ καὶ ἴσια, εἶναι τὸ μέσον γιὰ νὰ μπορέσουμε καὶ νὰ ἰσχυροποιηθοῦμε ὡς προσωπικότητες μὰ καὶ νὰ «ἐκπαιδευθοῦμε» καταλλήλως, πρὸ κειμένου νὰ ἀνθέχουμε καὶ νὰ παραμένουμε ἀποφασιστικοί. Κάθε στιγμή.
Μὰ πρῶτα ἀπὸ ὅλα, εἴπαμε, καλὰ καὶ κακά, στραβὰ καὶ ἴσια, εἶναι οἱ ἀναγκαῖες ἐκεῖνες εὐκαιρίες ποὺ μᾶς προετοιμάζουν γιὰ νὰ κατορθώσουμε τὰ ἀδύνατα.
Ὡς γνωστόν, ὁ βίος στὸν πλανήτη μας εἶναι ἀκραία βίαιος καὶ πλήρης πόνου. Γιὰ νὰ ἐξοπλιζόμεθα μὲ δυνάμεις κάθε στιγμή, ἀκόμη κι ὅταν ὅλα φαντάζουν γύρω μας ὡς ἀδιέξοδα, ὀφείλουμε, πρῶτα στοὺς ἑαυτούς μας καὶ μετὰ στοὺς γύρω μας, νὰ «ξεσκονίζουμε» σὲ βάθος κάθε ἐμπειρία. Νὰ «χωνόμεθα» στὴν χαρὰ μὲ ὅλο μας τὸ εἶναι, ἐπιτρέποντάς της νὰ μᾶς ἐμποτίσῃ. Μὰ καὶ στὸν πόνο νὰ ὁρμοῦμε μὲ ὅλες μας τὶς δυνάμεις, γιὰ νὰ τοῦ ἐπιτρέπουμε νὰ μᾶς πλημμυρίσῃ τόσο, ὅσο νὰ γίνῃ φίλος καὶ νὰ καταφέρουμε, ἐπὶ τέλους, κάποιαν στιγμὴ νὰ τὸν διαχειρισθοῦμε.
Οἱ στιγμές μας, καλὲς καὶ κακές, ἐναλλάσσσονται κάθε στιγμή. Τὰ «δῶρα» τῆς ζωῆς μας εἶναι μόνον τὰ συναισθήματα ποὺ αὐτὲς ἀφήνουν πίσω τους. Ἂς μὴν ἐπιμένουμε λοιπὸν στὸ νὰ κάνουμε αὐτὸ τὸ «ταξείδι» τῆς ζωῆς μας νὰ φαίνεται ἀνούσιο.
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.