Θεωρίες ὑπάρχουν πολλές…
Προσωπικὲς ἐμπειρίες ἐλάχιστες.
Ἡ δική μας θέσις πάντα πρέπει νὰ εἶναι τέτοια ποὺ οὐδέποτε νὰ γράφουμε ἢ νὰ διαδίδουμε κάτι ποὺ δὲν ἔχουμε κάνη μόνοι μας.
Ἐὰν δὲν ἔχω κάτι νὰ μοιρασθῶ μὲ τοὺς ἄλλους, ποὺ νὰ βασίζεται στὰ προσωπικά μου καὶ μόνον βήματα, καλλίτερον καὶ χρησιμότερον εἶναι νὰ σιωπῶ.
Ἔτσι κι ἀλλοιῶς ὁ κάθε ἕνας μας ἔχει νὰ κάνῃ δικές του διαδρομές. Δὲν τοῦ χρειάζονται καὶ …ὑποθέσεις!!!
Μοιράζομαι μόνον τὰ δικά μου βήματα, τὶς δικές μου σκέψεις καὶ τὶς δικές μου ἀστοχίες. Ὅλα τὰ ἄλλα παραμένουν στὴν σφαίρα τῆς φαντασίας καὶ οὐδέποτε εἶναι χρήσιμα. Βαρίδια εἶναι.
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.