Κι ἐὰν δὲν εἶναι, πρέπει νὰ γίνῃ.
Διότι ἐμεῖς ἀποφασίζουμε γιὰ τὸ ἐὰν οἱ ἡμέρες μας θὰ εἶναι, ἤ ὄχι, ὑπέροχες.
Ἐμεῖς ἀποφασίζουμε γιὰ τὸ ἐὰν θὰ εἶναι σὰν ὅλες τὶς ἄλλες, ἤ θὰ εἶναι μία διαφορετική, φωτεινή, λαμπερή, πανέμορφη ἡμέρα!!!
Τὸ φῶς γύρω μας εἶναι δυνατό. Σκορπίζει τὰ νέφη καὶ τὶς ἄσχημες σκέψεις…
Μποροῦμε νὰ τὸ δεχθοῦμε σὰν …θεῖο δῶρο, νὰ τὸ ἀπολαύσουμε, νὰ τοῦ ἐπιτρέψουμε νὰ μᾶς πλημμυρίσῃ κι αὐτομάτως ἡ διάθεσίς μας θὰ ἀλλάξη πρὸς τὸ καλλίτερο.
Ἡ ἴδια ἡ ἡμέρα, ἐὰν ἐμεῖς τὸ ἀποφασίσουμε, εἶναι ἕνα χρονικὸ διάστημα τέτοιο, ἐντὸς τοῦ ὁποίου όφείλουμε, στὸν ἑαυτόν μας, ἀλλὰ καὶ στοὺς ἀγαπημένους μας, νὰ δημιουργήσουμε. Ἡ δημιουργία φέρνει χαρά.
Κι ἐμεῖς μποροῦμε νὰ χαροῦμε καὶ τὶς στιγμές μας καὶ τὸ φῶς τῆς ἡμέρας καὶ τὴν ἴδια τὴν ζωή!!!
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.