Ὅπως ἤδη θὰ ἔχουμε διαπιστώσει, ὁ …«πανέμορφος» κόσμος μας, αὐτὸς ποὺ γνωρίζαμε καὶ στηρίζαμε καὶ θεωρούσαμε σημαντικό, καταῤῥέει… Ὅπως καταῤῤέουν καὶ οἱ ἀνθρώπινες σχέσεις, μαζὺ μὲ τὶς κοινωνίες μας…
Κι ὅλα, κατὰ πῶς φαίνεται πρέπει νὰ τὰ ξαναπιάσουμε ἀπὸ τὴν ἀρχή, γιὰ νὰ τὰ κτίσουμε σωστὰ καὶ ὄμορφα καὶ μὲ βάσιν τοὺς φυσικοὺς νόμους.
Φθάνουμε πλέον σὲ ἐκείνην τὴν ἐποχὴ ποὺ ὅλα πρέπει νὰ ἐπαναδομηθοῦν.
Ἄς ξεκινήσουμε λοιπόν, σιγὰ σιγά, νὰ δημιουργοῦμε τὶς κοινωνίες μας.
Μὰ γιὰ νὰ δομηθοῦν οἱ κοινωνίες πρέπει νὰ ξανακυττάξουμε μέσα καὶ νὰ γνωρίσουμε πραγματικὰ τὸ ποιοὶ εἴμαστε καὶ τὶ χρειαζόμαστε.
Μόνον ἐὰν γνωρίζουμε ἐμᾶς μποροῦμε νὰ γνωρίζουμε τὸ τὶ εἴμαστε ἱκανοὶ νὰ δόσουμε καὶ νὰ πάρουμε ἀπὸ τὶς ἀνθρώπινες σχέσεις.
Κι αὐτὸ εἶναι τὸ σημαντικότερον βῆμα ποὺ ἔχουμε νὰ διανύσουμε.
Νὰ ἐπικοινωνήσουμε μὲ ἐμᾶς.
Ἀπὸ ἐκεῖ καὶ πέρα εἶναι παιχνιδάκι τὸ νὰ μπορέσουμε νὰ τὸ ἀναγάγουμε αὐτὸ σὲ κάθε μας ἔκφρασιν.
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.