Ἄς …φυτρώσουμε ἐκεῖ ποὺ δὲν μᾶς …«σπέρνουν»!!!

Τελικὰ εἶναι πολὺ εὔκολο νὰ κυττᾶμε τὴν δουλειά μας.
Καὶ εἶναι πολὺ δύσκολο νὰ κυττᾶμε τὴν δουλειά μας, ἀλλὰ ταὐτοχρόνως νὰ κυττᾶμε καὶ γύρω μας, τὸν κόσμο μας, πολεμώντας ἐνάντια σὲ κάθε στραβὸ καὶ ἄσκημο καὶ βρώμικο.

Ὁ τόπος ἐτοῦτος ἔχει γνωρίσει δόξες μεγάλες. Δόξες ἀπὸ τὰ πεδία τῶν μαχῶν, μὰ κυρίως ἀπὸ τοὺς πολιτισμούς του.
Καὶ πολιτισμὸς σημαίνει ἐλευθερία.
Μὰ ἡ ἐλευθερία καὶ διαφυλάσσεται κατακτᾶται μόνον ὅταν εἴμαστε ἑτοιμοπόλεμοι…

Ἐτοῦτοι οἱ  Ἄνθρωποι, δυστυχεῖς κι εὐτυχεῖς ἀπόγονοι ἐνδόξων προγόνων, ἐκπαιδεύονται καθημερινῶς νὰ σκύβουν τὸ κεφάλι, νὰ κυττοῦν τὴν δουλειά τους καὶ νὰ μὴν πολεμοῦν γιὰ τὰ δίκαια καὶ τὰ ἀνθρώπινα καὶ τὰ ἄριστα.
Ἀλλὰ ἀκόμη κι ἐὰν ἔχουν διαθέσεις νὰ πολεμήσουν, κάποιοι, ἐπιτήδειοι, πρὶν ἀπὸ ἐμᾶς, πάντα γιὰ …ἐμᾶς, ἔχουν φροντίσει νὰ φτιάξουν γιάφκες καὶ κομματομάγαζα, γιὰ νὰ μᾶς μαντρώσουν.
Ἔξω ἀπὸ αὐτὰ κάθε φωνὴ πνίγεται καὶ κάθε δίκαιον, ποὺ δὲν ἐξυπηρετεῖ τὴν γραμμὴ τοῦ «μαγαζακίου», καταπατᾶται.

Τί λέτε λοιπόν;
Γιά πόσον καιρό ἀκόμη θά ἀνεχθοῦμε νά μᾶς κατευθύνουν καί νά μᾶς καταστέλλουν;
Μήπως φθάνει ἡ στιγμή ἡ ἱερή καί ἡ εὐλογημένη, γιά νά πολεμήσουμε ἐπί τέλους σέ ἄλλες βάσεις;
Καί μήπως αὐτήν ἀκριβῶς τήν στιγμή δέν θέλουν νά μᾶς ἀφήσουν νά βιώσουμε;
Καί μήπως ἐπί τέλους πρέπῃ νά ἀρχίσουμε νά …φυτρώνουμε ἐκεῖ πού δέν μᾶς …ἔσπειραν καί δέν μᾶς περιμένουν;
Λέω… μήπως;

Φιλονόη

Υ.Γ. Καὶ νὰ ὀνειρευθοῦμε ἀδέλφια!!! Δίχως τὸ ὄνειρο δρόμοι δὲν ἀνοίγουν!!!

εἰκόνα

 

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Ἀπαντῆστε

Ἡ ἠλεκτρονική σας διεύθυνση δὲν θὰ δημοσιευθεῖ. Τὰ ὑποχρεωτικὰ πεδία σημειώνονται μὲ *