Τὸ λιγότερο γιὰ καλημέρα…

Εἶναι τὸ νὰ μπορῷ νὰ πῷ, μὲ χαρὰ καὶ χαμόγελο, στὸν ἑαυτό μου: ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!
Μπορῶ;
Μπορῶ…
Κι ἐὰν δὲν μπορῷ ἄς δοκιμάσω…

Τὴν πρώτη φορὰ ἴσως τὸ χαμόγελο νὰ εἶναι κάπως μουδιασμένο…
Τὴν ἐπομένη ἡμέρα ὅμως θὰ εἶναι πιὸ χαλαρό…
Κι ὅσο κυλᾶ ὁ καιρὸς τόσο πιὸ ἐγκάρδιο!!!

Τί καλλίτερο λοιπόν γιά νά ξεκινήσουμε τήν ἡμέρα μας ἀπό μίαν ὑπέροχη καλημέρα στόν ἑαυτόν μας;

Φιλονόη

φωτογραφία

Ἀποποίηση εὐθύνης

Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.

Ἀπαντῆστε

Ἡ ἠλεκτρονική σας διεύθυνση δὲν θὰ δημοσιευθεῖ. Τὰ ὑποχρεωτικὰ πεδία σημειώνονται μὲ *