Ὁλίγον …μεταφορικὸς ὁ τίτλος μας, ἀλλὰ καὶ κυριολεκτικὸς ταὐτόχρονα.
Κυττᾶμε, ἐξ ἀνάγκης ἐπιβιώσεως, μόνον τὰ καθημερινά μας προβλήματα καὶ ἀδυνατοῦμε νὰ δοῦμε λίγο …παραπίσω.
Ἀδυνατοῦμε ἐπίσης νὰ συνειδητοποιήσουμε πὼς τὸ γκρέμισμα τελειώνει κι ἀν τὶ ἐμεῖς νὰ καταπιασθοῦμε μὲ τὴν ἐπομένη ἡμέρα, τὴν ἡμέρα ἐνάρξεως τῆς ἀνοικοδομήσεως, ἔχουμε κολλήσει στὴν προσπάθεια νὰ συγκρατήσουμε κάτι ἀπὸ τὰ ἀπολεσθέντα μας.
Ἀπολεσθέντα ὅμως… σκέτο ἀπολεσθέντα…
Δὲν ἔχει σημασία τὸ τὶ θὰ ἐπιτύχουμε νὰ διασώσουμε πλέον, ἀλλὰ τὸ ἐᾶν θὰ μπορέσουμε νὰ φτιάξουμε, ἀπὸ τὴν ἀρχή, ἕναν κόσμο ἀνθρώπινο γιὰ τὰ παιδιά μας. Ἕναν κόσμο δικαίου, Ἀνθρώπων καὶ ἰσονομίας.
Ἕναν κόσμο ποὺ μᾶς ἔκλεψαν πολὺ πρὶν γεννηθοῦμε, ἐν ἀγνοίᾳ μας καὶ ἐρήμην μας.
Ἕναν κόσμο ποὺ δὲν γνωρίσαμε καὶ ἀδυνατοῦμε νὰ φαντασθοῦμε.
Κι ὁ μόνος τρόπος εἶναι νὰ κυττᾶμε μόνον ὑψηλά. Νὰ κυττᾶμε πίσω ἀπὸ τὰ γεγονότα, ἀγνοώντας σὲ ἕναν βαθμό.
Νὰ κυττᾶμε στὰ ἀστέρια, στὸ ἀδύνατον, στὸ παράλογον ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα νὰ κυττᾶμε ἐκεῖ ποὺ πρέπει νὰ φθάσουμε: στὴν Ἐλευθερία!!!
Ἀποποίηση εὐθύνης
Οἱ συντάκτες τῶν ἄρθρων ἀποδέχονται ὅτι φέρουν τὴν ἀποκλειστικὴ εὐθύνη γιὰ τὴ νομιμότητα, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴν ὀρθότητά του περιεχομένου τῶν ἄρθρων τους, ἀπαλλάσσοντας τὸ filonoi.gr ἀπὸ ὁποιανδήποτε σχετικὴ εὐθύνη.