Τόσα χρόνια ἡ WIND στήν Ἑλλάδα κι ἀκόμη δέν ἔμαθε πώς ΕΧΟΥΜΕ καί Ἕβρο καί νησιά;;;;;;;;

Τόσα χρόνια ἡ WIND στήν Ἑλλάδα κι ἀκόμη δέν ἔμαθε πώς ΕΧΟΥΜΕ καί Ἕβρο καί νησιά;;;;;;;;

Ἄν τὲ γιατὶ πολλὰ μᾶς τὰ ἔχουν κάνει πιὰ τὰ κάθε λογῆς τσοπανόσκυλα καὶ ἐθελόδουλα… Καιρὸς νὰ τὴν κόβουμε τὴν ἐν λόγῳ ἑταιρεία, μήπως καὶ καταλάβουν ἐπὶ τέλους πὼς ἐδῶ ΑΚΟΜΗ ὑπάρχουν κι Ἕλληνες καὶ Ἑλληνικὰ ἐδάφη. Κι ἐὰν δὲν συνέλθουν, θὰ διατηρήσουμε καθημερινῶς τὴν ὑπενθύμισιν, ἔως νὰ συνέλθουν. Διότι τόσα ἀνθελλήνιστα σιχάματα, μαζεμένα, δὲν … Συνέχεια

«Πᾶμε τώρα, οἱ δύο μας» (ἀναδημοσίευσις).

«Πᾶμε τώρα, οἱ δύο μας» (ἀναδημοσίευσις).

Εἶχα πολὺ καιρὸ νὰ δῶ τὸν Παναγιώτη. Τὸν συνήντησα πρὸ μερικῶν ἡμερῶν στὸν δρόμο καὶ σταθήκαμε λίγη ὥρα νὰ κουβεντιάσουμε. Στὴν ἀρχὴ γενικολογῶντας μιλούσαμε γιὰ τὰ τυπικά… «…Χαθήκαμε… Τά νέα μας… Πόσα παιδιὰ ἀπέκτησε ἀπὸ τότε ἔως τώρα, πόσο ἡ πίεσις στὴν ζωή του ηὐξήθη… Πόσο ἄλλαξε ἡ ζωή του…» Ξέρετε…

Θά μιλήσουμε σοβαρά γιά τούς νεκρούς τοῦ Πολυτεχνείου;

Θά μιλήσουμε σοβαρά γιά τούς νεκρούς τοῦ Πολυτεχνείου;

Ἄκουσα καὶ διάβασα πάλι σήμερα λόγω τῆς ἡμέρας, διάφορες μ@λακίες στὸ ῥαδιόφωνο καὶ τὰ κοινωνικὰ δίκτυα, σχετικὰ μὲ τὸ πόσο μ@λάκες εἶναι αὐτοὶ ποὺ ἰσχυρίζονται ὅτι δὲν ὑπῆρξαν νεκροὶ στὸ Πολυτεχνεῖο.

Ἐφ’ ὅσον τὸ πῆρε ἐπάνω της ἡ ἐκκλησία….

Ἐφ’ ὅσον τὸ πῆρε ἐπάνω της ἡ ἐκκλησία….

Ἡ κάρτα τοῦ πολίτου εἶναι ἕνα ἀπὸ τὰ μεγαλύτερα προβλήματα ποὺ καλεῖται νὰ ἀντιμετωπίσῃ ἡ ἀνθρωπότης. Ὅμως τὸ μεγαλύτερον τμῆμα τοῦ πληθυσμοῦ δὲν γνωρίζει κἄν τὸ τὶ κρύβει. Ἡ ἐκκλησία ἀπεφάσισε νὰ ἀντιδράσῃ καὶ νὰ τὸ πάρῃ ἐπάνω της. Ἀλήθεια, ὅλα θά εἶναι καλά; Καί ποῦ εἶναι ὁ Ἱερόδουλος; Ἀπουσιάζει; Ἔχει κάτι καλλίτερον; Δέν συμφωνεῖ; … Συνέχεια