Μία πολὺ τρελλὴ ἰδέα γυροφέρνει ἐδῶ καὶ λίγες ὧρες στὸ μυαλό μου…
Λέτε νά «ἔβαλαν» τήν Τουρκία στό παιχνίδι πολέμου μέ τήν Συρία γιά νά τήν σπρώξουν μίαν ὥρα ἀρχίτερα πρός τήν διάλυσίν της; Δῆλα δή, λέτε νά ἔχῃ ξεκινήσει ἤδη ἡ πορεία πρός τήν λήξιν τῆς ὀθωμανικῆς λαίλαπας;
Δὲν ξέρω τὶ ἀκριβῶς παιχνίδια ἔχουν σχεδιαστεῖ…
Οὔτε γνωρίζω τὸν δρόμο ποὺ θὰ ἀκολουθήσουν τὰ γεγονότα.
Αὐτὸ ποὺ ἀντιλαμβάνομαι πλέον εἶναι πὼς ἡ Τουρκία εἶναι περιττὴ στοὺς σχεδιασμοὺς κάποιων.
Συνέχεια





