Ἂς ἀφήσουμε καὶ τοὺς Τούρκους νὰ φυσήξουν κάτι….


Διαβάζω δ καμέρες γι τς γωνιώδεις προσπάθειες τν γειτόνων μας ννακόψουν τς ποφάσεις το Σαρκοζύ, ναφορικς μ τν ναγνώρισι τς ρμενικς γενοκτονίας. 

χουν πράγματι λυσσάξει ο  τορκοι! Θταν παράλογον ν μν τ πάθουν κάτι τέτοιο!

χουν πενδύσει τόσο χρμα, τόσον κόπο κα τόσον χρόνο στ ν «πείσουν» γι τν θωότητά τους, πο καταντ γελοον πλέον, ο  πρώην σύμμαχοι (κα συνεργοί τους) ν τος φτύνουν! 

Γι τος τούρκους φυσικά!

Διότι, καλλίτερα εναι ν μν γελιόμαστε. 

Δν γάπησαν οἰ  Γλλοι τν δικαιοσύνη ξαφνα. Οτε τος ρμενίους. πλς, τουρκία πλέον τος εναι περιττή! 

Μία περιττ Τουρκία πρέπει ν κτυπηθ μ κάθε δυνατν τρόπο κι π κάθε πλευρά. 

Ξεκίνησαν μ τος ρμενίους. Τ «σήριαλ» μως θ παιχτ σ πάρα πολλς συνέχεις κα  θχ μεγάλο νδιαφέρον. 

Συνέχεια

Σεισμός στό Ἰράν. Τυχαῖο;

Οἱ Ἰρανοί ἔχουν πυρηνικά. HAARP ἔχουν; Σέ μερικά χρόνια οἱ πόλεμοι θά γίνονται μέ ἄλλους τρόπους. Λέω, τώρα ἐγώ. Βεβαίως, μπορεῖ νά προεκλήθη τυχαία ὁ σεισμός. Σεισμογενής χώρα εἶναι τό Ἰράν……

Έχουν καταγραφεί περίπου 20 μετασεισμοί

Από την ισχυρή σεισμική δόνηση εντάσεως 5,5 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ, που ταρακούνησε το βορειοανατολικό Ιράν νωρίτερα, έχουν τραυματιστεί περισσότεροι από 30 άνθρωποι, όπως μετέδωσε το πρακτορείο Fars.Ο σεισμός σημειώθηκε στις 16:05 τοπική ώρα 10 χιλιόμετρα έξω από την πόλη Νεϊσαμπούρ, η οποία βρίσκεται 70 χιλιόμετρα μακριά από την ιερή πόλη Μασχάντ, όπως μετέδωσε το πρακτορείο IRNA.Σύμφωνα με την ίδια πηγή έχουν Συνέχεια

Ῥὲ δὲν μᾶς χε…ρετᾶτε!

λα τ εχε Μαριωρή, φερετζς τς λλειπε!

Προσβλητικό site καλεί τους Ευρωπαίους φορολογούμενους να “διεκδικήσουν” ένα κομμάτι ελληνικής γης!

Φορολογούμενοι πολίτες της Ευρώπης (πλην της Ελλάδας φυσικά) αποδέχτηκαν το κάλεσμα των δημιουργών της ιστοσελίδας claimgreece.com να διεκδικήσουν όποιο κομμάτι ελληνικής γης επιθυμούν, επειδή σήκωσαν στις πλάτες τους τα χρέη της χώρας μας!
  Συνέχεια

Πόσο φθηνοί μποροῦμε νά γίνουμε;

Εναι πάρα πολ εκολο νγοράσω μίαν θόνη πολογιστονα iphone  να ποιοδήποτε δημιούργημα τς τεχνολογίας μ πάρα πολ μικρ κόστος. 

λλά, πόσο φθηνοί μπορομε νά γίνουμε;

Παιδιά 13 ετών κατασκευάζουν το iPhone για 70 σεντς την ώρα

Συνέχεια

Μαντέψτε, ποιός ἔκτισε τά πυρηνικά ἐργοστάσια στό Ἰράν

Ἕναν λόγο ψάχνουν. Μία δικαιολογία γιά νά ἐπιτεθοῦν. Ἀκόμη τηροῦν τά προσχήματα. Σέ λίγο καιρό πού ὅλος ὁ πληθυσμός τοῦ πλανήτου θά ἔχει προβατοποιηθεῖ, δέν θά μᾶς ἀνακοινώνουν καθόλου τά σχέδιά τους. Θά δροῦν ὅποτε θέλουν καί ξαφνικά.

‘Οτι μας δουλεύουν και μάλιστα πολύ ,είναι ίσως γνωστό.Μονο που πλέον γίνεται  κάπως πιο δύσκολο λόγω του διαδικτύου . Πότε έγιναν τα πυρηνικά εργοστάσια στο  Ιράν που απειλούν τον πλανήτη  (όπως τα….επικίνδυνα όπλα του Ιράκ προφανώς) ;

Απάντηση.  Συνέχεια